Page 569 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 569

Ducati Monster



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Η απλότητα του Monster ήταν πάντα το χαρακτη-
        ριστικό του και αυτό δεν αλλάζει στο νέο μοντέλο
        αφού, παρότι δείχνει εμφανώς πιο σύγχρονο, κρατά
        μεγάλο μέρος από το DNA των προγόνων του αναλ-
        λοίωτο. Οι Ιταλοί κατάφεραν έτσι να δημιουργήσουν

        μια αντικειμενικά όμορφη και μικρή σε διαστάσεις
        μοτοσυκλέτα χωρίς τίποτα περιττό. Το εμπρός Led
        φανάρι διαθέτει πλέον κυκλικά DRL φώτα ημέρας         Σε συνδυασμό με το νέο αλουμινένιο πλαίσιο
        ώστε να ξεχωρίζει ακόμη και το βράδυ, ενώ τα υπό-     το μπροστινό χαρίζει σωστή πληροφόρηση στη
                                                              γρήγορη οδήγηση.
        λοιπα στοιχεία όπως το σμιλεμένο ρεζερβουάρ και
        η κομψή ουρά δημιουργούν ένα μυώδες αλλά ταυ-
        τόχρονα κομψό σύνολο με τον κινητήρα σε πρώτο

        πλάνο. Το χωροδικτύωμα πλέον δεν υφίσταται και
        αυτό αφήνει τα μηχανικά μέρη σε κοινή θέα, κά-
        τι που μόνο καλό είναι, αφού έχει δοθεί ιδιαίτερη
        προσοχή στην ποιότητα κατασκευής και στο φινίρι-
        σμα όπως σε κάθε μοντέλο της εταιρίας. Όσον αφο-
        ρά στους χρωματισμούς, εκτός από  το γκρι ματ της     Περισσότερα κυβικά, μικρότερο βάρος, πλούσια ροπή
        δοκιμής, διατίθεται σε μαύρο ματ και φυσικά στο  σε όλο το φάσμα των στροφών. Ο δικύλινδρος V Tes-
        κλασικό  κόκκινο  της  Ducati,  ενώ  στον  κατάλογο   tastreta 11ο αποδίδει 111 ίππους και ταιριάζει γάντι
        των αξεσουάρ μεταξύ άλλων υπάρχουν ακόμη και          στον χαρακτήρα του νέου Monster.
        αυτοκόλλητα για να δώσεις το προσωπικό σου στιλ. την ανάρτηση). Η τελευταία είναι ευρύχωρη με αρ-
          Άνεση – Εργονομία                                   κετό αφρώδες που δεν θα σε προβληματίσει (από

          Ο σπορ προσανατολισμός του νέου Monster δεν  κάτω της υπάρχει θύρα USB), ενώ παρά τις μικρές
        κρύβεται, όμως η θέση οδήγησης δεν πρόκειται να  διαστάσεις της μοτοσυκλέτας ο συνεπιβάτης θα σε
        προβληματίσει κανέναν. Είναι αρκετά επιθετική, με  ακολουθήσει χωρίς παράπονα ακόμα και χωρίς χει-
        το τιμόνι να βρίσκεται πλέον πιο κοντά στον κορμό  ρολαβές μιας και αυτές δεν υπάρχουν. Αν είσαι μο-
        του αναβάτη κατά 70χιλ και με τα μαρσπιέ να το- ναχικός  αναβάτης  μάλλον  θα  επιλέξεις  το  μονό-
        ποθετούνται πιο πίσω κατά 35χιλ αλλά παράλληλα  σελο που δίνει πιο σπορ νότα στην εμφάνιση της
        και 10χιλ χαμηλότερα από την προηγούμενη γενιά,  μοτοσυκλέτας.

        ώστε να μην γίνονται κουραστικά στην καθημερινό-       Ο πίνακας οργάνων πλέον δεν έχει να ζηλέψει τί-
        τητα. Η στενή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας επιτρέπει  ποτα από τα μεγαλύτερα μοντέλα αφού αποτελεί-
        να πατήσεις με ευκολία τα πόδια σου στο έδαφος,  ται από μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,3΄΄ με όμορφα
        κάτι στο οποίο συμβάλλει βέβαια και το ύψος της  γραφικά αλά Panigale και πολλές χρήσιμες πληρο-
        σέλας στα 820χιλ (υπάρχει ως αξεσουάρ και χαμη- φορίες. Η περιήγηση στο μενού γίνεται αρκετά εύ-
        λότερη στα 800χιλ ή στα 775χιλ με το ειδικό κιτ για  κολα από τους ποιοτικούς διακόπτες στην αριστερή











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574