Page 701 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 701
SYM VF125
Στα παπιά, όσα δοκιμάζονται κατά καιρούς δεν
ξεφεύγουν από την «πεπατημένη». Ακόμα και το
πιο σύγχρονο παπί, μέχρι πρότινος, χαρακτηριζό-
ταν από συγκεκριμένα σημεία, όπως π.χ. τους πα-
σίγνωστους, λεπτούς τροχούς. Με την έλευση του
VF185, η SYM θύμισε στην ελληνική αγορά πως εί-
ναι το «παπί επιδόσεων», προικισμένο με εμφάνιση,
τρομερές επιδόσεις (οι καλύτερες που έχουμε δει
σε παπί) και στοιχεία μοτοσυκλέτας. Σε συνδυασμό
με την πολύ χαμηλή τιμή του (για αυτά που προ- Καθαρά σπορ η ασιθητική του πίνακα οργάνων
σφέρει) συνέθεσε μία πολύ πετυχημένη συνταγή με το στροφόμετρο να κυριαρχεί. Το ταχύμετρο
και το μοντέλο εξέπληξε και συνεχίζει να εντυπωσι- θα ήταν ακόμα πιο ευανάγνωστο αν τα ψηφία του
ήταν λίγο μεγαλύτερα.
άζει με τις πωλήσεις που πραγματοποιεί. Ήταν φυ-
σικό επακόλουθο που σύντομα μας έφτασε και το
VF125, το μικρό «αδερφάκι» του 185, το οποίο έρ-
χεται με την ίδια αιχμηρή εμφάνιση αλλά χωρίς συ-
μπλέκτη γεγονός, που το κάνει και εργαλείο δου-
λειάς (σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση
του), φαρδείς τροχούς και έξυπνες πρακτικές λύ-
σεις. Πάμε να τα δούμε αναλυτικά.
Εμφάνιση-ποιότητα Ο χώρος κάτω από την σέλα χωρά αρκετά
Τα γράμματα VF κατάφεραν να συνδεθούν με μικροαντικείμενα. Δύσκολα θα βάλετε κράνος εκεί,
την σπορ ταυτότητα στα παπιά, χάρη στο VF185. Το αλλά η επιπλέον πρακτικότητα δεν αμφισβητείται.
VF125 ακολουθεί κατά γράμμα το σχεδιαστικό μο- εμφανίζονται ικανοποιητικά στην αφή, ενώ έχει γί-
νοπάτι του μεγαλύτερου μοντέλου, διατηρώντας το νει πολύ καλή προσπάθεια άρτιας συναρμογής του
επιβλητικό παρουσιαστικό του. Από την πρώτη μα- πολύπλοκου κοστουμιού, χωρίς τριγμούς και κενά.
τιά, ο αναβάτης διακρίνει τον μεγαλύτερο «οπτικό Ο αναβάτης λαμβάνει στιβαρή αίσθηση σε κάθε πε-
όγκο» του VF125, χάρη στους τύπου μοτοσυκλέ- ρίπτωση, με την βαφή και το φινίρισμα να κυμαί-
τας τροχούς, την ψηλή ποδιά και το διογκωμένο νονται σε αποδεκτά για την κατηγορία επίπεδα. Κα-
κοστούμι του. Οι λεπτομέρειες είναι αιχμηρές και τά την οδήγηση, το μόνο που προσέξαμε ήταν μια
η λέξη «καμπύλη» είναι άγνωστη στο μοντέλο. Το ελαφρά επαφή εμπρός φτερού-κοστουμιού όταν
πλαστικό «χωροδικτύωμα» πάνω από τον κινητήρα το πιρούνι τερμάτιζε σε πολύ έντονες ανωμαλίες,
προσθέτει κάτι διαφορετικό στο μοντέλο, όπως κά- όμως γενικότερα κανένας άλλος ύποπτος θόρυβος
νουν τα δύο πίσω αμορτισέρ με το εξωτερικό δοχείο ή τριγμός δεν θα σας απασχολήσει.
αερίου σε κόκκινο χρώμα.Ποιοτικά το VF125 θέλει Άνεση-εργονομία
να κινηθεί στο υψηλό «άκρο» της κατηγορίας, χω- Η σπορ ταυτότητα διατηρείται ισχυρή και στο κομ-
ρίς ωστόσο να γίνει απρόσιτο σε θέμα κόστους και μάτι της εργονομίας, καθώς το μοντέλο έχει κά-
το καταφέρνει αρκετά καλά. Τα πλαστικά τμήματα ποιες διαφορές από το «μέσο παπί». Αν και η τοπο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα