Page 694 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 694

Keeway Target 125 CBS





















































        70-90/17 και 80-90/17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα,  απότομα και απρόσεκτα λωρίδα. Το σετάρισμα των
        τα οποία όμως δεν είναι καλής ποιότητας και χρή- αναρτήσεων έχει γίνει με γνώμονα την άνεση μέσα
        ζουν αλλαγής. Το βάρος του στεγνό ανακοινώνε- στην πόλη, όπου οι λακκούβες, τα σαμαράκια και
        ται στα 112 κιλά χωρίς υγρά και το ρεζερβουάρ έχει  κάθε  είδους  κακοτεχνίες  θα  βρεθούν  στο  δρόμο
        χωρητικότητα 3,6 λίτρα.                               του αναβάτη. Η συμπεριφορά τους είναι πολύ καλή
          Στο δρόμο                                           αφού καταφέρνουν να απορροφήσουν τις περισσό-
          Κανένα άλλο μηχανοκίνητο δίτροχο δεν προσφέ- τερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ αν κάπου

        ρει την ευελιξία ενός παπιού και το Target δεν απο- τερματίσουν, το πλούσιο αφρώδες της σέλας ανα-
        τελεί εξαίρεση, αφού ελίσσεται με ευκολία ανάμε- λαμβάνει τα ηνία. Το εμπρός φρένο έχει μπόλικη
        σα στα αυτοκίνητα και φτάνει πρώτο στο φανάρι.  δύναμη και καλή αίσθηση, κάτι που δεν ισχύει για
        Μόλις αυτό ανάψει πράσινο επιταχύνει σβέλτα με  το πίσω με το πεντάλ να έχει μεγάλη διαδρομή και
        τον ήχο από το φιλτροκούτι να συνοδεύει κάθε γεν- να μην προσφέρει ικανοποιητική επιβράδυνση από
        ναίο άνοιγμα του γκαζιού. Η ελαφριά του αίσθηση  μόνο του. Ένας ακόμα τομέας που χρειάζεται βελτί-
        και το κόψιμο του τιμονιού κάνουν παιχνιδάκι την  ωση είναι τα ελαστικά, καθώς αυτά που έχει επιλέ-
        κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρίς να θυσιά- ξει το εργοστάσιο παρουσιάζουν γλιστρήματα ιδιαί-
        ζεται η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, ενώ η  τερα στο βρεγμένο. Ο χώρος κάτω από τη σέλα σου
        δυνατή κόρνα θα φανεί πολύ χρήσιμη σε περίπτω- λύνει τα χέρια σε κάθε σύντομη στάση και αν συν-

        ση που κάποιο αυτοκίνητο αποφασίσει να αλλάξει  δυαστεί με μια κεντρική βαλίτσα, η συνολική χωρη-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699