Page 690 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 690
DAYTONA VELOS R 125
της κατηγορίας, κάτι που κάνει την διαφορά υπο- σω φρένου, διαμοιράζοντας την ισχύ πέδησης.
κειμενικά (στην αίσθηση), όσο και αντικειμενικά, Στο δρόμο
μιας και οι μετρήσεις ακινητοποίησης για το Velos- Τι θέλεις από ένα παπί; Ευελιξία, οικονομία, ευ-
R ικανοποίησαν πλήρως. Με 34,8 μέτρα απόστασης κολία χρήσης. Το Velos είναι εδώ, θέτει «στόχους»
στο φρενάρισμα από τα 80 χλμ/ώρα στα 0, η επίδο- και θέλει να τους πετύχει στο κίτρινο κυκλάκι των
ση κρίνεται πολύ καλή. Ρόλο στην καλή εικόνα των 10 πόντων. Πως όμως τα καταφέρνει στην πράξη;
φρένων παίζει και το σύστημα CBS που το Velos Ξεκινώντας την οδήγηση παίρνεις γεύση από τον
έχει. Η εμπρός δαγκάνα των 3 εμβόλων ενεργοποι- ελαστικό χαρακτήρα του κινητήρα των 125 κυβι-
είται σε ένα βαθμό, με την πίεση του πεντάλ του πί- κών. Το φυγοκεντρικό εμπλέκει άμεσα και ο κι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα