Page 567 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 567
Ducati Diavel V4
τροχών είναι 120 χιλιοστά εμπρός και 145 χιλιοστά ΤΕΧΝΙΚΑ
πίσω, δηλαδή κατά 15 χιλιοστά μεγαλύτερη απ’ ό,τι ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
του Diavel 1260, για ακόμα μεγαλύτερη άνεση. Το
σύστημα πέδησης έχει τη υπογραφή της Brembo, με Τύπος 4T, V4 90o, 16β
1158
Κυβισμός (κ.εκ.)
ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Stylema και πλευ- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 53,5
14
στούς δίσκους 330 χιλιοστών μπροστά, και διπίστονη Συμπίεση (:1) 168/10750
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
δαγκάνα με δίσκο 265 χιλιοστών πίσω. Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 12,8/7500
Στο δρόμο Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
20
7,2
Πίσω από την επιβλητική εμφάνιση του Diavel βρί- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 260+
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
σκεται μια φιλική προς το χρήστη μοτοσυκλέτα από
όλες τις απόψεις. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθ- Τύπος Αλουμινένιο μονοκόκ
Ανεστραμμένο
μό στον νέο κινητήρα και την παλέτα των ηλεκτρο- Αν. Ε / Ρυθμίσεις πιρούνι 50χιλ., ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ
120
νικών που μετατρέπουν το Ιταλικό cruiser σε μια εύ- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ,
Αν. Π / Ρυθμίσεις
κολα διαχειρίσιμη αλλά πάντα υπολογίσιμη δύναμη. ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ
145
Οι αλλαγές στο πλαίσιο και το μειωμένο βάρος απο- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/330, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
τελούν κοινές συνισταμένες στην εξίσωση της πρα- Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 2Ε, ABS
κτικότητας, της άνεσης αλλά και της σπορ διάθεσης. Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
240/45/07’’
Ελαστικό Π
Το νέο Diavel ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη αμεσό-
τητα στις εντολές του οδηγού, ενώ η ραφιναρισμένη
λειτουργία του κινητήρα από το ρελαντί ευνοεί την σταματάει μόνο όταν η βελόνα βουτήξει βαθιά στα κόκ-
κίνηση ακόμα και στο κέντρο της πόλης. Σε αυτές τι κινα της 6ης, ξεπερνώντας τα 270χλμ./ώρα. Μακρύ
συνθήκες το Ιταλικό θηρίο θα συμπεριφερθεί εξευ- μεταξόνιο, 240αρι ελαστικό και 170 ίπποι αρκούν για
γενισμένα, με το μικρό κόψιμο του φαρδιού τιμονιού να σπάσεις τα χρονόμετρα από στάση και όλα αυτά με
να μην αποτελεί τροχοπέδη μέσα στην κίνηση, κα- φουλ εξοπλισμό και γεμάτο ρεζερβουάρ. Οι μετρήσεις
θώς το εξαιρετικό ζύγισμα και η ελαφριά αίσθηση είναι ενδεικτικές των δυνατοτήτων του νέου Diavel με
«σβήνουν» έντεχνα τα μειονεκτήματα μιας τέτοιας κα- 3,3 για το 0-100, 2,9 για το 60-120 και 5.7 για το 100-
τασκευής σε σφιχτό περιβάλλον. Όμως το Diavel γεν- 200, όμως η αίσθηση επιτάχυνσης που βιώνεις σε κάθε
νήθηκε για τον ανοιχτό δρόμο και ζει για να μπολιάζει άνοιγμα του γκαζιού δύσκολα μπορεί να αποτυπωθεί
κάθε σου κύτταρο με αδρεναλίνη σε βόλτες, ταξίδια και με ξερούς αριθμούς. Σε μεικτή διαδρομή με στροφές,
εκδρομές. Και ενώ μπορείς να καθίσεις αναπαυτικά στη το Diavel μπορεί να οδηγηθεί σε πολύ γρήγορους
σέλα του και να απολαύσεις την επιλεγμένη διαδρομή, ρυθμούς. Κινείται σαν κυνηγός επικηρυγμένων που
την ίδια στιγμή ο εκρηκτικός V4 σε προκαλεί να τον πυ- δεν θα διστάσει να γεμίσει τους καθρέπτες ακόμα
ροδοτήσεις όταν εσύ αποφασίσεις. Με το γκάζι ανοιχτό και supersport μοντέλων. Είναι τέτοια η αίσθηση σι-
και για όσο ο αυχένας σου αντέχει, το θηρίο επιταχύνει γουριάς που σου αποπνέει, που το ξύσιμο των μαρ-
διαρκώς χωρίς να κόβει ρυθμό με οποιαδήποτε σχέ- σπιέ γίνεται η αγαπημένη σου συνήθεια, αποτελώ-
ση στο κιβώτιο, μειώνοντας το προσδόκιμο ζωής των ντας ταυτόχρονα το μόνο χαρακτηριστικό που μπορεί
ελαστικών. Μαζεύει χιλιόμετρα σαν «διαβολεμένο» και να σε επαναφέρει στην τάξη.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα