Page 707 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 707

Yamaha Crypton S


        δο. Ο αναβάτης μπορεί να εκκινήσει το μοντέ-
        λο, είτε με τη μίζα είτε με την μανιβέλα. Το κι-         ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        βώτιο είναι κάπως σκληρό στην λειτουργία του,
        όμως  καμία  ταχύτητα  δεν...χάθηκε,  όσο  οδη-          Κυβισμός (κ.εκ.)                        114
                                                                 Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        γούσαμε το μοντέλο. Το μοτέρ επιδεικνύει γενι-          Κινητήρας  Συμπίεση (:1)                  9.3
                                                                                                     9/7.000
        κά καλή λειτουργία. Η ισχύς του είναι απόλυτα            Ισχύς (ίπποι/σαλ)                  0,9/5.500
                                                                 Ροπή (kgm/σαλ)
        επαρκής και αποδίδεται γραμμικά, με καλύτε-              Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
        ρη περιοχή λειτουργίας του κινητήρα να είναι             Κατανάλωση (λτ/100χλμ)                   2.5
                                                                 Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                            4
        οι  μεσαίες  στροφές.  Υπάρχει  όμως  ένα  μελα-         Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)               105
        νό σημείο και αυτό είναι ο τρόπος σύμπλεξης
        κατά την εκκίνηση. Με το γκάζι από στάση, ο              Τύπος πλαισίου          Ατσάλινο underbone
        συμπλέκτης εμπλέκει αρκετά γρήγορα και δεν               Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις               Πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         100
        επιτρέπει  στον  κινητήρα  να  μπει  στην  ωφέλι-       Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                          91
        μη  περιοχή  στροφών.  Αυτό  το  χαρακτηριστι-           Διαδρομή (χλστ.)                  Δ, 1Ε, CBS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        κό «κόβει» από την σπιρτάδα στο ξεκίνημα, ει-            Φρένα Π (χλστ.)                       T, CBS
        δικά  αν  είστε  δικάβαλο  ή  σε  ανηφόρα  και  θα       Ελαστικό Ε                        70/90-17”
        μπορούσε να είχε αποφευχθεί, με άλλο γρανά-             Ελαστικά    Ελαστικό Π             80/90-17”
        ζωμα ή άλλη ρύθμιση του φυγοκεντρικού. μΤο
        Crypton S είναι «πούπουλο» στο θέμα ελιγμών              Μήκος                                 1,910
        και ελέγχου. Εντός πόλης, απλά δεν θα κολλή-            Διαστάσεις  Πλάτος                       710
        σετε πουθενά. Το μοντέλο στρίβει με...τη σκέ-            Μεταξόνιο                             1,230
        ψη,  προσφέροντας  μάλιστα  καλή  αίσθηση  και           Ύψος σέλας                              780
                                                                                                         100
                                                                 Βάρος (κιλά)
        σταθερότητα, για σίγουρες κινήσεις στο απαι-
        τητικό αστικό περιβάλλον. Πιο έξω από την πό-

        λη,  η  σταθερότητα  παραμένει  σε  ευθεία  και
        στροφές,  αν  και  κάποια  σημάδια  νευρικότη-
        τας κάνουν την εμφάνισή τους από τα 90 χμ/
        ώρα και πάνω. Δεν πρόκειται για κάτι επισφα-
        λές, αλλά για κάτι που απλά απαιτεί πιο ομα-
        λούς  χειρισμούς  από  τον  αναβάτη  και  επαφί-
        εται  στις  μαλακές  αναρτήσεις.  Οι  τελευταίες,
        μας άφησαν εξαιρετικές εντυπώσεις στις κακο-

        τεχνίες: Απορροφούν τα πάντα υποδειγματικά,
        ενώ  δεν  δείχνουν  κόπωση  αν  πιεστούν.  Αυτό
        συμβάλλει σε μια συνολικά πολύ καλή ποιότη-
        τα κύλισης –και άρα, έναν πιο ξεκούραστο ανα-
        βάτη. Τα φρένα μπορεί να κατηγορηθούν ότι δε
        έχουν  καλή  αίσθηση  από  κάποιον  απαιτητικό,
        ωστόσο είναι όσο δυνατά πρέπει για την ακινη-
        τοποίηση  του  Crypton  S  παρουσιάζοντας  ικα-
        νοποιητική προοδευτικότητα που δρα κατά του           Οι αναρτήσεις του Crypton-X απορροφούν
                                                              πάρα πολύ καλά τις κακοτεχνίες του δρόμου.
        ακούσιου μπλοκαρίσματος.                              Ικανοποιητική απόδοση  και από τα φρένα.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   702   703   704   705   706   707   708