Page 670 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 670

Triumph Trident 660











































        πους στις 10.250 σ.α.λ , καθώς το μεγαλύτερο ¨βά- χρησιμοποιήσει μια έτοιμη λύση από κάποιο υπάρ-
        ρος¨ δόθηκε στη ροπάτη λειτουργία. Έτσι, παρότι η  χον  μοντέλο,  αλλά  να  φτιάξει  ένα  ολοκαίνουργιο
        ροπή των 6,5 χλγμ κορυφώνεται στις 6.250 σ.α.λ,  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο-υποπλαίσιο,  σύμφω-
        το 90% αυτής είναι άμεσα διαθέσιμο σε όλο το φά- να με τα χαρακτηριστικά του νέου Trident, το οποίο

        σμα των στροφών, αποδεικνύοντας περίτρανα τον  συμβάλλει ώστε η ζυγαριά να μην ξεπερνά τα 189
        λόγο που επιλέχτηκε η 3κύλινδρη διάταξη.              κιλά  (πλήρες).  Συνδυάζεται  με  ατσάλινο  ασύμμε-
          Παρότι το Trident είναι η εισαγωγική μοτοσυκλέ- τρο ψαλίδι ενώ, ως είθισται για Triumph, τα περιφε-
        τα της Triumph στη μεσαία κατηγορία και δεν εφο- ρειακά είναι από το ¨πάνω¨ ράφι αφού συναντάμε
        διάζεται με μονάδα IMU, τα απαραίτητα πλέον ηλε- ανεστραμμένο πιρούνι SSF 41χιλ και μονό αμορτι-
        κτρονικά καλούδια δεν λείπουν, καθώς εξοπλίζεται  σέρ από τη Showa το οποίο ρυθμίζεται ως προς την
        με γκάζι Ride By wire το οποίο επιτρέπει τη χρήση  προφόρτιση του ελατηρίου.
        2 χαρτών (Road, Rain) που διαφέρουν ως προς την        Τον τομέα της πέδησης έχει αναλάβει η Nissin με

        απόκριση του γκαζιού, καθώς και Traction Control  διπίστονες συμβατικές δαγκάνες και δίσκους 310
        με δυνατότητα απενεργοποίησης. To 6τάχυτο κιβώ- χιλ εμπρός, μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 255 χιλ
        τιο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης και μπο- πίσω και ABS, ενώ οι τροχοί αλουμινίου φορούν τα
        ρεί να συνδυαστεί με το προαιρετικό quickshifter,  ελαστικά Road 5 της Michelin.
        ενώ σύμφωνα με την Triumph εκτός από το κόστος         Οδηγώντας
        κτήσης, χαμηλό είναι και το κόστος χρήσης της μο-      O βαρύς και δυνατός τρικύλινδρος ήχος από το
        τοσυκλέτας, με τα διαστήματα σέρβις να έρχονται  χαμηλά τοποθετημένο τελικό της εξάτμισης, είναι
        κάθε 16.000χλμ.                                       το πρώτο που σε εντυπωσιάζει όταν θέσεις σε λει-
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                        τουργία τον κινητήρα, κάνοντάς σε να απορείς για
          Η  Triumph  έχει  μεγάλη  παράδοση  στην  κατα- τον κυβισμό του Trident που δείχνει έτοιμο να σε

        σκευή πλαισίων. Ήταν λοιπόν αναμενόμενο να μην  κερδίσει από νωρίς. Το κούμπωμα της 1ης ταχύτη-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675