Page 691 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 691
DAYTONA VELOS R 125
νητήρας έχει μπόλικη διαθέσιμη ροπή στις χα- ΤΕΧΝΙΚΑ
μηλομεσαίες στροφές, «σωτήριο» προσόν όταν ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
φιλτράρεις την κίνηση και όταν κινείσαι σε χαλα- Τύπος 4T 1K, Α/Ψ 2Β
ρούς ρυθμούς. Το σύστημα πλαισίου-αναρτήσε- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 120
Δ/Α
Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.)
ων προσφέρει ισορροπημένη οδηγική συμπεριφο- Συμπίεση (:1) 10,3
ρά, με το Velos-R να αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο Ισχύς (ίπποι/σαλ) 8,5/8.000
0,8/5.500
Ροπή (kgm/σαλ)
και ευκολοδήγητο διατηρώντας παράλληλα την Τροφοδοσία Ψεκασμός
σταθερότητά του σε κάθε περίπτωση. Ως αποτέ- Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 2,55
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)
Δ/Α
λεσμα, η αστική χρήση αποτελεί εύκολη υπόθεση
για το Velos-R, το οποίο θα ξεγλιστρήσει ανάμεσα Τύπος πλαισίου Ατσάλινο σωληνωτό
στα αυτοκίνητα σαν νερό. Οι χυτές ζάντες και τα Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις Τηλ. Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
tubeless ελαστικά του μοντέλου προσθέτουν τόσο Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
στην αμεσότητα απόκρισης, όσο και στην σταθε- Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
ρότητα πορείας, ακόμα και αν αντιμετωπίζεις ανώ- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/276, 3Ε, CBS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/190, 2Ε, CBS
μαλο οδόστρωμα. Εκεί, οι αναρτήσεις καλούνται
σε δράση. Η λειτουργία τους κρίνεται πολύ ικανο- Ελαστικά Ελαστικό Ε 2.50/17”
2.50/17”
Ελαστικό Π
ποιητική: Στις αστικές ταχύτητες, οι περισσότερες
οδηγικές ανωμαλίες απορροφώνται αποτελεσμα-
τικά και ο αναβάτης απολαμβάνει υψηλά επίπεδα Μήκος Δ/Α
Πλάτος
Δ/Α
άνεσης, τηρουμένων των αναλογιών της κατηγο- Διαστάσεις Μεταξόνιο Δ/Α
Δ/Α
ρίας. Ακόμα και σε συνθήκες πολύ έντονων κα- Ύψος σέλας 106
Βάρος γεμάτο (κιλά)
κοτεχνιών που θα «περάσουν» στον αναβάτη, ο
τελευταίος δεν θα νιώσει σε καμία περίπτωση δυ- όπως είπαμε και παραπάνω. O μεγάλος εμπρός δί-
σφορία. Αλλάζοντας σχέσεις στο σκληρό πλην σα- σκος δηλώνει βροντερά το «παρών» σε συνδυασμό
φέστατο σασμάν, μπορείτε να κινηθείτε με ευκο- με την 3πίστονη δαγκάνα.
λία μέχρι και τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, τα οποία Εμφανίζει μεγάλη ισχύ και κατά συνέπεια προ-
αποτελούν την μέγιστη «ιδανική» ταχύτητα για το σφέρει πλεονέκτημα, όταν φρενάρεις έντονα ειδι-
Velos-R. Από εκεί και πάνω η κλιμάκωση του κι- κά σε καλή άσφαλτο. Για κάθε άλλη περίπτωση, η
βωτίου οδηγεί τον κινητήρα σε υψηλές στροφές λειτουργία του CBS συστήματος είναι επαρκής, κα-
λειτουργίας στις οποίες η ισχύς του φτάνει στην θώς το πεντάλ διαμοιράζει ιδανικά την ισχύ πέδη-
κορύφωση της, αλλά και εμφανίζονται κραδασμοί σης επιτρέποντας στον αναβάτη, να φρενάρει απο-
αρκετά αισθητοί στα μαρσπιέ αναβάτη και συνεπι- κλειστικά με αυτό, αν το θέλει. Εν κατακλείδι, αξίζει
βάτη. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι το Velos-R δεν να σημειώσουμε ότι με ένα ζευγάρι καλύτερα ελα-
μπορεί να κινηθεί σε αυτοκινητόδρομο: Κάθε άλ- στικά, από αυτά της πρώτης τοποθέτησης, η καλή
λο, απλά θέτει τα δικά του όρια, τα οποία δεν είναι συμπεριφορά του Velos-R μπορεί πραγματικά να
επισφαλή και είναι λογικά για ένα παπί. Τα φρένα απογειωθεί, ειδικά στους τομείς της αίσθησης στις
του Velos-R είναι ένα από τα δυνατά του χαρτιά, στροφές και του φρεναρίσματος.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα