Page 689 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 689

DAYTONA VELOS R 125                                             BEST
                                                                                                          SELLING
          Άνεση-εργονομία

          Μπορεί στην αισθητική το Velos-R να επιχειρεί την
        υπέρβαση, δεν κάνει όμως το ίδιο στον τομέα της
        εργονομίας όπου η εικόνα που παρουσιάζει είναι
        γνώριμη. Αυτό κάθε άλλο παρά κακό είναι, αφού
        ένα παπί πρέπει να προσφέρει άνεση στην οδήγη-
        ση ακόμη και στην πιο δύσκολη μέρα και το Velos-
        R το πετυχαίνει. Ο αναβάτης κάθεται σε μια φυσική

        θέση, με τιμόνι και μαρσπιέ να βρίσκονται ακριβώς  Με 2 θήκες στην ποδιά και παροχή ρεύματος
        στις  αποστάσεις  που  πρέπει  για  εύκολους  χειρι-  με θύρα USB στην μεγάλη (αριστερά), το Velos

        σμούς και σωστή στήριξη. Η σέλα ικανοποιεί με το      θέτει ένα νέο στάνταρ πρακτικότητας. Υπάρχει και
                                                              γαντζάκι.
        πλάτος της και επιτρέπει μετακινήσεις του αναβάτη
        κατά μήκος της για την εύρεση της ιδανικής θέσης.
        Το αρκετά σκληρό αφρώδες της στηρίζει καλά τον
        αναβάτη αλλά θα κουράσει σε πολύωρες διαδρο-
        μές. Η άνεση για τον συνεπιβάτη είναι άκρως ικα-
        νοποιητική καθώς ο τελευταίος απολαμβάνει άπλε-
        το χώρο στη σέλα και χειρολαβές στο πίσω μέρος,

        ενώ αν τα πίσω μαρσπιέ ήταν λαστιχένια και όχι με-
        ταλλικά μικρού μεγέθους, το μοντέλο θα λάμβανε
        ακόμα μεγαλύτερο σκορ.                                Το μεγάλο δισκόφρενο 276 χιλιοστών εμπρός
                                                              τύπου «μαργαρίτας» θέτει το Velos-R σε αρκετά
          Εκεί που το νέο παπί κάνει την διαφορά είναι στις  καλύτερη θέση από τα παπιά της κατηγορίας του
        λεπτομέρειες πρακτικότητας. Πιο συγκεκριμένα, το      και όχι μόνο!
        Velos-R φέρει δύο θήκες στην ποδιά, για μικροαντι- έναν μερικό χιλιομετρητή ο οποίος θα ήταν επιθυ-
        κείμενα, η αριστερή εκ των οποίων έχει και θύρα  μητός, αλλά όχι και απολύτως απαραίτητος.
        παροχής ρεύματος USB! Ναι καλά διαβάσατε, ανέ-         Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
        σεις επιπέδου… scooter κάνουν την εμφάνισή τους        Το πλαίσιο ακολουθεί πιστά την πεπατημένη των

        και στα παπιά σιγά-σιγά με το Velos να θέτει ένα  παπιών, που αποτελεί όμως και την χρυσή τομή κό-
        νέο στάνταρ. Ένας μικρός γάντζος στην ποδιά χρη- στους και απόδοσης: Ατσάλινος σωλήνας «ραχοκο-
        σιμεύει για να στηρίξετε τυχόν αντικείμενα που με- καλιά», που συνεργάζεται με ένα ατσάλινο ψαλίδι,
        ταφέρετε με μεγαλύτερη ασφάλεια. Κάτω από την  ενισχυμένο στο κάτω του μέρος με έναν επιπλέον
        σέλα, υπάρχει ένας χώρος για χαρτιά ή εργαλεία,  σωλήνα  για  μεγαλύτερη  ακαμψία.  Οι  αναρτήσεις
        όπως συνηθίζεται στα παπιά. Ο πίνακας οργάνων  αποτελούν επίσης δοκιμασμένες επιλογές, με τηλε-
        φέρει ένα μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο στο κέντρο  σκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω,
        και ποικίλες, ευμεγέθεις φωτεινές ενδείξεις τριγύ- τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση. Εκεί που το

        ρω, οι οποίες περιλαμβάνουν και ένδειξη επιλεγμέ- Velos-R ξεχωρίζει, είναι στα φρένα. Εξοπλίζεται με
        νης σχέσης κιβωτίου. Για τα δεδομένα των παπιών,  δίσκους εμπρός και πίσω, ενώ ο μπροστινός δίσκος
        δεν απουσιάζουν σημαντικές ενδείξεις, πέρα από  έχει διάμετρο 276 χιλιοστά και είναι ο μεγαλύτερος









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694