Page 574 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 574
DUCATI MULTISTRADA V2
στην «δίαιτα» του μοντέλου. Ο V2 των 937 κ.εκ., (High, Medium, Low) που επηρεάζουν την απόκρι-
αποδίδει 113 ίππους και 9,6 kgm ροπής, στις 9.000 ση του στο γκάζι και την ισχύ του σε όλο το φάσμα
και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ για πρώτη φορά των στροφών. Το ρυθμιζόμενο traction control 8
στην ιστορία των Multistrada, η V2 μπορεί να γίνει επιπέδων επιτηρεί διαρκώς την πρόσφυση του πί-
διαθέσιμη και σε κατόχους Α2, με περιορισμό ισχύ- σω τροχού, ενώ η μονάδα IMU της Bosch τροφοδο-
ος στους 47,6 ίππους. τεί με περισσότερα δεδομένα, την κεντρική μονά-
Οι μηχανικοί της Ducati πέτυχαν να αυξήσουν τα δα ελέγχου. Στις μετρήσεις με τα όργανα ακριβείας
διαστήματα σέρβις για την Multistrada V2, καθώς μας, αποδεικνύεται ότι η V2 είναι ικανή για καταιγι-
οι αλλαγές λαδιών φτάνουν τα 15.000 χιλιόμετρα στικές επιδόσεις, αφού κάνει το 0-100 σε κάτω από
η μία από την άλλη, ενώ ο έλεγχος και η πιθανή 4 δευτερόλεπτα, ενώ επιταχύνει από τα 60 στα 120
ρύθμιση βαλβίδων γίνεται ανά 30.000 χιλιόμετρα. με 4η, σε μόλις 4,8 δλ! Η κατανάλωση του κινητή-
Η λειτουργία του μοτέρ –και όχι μόνο-ρυθμίζεται ρα εξαρτάται αρκετά από τον τρόπο που θα τον δου-
μέσα από τα 4 riding modes: Sport, Touring, Urban λέψετε και εμείς, σε έναν μέσο κύκλο, μετρήσαμε
και Enduro, οι επιμέρους ρυθμίσεις των οποίων 6,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μια επίδοση λογική
μπορούν να εναλλαχθούν μέσα από τα ανάλογα και αναμενόμενη για έναν «καυτό» ιταλικό κινητή-
μενού. Ο κινητήρας έχει 3 λειτουργίες απόδοσης ρα 113 αλόγων.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα