Page 562 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 562
CF Μoto 300SR
στροφόμετρου από τη στιγμή που ανοίγεις το γκάζι. χωρίς μεγάλη διαφορά στην απόδοση, ενώ η τροφο-
Κινητήρας δοσία του καυσίμου γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό
Το 300 SR κινείται χάρη σε έναν τετράχρο- της Bosch (δεν είναι τυχαία τα αυτοκόλλητα στο φέ-
νο υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 292 κυβι- ρινγκ), αποδεικνύοντας ότι οι συνεργασίες της CF
κών με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ο οποίος Moto πραγματοποιούνται με την δέουσα προσοχή σε
αποδίδει 28,7 ίππους στις 8.750 σ.α.λ και 2.5 κιλά όλα της τα μοντέλα.
ροπής στις 7.250 σ.α.λ, με κατανάλωση που μπο- Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
ρεί να πέσει κάτω από τα 3.5 λίτρα / 100χλμ (μει- Μπορεί η σχεδίαση και τα εντυπωσιακά χρώματα
ώνεται αισθητά εάν δεν είσαι συνεχώς με το γκάζι των φέρινγκ να εντυπωσιάζουν, οι πιο παρατηρητικοί
στο τέρμα…). Χάρη στο ρεζερβουάρ των 12 λίτρων όμως θα προσέξουν το εξίσου εντυπωσιακό πλαίσιο
η αυτονομία ξεπερνά εύκολα τα 300 χιλιόμετρα κά- - υποπλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα σε λευκό
νοντας τις στάσεις στο βενζινάδικο αρκετά αραιές, χρώμα. Όπως και στα γυμνά μοντέλα της εταιρίας,
χαρίζοντας μια επιπλέον ξεγνοιασιά στην καθημερι- συνδυάζεται με ένα ατσάλινο ψαλίδι σεβαστών δια-
νότητα σου. στάσεων για αυξημένη ακαμψία αλλά και μικρός βά-
O αναβάτης έχει στη διάθεσή του δύο χαρτογρα- ρος, αφού η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 165 κιλά πλήρης
φήσεις (sport, eco) που μπορεί να επιλέξει εν κινήσει υγρών.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα