Page 703 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 703

SYM VF125





        σέρ με εξωτερικό δοχείο αερίου, τα οποία ρυθμίζο-        ΤΕΧΝΙΚΑ
        νται στην προφόρτιση ελατηρίου και συνεργάζονται         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        με ατσάλινο ψαλίδι. Η επιλογή τροχών είναι το ισχυ-      Τύπος                         4T, 1K, Α/Ψ 2Β
        ρότερο  σημείο  διαφοροποίησης  του  VF125  από         Κινητήρας  Κυβισμός                      125
                                                                 Διάμετρος x διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        οποιοδήποτε παπί της κατηγορίας, καθώς πρακτικά          Συμπίεση (:1)                            9.3
        μιλάμε για χρήση ελαστικών μοτοσυκλέτας. Σε συν-         Ισχύς (ίπποι/σαλ)                  8,5/8.000
                                                                 Ροπή (kgm/σαλ)
                                                                                                    0,9/5.500
        δυασμό με τα tubeless ελαστικά, οι φαρδιοί τροχοί        Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
        ανεβάζουν την συμπεριφορά του VF σε… άλλο επί-           Κατανάλωση (λτ./100 χλμ)                 2.2
                                                                                                          3.8
                                                                 Χωρ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        πεδο, στο δρόμο. Στο σύστημα πέδησης, συναντάμε
        δισκόφρενα εμπρός και πίσω, διαμέτρου 220 χιλι-          Τύπος πλαισίου Ατσάλινο τύπου ραχοκοκαλιάς

        οστών, που συνεργάζονται με δαγκάνες 2 και ενός          Αναρτήσεις Ε/Ρυθμ.  Τηλ/κό πιρούνι 26 χλστ.
                                                                 Διαδρομή Ε (χλστ.)
                                                                                                          94
        εμβόλου  αντίστοιχα.  Τα  φρένα  συνδέονται  μετα-      Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π/Ρυθμ.    Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
        ξύ τους με κύκλωμα CBS, που ενεργοποιεί και την          Διαδρομή Π (χλστ.)                       60
        εμπρός δαγκάνα με την πίεση του πεντάλ φρένου,           Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/220, 2Ε, CBS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/220, 1Ε, CBS
        ενώ στις μετρήσεις φρεναρίσματος το VF ικανοποι-
                                                                                                   70/90-17’’
        εί, πετυχαίνοντας 32 μέτρα ακινητοποίησης από τα        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
        80 χιλιόμετρα την ώρα.
          Στο δρόμο

          Το  VF  έχει  ήδη  «υποσχεθεί»  αρκετά,  πόσο  κα-     Μήκος                                   Δ/Α
                                                                 Πλάτος
                                                                                                         Δ/Α
        λά  εκτελεί  λοιπόν  την  πραγματική  του  αποστολή;    Διαστάσεις  Μεταξόνιο                  1,262
                                                                                                         Δ/Α
        Η συμβίωση μας με το VF ξεκίνησε ένα μεσημέρι            Ύψος σέλας                              111
                                                                 Βάρος (κιλά)
        Τρίτης, με την πρώτη διαδρομή να είναι Καλλιθέα-
        Περιστέρι.  Αρκετά  αστικά  χιλιόμετρα,  μια  πρώτης  κανείς χωρίς να «τρομάξει». Πράγματι το VF125 θυ-
        τάξης ευκαιρία για το VF να μας «συστηθεί». Ανε- μίζει μοτοσυκλετάκι σε αυτό τoν τομέα, που είναι το
        βαίνοντας στο παπί νιώθεις με το καλημέρα σας,  βασικό δυνατό του σημείο και προέρχεται απευθεί-
        ότι οδηγείς κάτι πιο στιβαρό από ότι περίμενες. Η αί- ας από το μεγαλύτερο VF185.
        σθηση από τους φαρδιούς τροχούς γίνεται αμέσως         Ο κινητήρας των 125 κυβικών υπακούει πειθή-

        εμφανής, με την ποιότητα κύλισης να βρίσκεται σε  νια στην γκαζιέρα και η ελαστικότητά του κάνει την
        πολύ υψηλό επίπεδο. Στην αρχή, χρειάζεται μόνο  μετακίνηση στην πόλη, παιχνιδάκι. Η καλή περιοχή
        να γνωριστείτε με την ελαφρώς διαφορετική αίσθη- του είναι οι μεσαίες στροφές αλλά ακόμη και προς
        ση του VF από τα άλλα παπιά, δεν θα περάσει όμως  την ψηλότερη περιοχή, ο μονοκύλινδρος δεν πα-
        πολύς χρόνος, για να καταλάβετε και να εκτιμήσετε  ρουσιάζει κοιλιά στην αποδιδόμενη ισχύ, μέχρι τα
        την διαφορά. Το VF125 κυλά με στιβαρότητα και αί- «κόκκινα». Στις χαμηλές στροφές υπάρχει μια ελα-
        σθηση ασφάλειας στο δρόμο, ενώ στις στροφές τα  φρά  υστέρηση  και  ίσως  χρειαστεί  να  κατεβάσετε
        ελαστικά του χαρίζουν γραμμική, σταθερή συμπερι- μια σχέση, αν μειώσετε αρκετά ταχύτητα, δεν μι-

        φορά. Χάρη στο πλάτος των ελαστικών, το VF έχει  λάμε όμως «κρέμασμα» του κινητήρα, απλά για μια
        υψηλά περιθώρια κλίσης, που μπορεί να τα φτάσει  περιοχή ελαφρώς έξω από τα νερά του.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708