Page 685 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 685

GPX POPz


          Η  GPX  ξεκίνησε  ως  ένα  μικρό  εργοστάσιο  από
        την Ταϋλάνδη και μέσα σε μία δεκαετία, εξελίχθη-
        κε σε έναν από τους ανταγωνιστικότερους παίκτες
        στην αγορά μοτοσυκλέτας με μικρούς κινητήρες. Η
        γκάμα της είναι πληρέστατη και απαρτίζεται από πα-
        πιά και σκούτερ μέχρι μοτοσυκλέτες 300 κ.εκ., προ-

        σφέροντας επιλογές που καλύπτουν τις ανάγκες του
        σύγχρονου αναβάτη. Μία από αυτές είναι και το GPX     Η μπροστινή τριέμβολη δαγκάνα σε συνδυασμό
        POPz, που ξεχωρίζει με τη ρετρό σχεδίασή του, την     με το πίσω ταμπούρο, προσφέρουν ικανοποιητική
                                                              απόκριση και επαρκούν στις αστικές σου
        ευελιξία στη «ζούγκλα» της πόλης και την πρακτικό-    μετακινήσεις ακόμα και με ένα δάκτυλο στη μανέτα.
        τητα που θα σας λύσει τα χέρια στη μετακίνηση. Όλα  Διαθέτει και συνδυαστικό σύστημα φρένων.
        αυτά τα στοιχεία, αποτέλεσαν τις γερές βάσεις που
        συνέθεσαν τη διαχρονική φιλοσοφία του παπιού πί-
        σω στα τέλη της δεκαετίας του ΄50.

          Εμφάνιση – ποιότητα
          Το GPX POPz σε κερδίζει με την πρώτη ματιά κι
        αυτό  γιατί  θυμίζει  το  κλασικό  παπί,  εφοδιασμέ-
        νο με μία μοντέρνα περιβολή για να ανταπεξέλθει
        στις απαιτήσεις του σήμερα. Το βλέμμα πέφτει πά-
        νω στο μπροστινό κομψό φανάρι LED τεχνολογίας         Δεν υπόσχεται τις απόλυτες επιδόσεις ο

        τοποθετημένο στην κολώνα του λαιμού, συνοδευ- τετράχρονος κινητήρας, αλλά είναι ελαστικός
        όμενο από μία όμορφη και πρακτική ταχυδρομική         για χρήση μέσα στην πόλη και «τραβάει» από τις
        σχάρα στο εμπρός φτερό. Λίγο πιο πάνω, συναντά-       χαμηλομεσαίες στροφές.

        με το κλασικό τιμόνι τύπου «γλάρος», με ενσωμα- μία επίπεδη διαιρούμενη σέλα που κλέβει την πα-
        τωμένα τα μίνιμαλ LED φλας και ένα όμορφο μερι- ράσταση, με την πίσω θέση του συνεπιβάτη να είναι
        κώς  ψηφιακό-αναλογικό  όργανο  να  δεσπόζει  στο  κάπως… αιωρούμενη, αφήνοντας κενό, ελεύθερο
        κέντρο του.  Οι στρογγυλοί χρωμιομένοι καθρέφτες,  χώρο από κάτω, καθώς και μία «καθαρότερη» εμ-
        βρίσκονται στην κατάλληλη θέση για τον οδηγό και  φάνιση στο μάτι . Σε αυτό το σημείο, αξίζει να ανα-
        αποτελούν άλλη μία πινελιά που μας θυμίζει άλλες  φέρουμε  πως  το  εν  λόγω  πίσω  μέρος  μπορεί  να

        εποχές. Η GPX δε θέλησε να εξοπλίσει το POPz με  αφαιρεθεί εύκολα, δίνοντας τη θέση του σε κάποια
        κοινές ακτινωτές ζάντες, αντ΄ αυτού «φοράει» δύο  μεγαλύτερη σχάρα ή κουτί μεταφοράς, μετατρέπο-
        χυτές 17άρες από κράμα αλουμινίου που το φινίρι- ντας έτσι το POPz σε εργαλείο. Το πίσω φτερό ακο-
        σμά τους δίνει μία premium νότα στη συνολική εμ- λουθεί τη διαχρονική καμπυλωτή γραμμή που κα-
        φάνιση.                                               λύπτει επαρκώς τον πίσω τροχό, ενώ συνοδεύεται
          Προχωρώντας προς τα πίσω και ακολουθώντας το  από ένα φινετσάτο φωτιστικό σώμα LED. Λεπτομέ-
        κλασικό σχήμα της ποδιάς -η οποία είναι κατασκευ- ρεια που κάνει όμως τη διαφορά, είναι το μεταλλι-
        ασμένη από εύκαμπτο πλαστικό υλικό- συναντάμε  κό προστατευτικό της αλυσίδας το οποίο συμβάλλει











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690