Page 691 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 691

DAYTONA VELOS R 125




        νητήρας  έχει  μπόλικη  διαθέσιμη  ροπή  στις  χα-       ΤΕΧΝΙΚΑ
        μηλομεσαίες  στροφές,  «σωτήριο»  προσόν  όταν           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        φιλτράρεις την κίνηση και όταν κινείσαι σε χαλα-         Τύπος                         4T 1K, Α/Ψ 2Β
        ρούς  ρυθμούς.  Το  σύστημα  πλαισίου-αναρτήσε-         Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)              120
                                                                                                         Δ/Α
                                                                 Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.)
        ων προσφέρει ισορροπημένη οδηγική συμπεριφο-             Συμπίεση (:1)                           10,3
        ρά, με το Velos-R να αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο         Ισχύς (ίπποι/σαλ)                  8,5/8.000
                                                                                                    0,8/5.500
                                                                 Ροπή (kgm/σαλ)
        και  ευκολοδήγητο  διατηρώντας  παράλληλα  την           Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
        σταθερότητά του σε κάθε περίπτωση. Ως αποτέ-             Κατανάλωση (λτ/100χλμ)                  2,55
                                                                 Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                         Δ/Α
        λεσμα, η αστική χρήση αποτελεί εύκολη υπόθεση
        για το Velos-R, το οποίο θα ξεγλιστρήσει ανάμεσα         Τύπος πλαισίου           Ατσάλινο σωληνωτό

        στα αυτοκίνητα σαν νερό. Οι χυτές ζάντες και τα          Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις          Τηλ. Πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        tubeless ελαστικά του μοντέλου προσθέτουν τόσο          Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
        στην αμεσότητα απόκρισης, όσο και στην σταθε-            Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α
        ρότητα πορείας, ακόμα και αν αντιμετωπίζεις ανώ-         Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/276, 3Ε, CBS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/190, 2Ε, CBS
        μαλο οδόστρωμα. Εκεί, οι αναρτήσεις καλούνται
        σε δράση. Η λειτουργία τους κρίνεται πολύ ικανο-        Ελαστικά    Ελαστικό Ε              2.50/17”
                                                                                                    2.50/17”
                                                                 Ελαστικό Π
        ποιητική: Στις αστικές ταχύτητες, οι περισσότερες
        οδηγικές ανωμαλίες απορροφώνται αποτελεσμα-
        τικά και ο αναβάτης απολαμβάνει υψηλά επίπεδα            Μήκος                                   Δ/Α
                                                                 Πλάτος
                                                                                                         Δ/Α
        άνεσης, τηρουμένων των αναλογιών της κατηγο-            Διαστάσεις  Μεταξόνιο                    Δ/Α
                                                                                                         Δ/Α
        ρίας. Ακόμα και σε συνθήκες πολύ έντονων κα-             Ύψος σέλας                              106
                                                                 Βάρος γεμάτο (κιλά)
        κοτεχνιών  που  θα  «περάσουν»  στον  αναβάτη,  ο
        τελευταίος δεν θα νιώσει σε καμία περίπτωση δυ- όπως είπαμε και παραπάνω. O μεγάλος εμπρός δί-
        σφορία. Αλλάζοντας σχέσεις στο σκληρό πλην σα- σκος δηλώνει βροντερά το «παρών» σε συνδυασμό
        φέστατο σασμάν, μπορείτε να κινηθείτε με ευκο- με την 3πίστονη δαγκάνα.
        λία μέχρι και τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, τα οποία       Εμφανίζει  μεγάλη  ισχύ  και  κατά  συνέπεια  προ-
        αποτελούν την μέγιστη «ιδανική» ταχύτητα για το  σφέρει πλεονέκτημα, όταν φρενάρεις έντονα ειδι-

        Velos-R. Από εκεί και πάνω η κλιμάκωση του κι- κά σε καλή άσφαλτο. Για κάθε άλλη περίπτωση, η
        βωτίου οδηγεί τον κινητήρα σε υψηλές στροφές  λειτουργία του CBS συστήματος είναι επαρκής, κα-
        λειτουργίας στις οποίες η ισχύς του φτάνει στην  θώς το πεντάλ διαμοιράζει ιδανικά την ισχύ πέδη-
        κορύφωση της, αλλά και εμφανίζονται κραδασμοί  σης επιτρέποντας στον αναβάτη, να φρενάρει απο-
        αρκετά αισθητοί στα μαρσπιέ αναβάτη και συνεπι- κλειστικά με αυτό, αν το θέλει. Εν κατακλείδι, αξίζει
        βάτη. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι το Velos-R δεν  να σημειώσουμε ότι με ένα ζευγάρι καλύτερα ελα-
        μπορεί να κινηθεί σε αυτοκινητόδρομο: Κάθε άλ- στικά, από αυτά της πρώτης τοποθέτησης, η καλή
        λο, απλά θέτει τα δικά του όρια, τα οποία δεν είναι  συμπεριφορά  του  Velos-R  μπορεί  πραγματικά  να

        επισφαλή και είναι λογικά για ένα παπί. Τα φρένα  απογειωθεί, ειδικά στους τομείς της αίσθησης στις
        του Velos-R είναι ένα από τα δυνατά του χαρτιά,  στροφές και του φρεναρίσματος.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696