Page 707 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 707
Yamaha Crypton S
δο. Ο αναβάτης μπορεί να εκκινήσει το μοντέ-
λο, είτε με τη μίζα είτε με την μανιβέλα. Το κι- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
βώτιο είναι κάπως σκληρό στην λειτουργία του,
όμως καμία ταχύτητα δεν...χάθηκε, όσο οδη- Κυβισμός (κ.εκ.) 114
Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
γούσαμε το μοντέλο. Το μοτέρ επιδεικνύει γενι- Κινητήρας Συμπίεση (:1) 9.3
9/7.000
κά καλή λειτουργία. Η ισχύς του είναι απόλυτα Ισχύς (ίπποι/σαλ) 0,9/5.500
Ροπή (kgm/σαλ)
επαρκής και αποδίδεται γραμμικά, με καλύτε- Τροφοδοσία Ψεκασμός
ρη περιοχή λειτουργίας του κινητήρα να είναι Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 2.5
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4
οι μεσαίες στροφές. Υπάρχει όμως ένα μελα- Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 105
νό σημείο και αυτό είναι ο τρόπος σύμπλεξης
κατά την εκκίνηση. Με το γκάζι από στάση, ο Τύπος πλαισίου Ατσάλινο underbone
συμπλέκτης εμπλέκει αρκετά γρήγορα και δεν Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)
100
επιτρέπει στον κινητήρα να μπει στην ωφέλι- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
91
μη περιοχή στροφών. Αυτό το χαρακτηριστι- Διαδρομή (χλστ.) Δ, 1Ε, CBS
Φρένα Ε (χλστ.)
κό «κόβει» από την σπιρτάδα στο ξεκίνημα, ει- Φρένα Π (χλστ.) T, CBS
δικά αν είστε δικάβαλο ή σε ανηφόρα και θα Ελαστικό Ε 70/90-17”
μπορούσε να είχε αποφευχθεί, με άλλο γρανά- Ελαστικά Ελαστικό Π 80/90-17”
ζωμα ή άλλη ρύθμιση του φυγοκεντρικού. μΤο
Crypton S είναι «πούπουλο» στο θέμα ελιγμών Μήκος 1,910
και ελέγχου. Εντός πόλης, απλά δεν θα κολλή- Διαστάσεις Πλάτος 710
σετε πουθενά. Το μοντέλο στρίβει με...τη σκέ- Μεταξόνιο 1,230
ψη, προσφέροντας μάλιστα καλή αίσθηση και Ύψος σέλας 780
100
Βάρος (κιλά)
σταθερότητα, για σίγουρες κινήσεις στο απαι-
τητικό αστικό περιβάλλον. Πιο έξω από την πό-
λη, η σταθερότητα παραμένει σε ευθεία και
στροφές, αν και κάποια σημάδια νευρικότη-
τας κάνουν την εμφάνισή τους από τα 90 χμ/
ώρα και πάνω. Δεν πρόκειται για κάτι επισφα-
λές, αλλά για κάτι που απλά απαιτεί πιο ομα-
λούς χειρισμούς από τον αναβάτη και επαφί-
εται στις μαλακές αναρτήσεις. Οι τελευταίες,
μας άφησαν εξαιρετικές εντυπώσεις στις κακο-
τεχνίες: Απορροφούν τα πάντα υποδειγματικά,
ενώ δεν δείχνουν κόπωση αν πιεστούν. Αυτό
συμβάλλει σε μια συνολικά πολύ καλή ποιότη-
τα κύλισης –και άρα, έναν πιο ξεκούραστο ανα-
βάτη. Τα φρένα μπορεί να κατηγορηθούν ότι δε
έχουν καλή αίσθηση από κάποιον απαιτητικό,
ωστόσο είναι όσο δυνατά πρέπει για την ακινη-
τοποίηση του Crypton S παρουσιάζοντας ικα-
νοποιητική προοδευτικότητα που δρα κατά του Οι αναρτήσεις του Crypton-X απορροφούν
πάρα πολύ καλά τις κακοτεχνίες του δρόμου.
ακούσιου μπλοκαρίσματος. Ικανοποιητική απόδοση και από τα φρένα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα