Page 705 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 705

Yamaha Crypton S                                           BEST
                                                                                                           SELLING

          Άνεση - Εργονομία
          Το Crypton S εξοπλίστηκε με μία ανοιχτή θήκη
        μικροαντικειμένων στην ποδιά του, η οποία έχει
        κατάλληλο σχήμα ώστε να φιλοξενεί και ένα πο-
        τήρι καφέ ή ένα μπουκάλι νερό, και αρκετά μεγά-
        λη χωρητικότητα για πορτοφόλι ή οτιδήποτε θέ-
        λετε άμεσα διαθέσιμο, μπροστά σας.

          Μια εξαιρετική προσθήκη από την Yamaha, που
        απογειώνει την εργονομία σε συνθήκες έντονης
        χρήσης. Το Crypton S φέρει και έναν χώρο απο-
        θήκευσης κάτω από την σέλα, ικανού μεγέθους.
        H εργονομία της θέσης οδήγησης επιτρέπει άνε-
        τη τοποθέτηση του αναβάτη, με τα χέρια στην ορ-
        θή γωνία και σε μέσο ύψος και την ποδιά να είναι
        πολύ ευρύχωρη για τα πόδια.

          Τα μαρσπιέ βρίσκονται ελαφρώς πίσω, χωρίς να
        ενοχλούν, ενώ η σέλα είναι άνετη σε θέμα αφρώ-
                                                              Αυτό είναι ΣΩΤΗΡΙΟ. Απογειώνει  την πρακτικότητα
        δους και σχήματος, αλλά και κάπως ολισθηρή στο  η θήκη στην ποδιά, που θα χωρέσει οτιδήποτε
        κάλυμμα της.  Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει παρό-         θέλετε να έχετε αμέσως σε πρόσβαση.
        μοια άνεση, ενώ οι χειρολαβές που έχει στην δι-
        άθεσή του είναι πολύ εύχρηστες και ευμεγέθεις.
        Στο τιμόνι, οι διακόπτες είναι κλασικής διάταξης,
        ενώ ο πίνακας οργάνων είναι όμορφα σχεδιασμέ-
        νος και περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται ένα πα-
        πί.

          Κινητήρας
          Η  Yamaha  χρησιμοποιεί  ένα  ανασχεδιασμένο
        μοτέρ, το οποίο ωστόσο παραμένει πιστό στην αε-
        ρόψυξη, τις 2 βαλβίδες ανά κεφαλή και τον ορι-
        ζόντιο κύλινδρο. Η εξέλιξη, έχει να κάνει κυρίως      Σε αναμενόμενα επίπεδα κυμάνθηκε η
                                                              προσφερόμενη άνεση της σέλας.
        με το πως ο κινητήρας αυτός, αποδίδει και λει-
        τουργεί  στην  καθημερινή  χρήση.  Ο  μονοκύλιν-       Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

        δρος του Crypton S έχει κυβισμό 114 κ.εκ., απο-        Αν και επίσημα δεν ανακοινώνεται κάτι, φαντα-
        δίδοντας  9  ίππους  στις  7.000  σαλ  και  0,9  kgm  ζόμαστε ότι το πλαίσιο του Crypton S είναι μο-
        ροπής, στις 5.500 σαλ. Μαζί του, συνεργάζεται  νό ατσάλινο σωληνωτό, όπως και η συντριπτική
        ένα ημιαυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων.                    πλειοψηφία  των  παπιών-άλλωτε,  από  εκεί  προ-
          Στο θέμα της κατανάλωσης, ο τροφοδοτούμε- έρχεται και η ονομασία τους ως underbone. Οι
        νος από ψεκασμό κινητήρας «ζήτησε» 2,5 λίτρα  αναρτήσεις  αποτελούνται  από  ένα  τηλεσκοπι-
        καυσίμου, ανά 100 χιλιόμετρα. Πρόκειται για μια  κό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ με ρυθμι-
        λογική  τιμή,  η  οποία  μαζί  με  το  τεπόζιτο  των  4  ζόμενη προφόρτιση, πίσω. Στα φρένα, συναντά-
        λίτρων, χαρίζει μια μέση αυτονομία 160 χιλιομέ- με δίσκο εμπρός και μια δαγκάνα ενός εμβόλου,
        τρων.                                                 ενώ πίσω έχει χρησιμοποιηθεί ταμπούρο. Ενδια-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   700   701   702   703   704   705   706   707   708