Page 687 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 687

GPX POPz


        μα κι όταν το POPz παραμένει στατικό. Σε ότι αφορά       ΤΕΧΝΙΚΑ
        τους χώρους αποθήκευσης, αυτοί περιορίζονται κά-         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        τω από τη σέλα του οδηγού και μπορούν να φιλοξε-
        νήσουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα χαρτιά, αφού          Τύπος                            4T, 1K, A/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         125
        το 4λιτρο ρεζερβουάρ δεν αφήνει περιθώρια.              Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  50 x 55.5 mm.
          Το κεντρικό όργανο πέρα από την κομψή του εμ-          Συμπίεση (:1)                          9.2:1

        φάνιση, παρέχει και τις απαραίτητες πληροφορίες          Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                  Δ/Α
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                         Δ/Α
        στον οδηγό με το αναλογικό, ευανάγνωστο στροφό-          Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
        μετρο να είναι αρκετά αισιόδοξο δείχνοντας τα 140        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)            4
        χλμ./ώρα στο τέλος της διαδρομής του. Οι λοιπές          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                   2
        ψηφιακές ενδείξεις πέραν των φώτων και των φλάς,         Τύπος                              Ατσάλινο
        περιλαμβάνουν τη σχέση του κιβωτίου αλλά και του         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                         Δ/Α
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        δείκτη της βενζίνης χωρισμένη σε 5 μικρές μπάρες.       Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ/ΠΕ
                                                                                                         Δ/Α
        Οι διακόπτες στο τιμόνι, καλύπτουν όλες τις βασικές      Διαδρομή (χλστ.)             Δ/220, 3Ε, CBS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        λειτουργίες που χρειάζεται κανείς σε ένα παπί.           Φρένα Π (χλστ.)                      Τ, CBS
          Κινητήρας                                              Ελαστικό Ε                         2.50/17”
          Ο κινητήρας του GPX POPz είναι αερόψυκτος τε-         Ελαστικά    Ελαστικό Π              2.50/17”
        τράχρονος μονοκύλινδρος 125 κ. εκ. ο οποίος συ-
        νεργάζεται  με  ένα  κιβώτιο  ταχυτήτων  4  σχέσεων,     Μήκος (χλστ.)                         1.880
        πληρώντας  τις  αυστηρές  προδιαγραφές  Euro  5.        Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               720
        Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, ενώ το ρεζερ-           Μεταξόνιο (χλστ.)                      1230
        βουάρ των 4 λίτρων σε συνδυασμό με την χαμηλή            Ύψος σέλας (χλστ.)                      760
                                                                 Βάρος (κιλά)
                                                                                                         105
        κατανάλωση που στις μετρήσεις κυμάνθηκε στα 2
        λτ./100 χλμ., αποδίδουν μία αυτονομία περίπου 200      Τα φρένα του GPX POPz είναι συνδυασμένα συμ-

        χλμ. Η δύναμη του μονοκύλινδρου είναι ικανοποιη- βαδίζοντας  με  τις  προδιαγραφές  ασφαλείας  που
        τική για τους δρόμους της πόλης αλλά και στον αυ- ορίζει πλέον η ΕΕ. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμέ-
        τοκινητόδρομο, εφόσον με λίγη προσπάθεια κι όταν  νοι, την πέδηση αναλαμβάνει ένας μπροστινός δί-
        οι συνθήκες το ευνοούν, μπορεί να δεις και τα 110- σκος 220 χιλιοστών με μία τριέμβολη δαγκάνα σε
        120 χλμ./ώρα στο κοντέρ.                              συνδυασμό με ένα ταμπούρο για τον πίσω τροχό.
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα                         Στο δρόμο
          Το  πλαίσιο  του  μοντέλου  είναι  κατασκευασμένο    Τα  παπιά  είναι  κατασκευασμένα  και  σχεδιασμέ-
        από  ατσάλι,  ενώ  στις  αναρτήσεις  χρησιμοποιείται  να με τέτοιον τρόπο ώστε να προσφέρουν τα μέ-

        ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ  γιστα στην καθημερινή χρήση, όντας οι «ελβετικοί
        τα οποία διαθέτουν διαθέτουν λεβιεδάκια προκει- σουγιάδες» της αστικής μετακίνησης. Τα βασικά χα-
        μένου να ρυθμίσεις την προφόρτιση του ελατηρί- ρακτηριστικά που ζητάς από ένα παπί, επικεντρώ-
        ου σε δύο θέσεις, για ένα ή δύο άτομα, αυξάνοντας  νονται στην ευελιξία, την οικονομία αλλά και την ευ-
        ακόμα περισσότερο την πρακτικότητά του.               κολία που προσφέρουν.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692