Page 690 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 690

DAYTONA VELOS R 125































































        της κατηγορίας, κάτι που κάνει την διαφορά υπο- σω φρένου, διαμοιράζοντας την ισχύ πέδησης.
        κειμενικά  (στην  αίσθηση),  όσο  και  αντικειμενικά,   Στο δρόμο
        μιας και οι μετρήσεις ακινητοποίησης για το Velos-     Τι θέλεις από ένα παπί; Ευελιξία, οικονομία, ευ-
        R ικανοποίησαν πλήρως. Με 34,8 μέτρα απόστασης  κολία χρήσης. Το Velos είναι εδώ, θέτει «στόχους»
        στο φρενάρισμα από τα 80 χλμ/ώρα στα 0, η επίδο- και θέλει να τους πετύχει στο κίτρινο κυκλάκι των
        ση κρίνεται πολύ καλή. Ρόλο στην καλή εικόνα των  10 πόντων. Πως όμως τα καταφέρνει στην πράξη;
        φρένων παίζει και το σύστημα CBS που το Velos  Ξεκινώντας την οδήγηση παίρνεις γεύση από τον
        έχει. Η εμπρός δαγκάνα των 3 εμβόλων ενεργοποι- ελαστικό χαρακτήρα του κινητήρα των 125 κυβι-

        είται σε ένα βαθμό, με την πίεση του πεντάλ του πί- κών.  Το  φυγοκεντρικό  εμπλέκει  άμεσα  και  ο  κι-









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695