Page 697 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 697

MALAGUTI SPECTRE GP 125



          Εμφάνιση-ποιότητα
          Από την πρώτη κιόλας ματιά, το Spectre GP 125
        φωνάζει «νεύρο». Πρόκειται για ένα από τα πιο επι-
        θετικά σχεδιασμένα παπιά που μπορεί να βρει κα-
        νείς σήμερα, ενώ καταφέρνει να φαίνεται μυώδες,
        αλλά όχι «πρησμένο» και φουσκωμένο σε σημεία

        που δεν χρειάζεται.  Στο μούτρο ξεχωρίζει ο πλή-
        ρως LED προβολέας και ο συνδυασμός φλας-φώ-
        των ημέρας στην ποδιά, ενώ στο πίσω μέρος η βά-
        ση της πινακίδας εκτείνεται έντονα προς τα πίσω,      Ο κινητήρας των 125 κυβικών έχει πολύτιμη
        ενισχύοντας το sportbike look. Η επιλογή χρήσης       συμμαχία από την κλιμάκωση του κιβωτίου
                                                              ταχυτήτων, προσφέροντας έναν ζωηρό
        μονού αμορτισέρ αντί ζεύγους, «καθαρίζει» ακόμα  χαρακτήρα. Ο ήχος του από την εισαγωγή σε
        πιο πολύ την εμφάνιση στο πίσω μέρος και προσφέ-      ενθουσιάζει.
        ρει αέρα μοτοσυκλέτας, ενώ ο τεράστιος εμπρός

        δίσκος  φρένου  θυμίζει  aftermarket  περιφερεια-
        κό.  Οι  λεπτομέρειες  του  φινιρίσματος  είναι  ιδιαί-
        τερα επιθετικές, με πολλαπλά «βράγχια» και «αε-
        ραγωγούς» στα πλαστικά, ενώ το Spectre υιοθετεί
        το  στυλ  της  ανυψωμένης  εσωτερικής  ποδιάς,  σε
        στυλ κεντρικού τούνελ. Η ποιότητα κατασκευής του
        Spectre GP 125 μας άφησε πολύ καλές εντυπώ-
        σεις, δείχνοντας ότι η Malaguti έχει πάρει στα σο-
        βαρά την πρώτη της προσπάθεια στην κατηγορία
        των  παπιών.  Τα  υλικά  που  χρησιμοποιούνται  δεν

        δημιουργούν επ ουδενί την εντύπωση «φθηνών»
        επιλογών, η συναρμολόγηση είναι σε υψηλό επί-
        πεδο και το Spectre δεν τρίζει πουθενά, παρουσιά- Ο δυναμισμός στην σχεδίαση του Spectre GP δεν
        ζοντας μια εικόνα που ξεπερνά από το επίπεδο της      κρύβεται.
        κατηγορίας του.                                       θέση οδήγησης σε «ξεβολεύει» σε κάποιο βαθμό –
          Άνεση-εργονομία                                     χωρίς πάντως να δημιουργεί  έντονο πρόβλημα. Ο
          Ανεβαίνοντας  στην  θέση  οδήγησης,  συνειδητο- συνεπιβάτης, στον αντίποδα, είναι αρκετά πιο άνε-
        ποιείς ότι αν και το τιμόνι έχει ιδανικό πλάτος ώστε  τος, αφού το πίσω τμήμα της σέλας έχει πιο ευνο-

        να κρατά ξεκούραστα τα χέρια, η σέλα έχει έντονη  ϊκή κλίση και τα μεταλλικά μαρσπιέ είναι σωστότε-
        κλίση προς τα εμπρός και σε δυσκολεύει να στηρι- ρα τοποθετημένα. Οι δύο μανέτες είναι εύχρηστες
        χτείς όσο θα ήθελες. Σε συνδυασμό με τα μαρσπιέ  και τοποθετημένες όπως πρέπει, συνεπώς η απου-
        που είναι τοποθετημένα ελαφρώς προς τα πίσω, η  σία δυνατότητας ρύθμισης τους δεν θα σας απα-













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702