Page 678 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 678
Zero DSR/X
αντίστοιχη εφαρμογή μέσα από την οποία μπορείς να Όπως και το SR/S έτσι και το DSR/X κτίζεται πάνω
επέμβεις στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας αλλά και σε ένα πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα, με το
στον τρόπο απεικόνισης της οθόνης, επιλέγοντας δι- συνολικό βάρος να αγγίζει τα 247 κιλά, κάτι που το
αφορετική ένδειξη για κάθε ένα από τα 4 τμήματα φέρνει κοντά στα δεδομένα των μεγάλων Adventure.
που αυτή χωρίζεται (θερμοκρασία μπαταρίας-μοτέρ, Διαφορές φυσικά συναντάμε στον τομέα των αναρ-
αυτονομία, ποσοστό μπαταρίας ή στροφές μοτέρ). τήσεων, καθώς η Showa εξοπλίζει το DSR/X με ένα
Κινητήρας πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 47χιλ
Και πάνω που νομίζαμε ότι τα είχαμε δει όλα με το και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ χωρίς μοχλι-
SR/S, η Zero εξέλιξε έναν νέο ηλεκτροκινητήρα μό- κό, αμφότερα με διαδρομή 190χιλ που αναδεικνύει
νιμου μαγνήτη για το DSR/X με το όνομα Z-Force 75- τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
10X. Ακολουθεί φυσικά την ίδια φιλοσοφία, όντας Τα φρένα προέρχονται από την J.Juan και αποτε-
αερόψυκτος με ένα κινούμενο τμήμα για αυξημένη λούνται από τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες με
αξιοπιστία και ελάχιστο βάρος, αποδίδοντας 10 λιγό- ακτινική τρόμπα στο μπροστινό μέρος, και μονοπίστο-
τερους ίππους (100 ίπποι στις 3.650σ.α.λ) αλλά 4χλμ νη δαγκάνα πίσω, ενώ το DSR/X είναι η πρώτη μο-
επιπλέον ροπής, αγγίζοντας το εξωπραγματικό νού- τοσυκλέτα της Zero η οποία εκτός από το cornering
μερο των 23χλγμ! Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα ABS της Bosch διαθέτει και σύστημα συνδυασμέ-
της Zero η μετάδοση γίνεται μέσω ανθρακονημάτι- νης πέδησης που αναλαμβάνει να μοιράσει σωστά
νου ιμάντα ο οποίος στην περίπτωση του DSR/X είναι τη δύναμη στον κάθε τροχό σε περίπτωση απώλειας
φαρδύτερος, με πάχος 25χιλ και πιο ανθεκτικός κατά πρόσφυσης. Συναντάμε ακόμη Off Road mode που
2,6 φορές, έχοντας επιπλέον προστασία για τα κακο- απενεργοποιεί την παρέμβαση του ABS στον πίσω
τράχαλα εδάφη και τις λάσπες. Οι φανατικοί της χω- τροχό, αλλά και το σύστημα Hold Braking που ου-
μάτινης οδήγησης στον κατάλογο των αξεσουάρ δεν σιαστικά λειτουργεί ως χειρόφρενο και ενεργοποιεί-
θα βρουν μόνο προστατευτικά κάγκελα και ακτινω- ται όταν είσαι ακινητοποιημένος και πατήσεις δυνατά
τούς τροχούς, αλλά και τα κλασικά αλυσιδογράναζα το φρένο. Για να απενεργοποιηθεί, αρκεί να ανοίξεις
με τα οποία μπορούν να αντικαταστήσουν τον ιμάντα. το γκάζι ή να περάσει 1 λεπτό καθώς αυτό το χρονι-
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα κό διάστημα επαρκεί για να αλλάξεις ρυθμίσεις κλπ.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα