Page 699 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 699

MALAGUTI SPECTRE GP 125



                                                                 ΤΕΧΝΙΚΑ
        βώς θέλει. Στην μικρή LCD οθόνη δεξιά, φιλοξε-           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        νούνται ενδείξεις ταχύτητας, επιλεγμένης σχέσης,         Τύπος                            4T, 1K, Υ/Ψ
        στάθμης καυσίμου και μερικού-ολικού χιλιομετρη-         Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)              125
        τή, με τρόπο ιδιαίτερα ευανάγνωστο και απροβλη-          Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)            Δ/Α
                                                                                                         Δ/Α
        μάτιστο.  Το Spectre προσφέρει, σε αυτό το σημείο,       Συμπίεση (:1)                    11,2/8,500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        όλα όσα χρειάζεται ο αναβάτης. Οι διακόπτες, κα-         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                  1/6.500
        λύπτουν όλες τις βασικές λειτουργίες που χρειάζε-        Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                            5
        ται να χειριστείς, σε ένα παπί.                          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          2,4
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
          Κινητήρας-περιφερειακά                                 Τύπος                              Ατσάλινο
          Η αρχιτεκτονική του μοτέρ του Spectre GP 125 εί-       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                         Δ/Α
        ναι  μοτοσυκλετιστική, αφού το μοτέρ έχει «όρθιο»       Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Μονό αμορτισέρ
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        κύλινδρο  και  όχι  οριζόντιο,  κάτι  που  είναι  κανό-  Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α
        νας και στα άλλα «super παπιά». Ο κινητήρας είναι        Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/320, 2Ε, CBS
        αερόψυκτος, με την ισχύ του να ανέρχεται στους           Φρένα Π (χλστ.)              Δ/190, 1Ε, CBS
        11,2 ίππους και την μέγιστη ροπή στο 1 kgm. Το           Ελαστικό Ε                        90/80-17”

        μοτέρ συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσε-         Ελαστικά    Ελαστικό Π            120/80-17”
        ων, με χειροκίνητο συμπλέκτη και διάταξη μοτοσυ-
        κλέτας, αντί παπιού: Η 1η σχέση είναι «κάτω», με         Μήκος (χλστ.)                         1.965
        τις υπόλοιπες «πάνω». Άξια ιδιαίτερης μνείας είναι      Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               685
                                                                 Μεταξόνιο (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        η ύπαρξη μανιβέλας: Κι όμως, εν έτει 2022 και με         Ύψος σέλας (χλστ.)                      780
        τον παραδοσιακό τρόπο εκκίνησης υπό εξαφάνιση,           Βάρος (κιλά)                            199
        το Spectre την διαθέτει προσφέροντας έναν εναλ-
        λακτικό τρόπο εκκίνησης. Η τροφοδοσία του μοτέρ  πωσιάζει ο εμπρός δίσκος με διάμετρο 320 χιλιο-

        γίνεται με ψεκασμό, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χω- στών, μια διάσταση που παλαιότερα δεν είχαν ούτε
        ρητικότητα 5 λίτρων. Κατά την δοκιμή μας, η κα- τα superbikes! Στον πίσω τροχό, ο δίσκος φρένου
        τανάλωση καυσίμου μετρήθηκε στα 2,4 λίτρα ανά  έχει διάμετρο 190 χιλιοστών, ενώ οι δαγκάνες είναι
        100  χιλιόμετρα.  Μιλάμε  λοιπόν  για  μία  θεωρητι- διπίστονη και μονοπίστονη, εμπρός και πίσω αντί-
        κή αυτονομία της τάξης των 200 χιλιομέτρων, ενώ  στοιχα.
        ακόμα και υπό πίεση, η μέγιστη κατανάλωση που          Στο δρόμο
        καταγράψαμε δεν ξεπέρασε τα 2,8 λίτρα ανά 100          Το παπί, ως είδος, είναι συνυφασμένο με την κα-
        χιλιόμετρα.                                           θημερινότητα και, αν θέλετε, με την… αγγαρεία της
          Το πλαίσιο του μοντέλου είναι μια ατσάλινη κα- εκτέλεσης διαδρομών εργασίας ή ρουτίνας. Είναι
        τασκευή, ενώ στις αναρτήσεις χρησιμοποιείται τη- ωραίο, λοιπόν, όταν οδηγούμε μοντέλα που προ-

        λεσκοπικό  πιρούνι  εμπρός  και  μονό,  κεντρικά  σφέρουν το δικό τους «αλατοπίπερο» στην οδηγι-
        τοποθετημένο  αμορτισέρ  πίσω.  Στα  φρένα,  εντυ- κή εμπειρία.












                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704