Page 687 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 687
GPX POPz
μα κι όταν το POPz παραμένει στατικό. Σε ότι αφορά ΤΕΧΝΙΚΑ
τους χώρους αποθήκευσης, αυτοί περιορίζονται κά- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τω από τη σέλα του οδηγού και μπορούν να φιλοξε-
νήσουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα χαρτιά, αφού Τύπος 4T, 1K, A/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
125
το 4λιτρο ρεζερβουάρ δεν αφήνει περιθώρια. Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 50 x 55.5 mm.
Το κεντρικό όργανο πέρα από την κομψή του εμ- Συμπίεση (:1) 9.2:1
φάνιση, παρέχει και τις απαραίτητες πληροφορίες Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) Δ/Α
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
Δ/Α
στον οδηγό με το αναλογικό, ευανάγνωστο στροφό- Τροφοδοσία Ψεκασμός
μετρο να είναι αρκετά αισιόδοξο δείχνοντας τα 140 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 4
χλμ./ώρα στο τέλος της διαδρομής του. Οι λοιπές Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2
ψηφιακές ενδείξεις πέραν των φώτων και των φλάς, Τύπος Ατσάλινο
περιλαμβάνουν τη σχέση του κιβωτίου αλλά και του Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Δ/Α
Διαδρομή (χλστ.)
δείκτη της βενζίνης χωρισμένη σε 5 μικρές μπάρες. Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ/ΠΕ
Δ/Α
Οι διακόπτες στο τιμόνι, καλύπτουν όλες τις βασικές Διαδρομή (χλστ.) Δ/220, 3Ε, CBS
Φρένα Ε (χλστ.)
λειτουργίες που χρειάζεται κανείς σε ένα παπί. Φρένα Π (χλστ.) Τ, CBS
Κινητήρας Ελαστικό Ε 2.50/17”
Ο κινητήρας του GPX POPz είναι αερόψυκτος τε- Ελαστικά Ελαστικό Π 2.50/17”
τράχρονος μονοκύλινδρος 125 κ. εκ. ο οποίος συ-
νεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων, Μήκος (χλστ.) 1.880
πληρώντας τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5. Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 720
Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, ενώ το ρεζερ- Μεταξόνιο (χλστ.) 1230
βουάρ των 4 λίτρων σε συνδυασμό με την χαμηλή Ύψος σέλας (χλστ.) 760
Βάρος (κιλά)
105
κατανάλωση που στις μετρήσεις κυμάνθηκε στα 2
λτ./100 χλμ., αποδίδουν μία αυτονομία περίπου 200 Τα φρένα του GPX POPz είναι συνδυασμένα συμ-
χλμ. Η δύναμη του μονοκύλινδρου είναι ικανοποιη- βαδίζοντας με τις προδιαγραφές ασφαλείας που
τική για τους δρόμους της πόλης αλλά και στον αυ- ορίζει πλέον η ΕΕ. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμέ-
τοκινητόδρομο, εφόσον με λίγη προσπάθεια κι όταν νοι, την πέδηση αναλαμβάνει ένας μπροστινός δί-
οι συνθήκες το ευνοούν, μπορεί να δεις και τα 110- σκος 220 χιλιοστών με μία τριέμβολη δαγκάνα σε
120 χλμ./ώρα στο κοντέρ. συνδυασμό με ένα ταμπούρο για τον πίσω τροχό.
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα Στο δρόμο
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι κατασκευασμένο Τα παπιά είναι κατασκευασμένα και σχεδιασμέ-
από ατσάλι, ενώ στις αναρτήσεις χρησιμοποιείται να με τέτοιον τρόπο ώστε να προσφέρουν τα μέ-
ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ γιστα στην καθημερινή χρήση, όντας οι «ελβετικοί
τα οποία διαθέτουν διαθέτουν λεβιεδάκια προκει- σουγιάδες» της αστικής μετακίνησης. Τα βασικά χα-
μένου να ρυθμίσεις την προφόρτιση του ελατηρί- ρακτηριστικά που ζητάς από ένα παπί, επικεντρώ-
ου σε δύο θέσεις, για ένα ή δύο άτομα, αυξάνοντας νονται στην ευελιξία, την οικονομία αλλά και την ευ-
ακόμα περισσότερο την πρακτικότητά του. κολία που προσφέρουν.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα