Page 705 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 705
Yamaha Crypton S BEST
SELLING
Άνεση - Εργονομία
Το Crypton S εξοπλίστηκε με μία ανοιχτή θήκη
μικροαντικειμένων στην ποδιά του, η οποία έχει
κατάλληλο σχήμα ώστε να φιλοξενεί και ένα πο-
τήρι καφέ ή ένα μπουκάλι νερό, και αρκετά μεγά-
λη χωρητικότητα για πορτοφόλι ή οτιδήποτε θέ-
λετε άμεσα διαθέσιμο, μπροστά σας.
Μια εξαιρετική προσθήκη από την Yamaha, που
απογειώνει την εργονομία σε συνθήκες έντονης
χρήσης. Το Crypton S φέρει και έναν χώρο απο-
θήκευσης κάτω από την σέλα, ικανού μεγέθους.
H εργονομία της θέσης οδήγησης επιτρέπει άνε-
τη τοποθέτηση του αναβάτη, με τα χέρια στην ορ-
θή γωνία και σε μέσο ύψος και την ποδιά να είναι
πολύ ευρύχωρη για τα πόδια.
Τα μαρσπιέ βρίσκονται ελαφρώς πίσω, χωρίς να
ενοχλούν, ενώ η σέλα είναι άνετη σε θέμα αφρώ-
Αυτό είναι ΣΩΤΗΡΙΟ. Απογειώνει την πρακτικότητα
δους και σχήματος, αλλά και κάπως ολισθηρή στο η θήκη στην ποδιά, που θα χωρέσει οτιδήποτε
κάλυμμα της. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει παρό- θέλετε να έχετε αμέσως σε πρόσβαση.
μοια άνεση, ενώ οι χειρολαβές που έχει στην δι-
άθεσή του είναι πολύ εύχρηστες και ευμεγέθεις.
Στο τιμόνι, οι διακόπτες είναι κλασικής διάταξης,
ενώ ο πίνακας οργάνων είναι όμορφα σχεδιασμέ-
νος και περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται ένα πα-
πί.
Κινητήρας
Η Yamaha χρησιμοποιεί ένα ανασχεδιασμένο
μοτέρ, το οποίο ωστόσο παραμένει πιστό στην αε-
ρόψυξη, τις 2 βαλβίδες ανά κεφαλή και τον ορι-
ζόντιο κύλινδρο. Η εξέλιξη, έχει να κάνει κυρίως Σε αναμενόμενα επίπεδα κυμάνθηκε η
προσφερόμενη άνεση της σέλας.
με το πως ο κινητήρας αυτός, αποδίδει και λει-
τουργεί στην καθημερινή χρήση. Ο μονοκύλιν- Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
δρος του Crypton S έχει κυβισμό 114 κ.εκ., απο- Αν και επίσημα δεν ανακοινώνεται κάτι, φαντα-
δίδοντας 9 ίππους στις 7.000 σαλ και 0,9 kgm ζόμαστε ότι το πλαίσιο του Crypton S είναι μο-
ροπής, στις 5.500 σαλ. Μαζί του, συνεργάζεται νό ατσάλινο σωληνωτό, όπως και η συντριπτική
ένα ημιαυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων. πλειοψηφία των παπιών-άλλωτε, από εκεί προ-
Στο θέμα της κατανάλωσης, ο τροφοδοτούμε- έρχεται και η ονομασία τους ως underbone. Οι
νος από ψεκασμό κινητήρας «ζήτησε» 2,5 λίτρα αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπι-
καυσίμου, ανά 100 χιλιόμετρα. Πρόκειται για μια κό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ με ρυθμι-
λογική τιμή, η οποία μαζί με το τεπόζιτο των 4 ζόμενη προφόρτιση, πίσω. Στα φρένα, συναντά-
λίτρων, χαρίζει μια μέση αυτονομία 160 χιλιομέ- με δίσκο εμπρός και μια δαγκάνα ενός εμβόλου,
τρων. ενώ πίσω έχει χρησιμοποιηθεί ταμπούρο. Ενδια-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα