Page 563 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 563

CF Μoto 300SR


          Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ανεστραμ-          ΤΕΧΝΙΚΑ
        μένο πιρούνι 37χιλ χωρίς ρυθμίσεις και μονό αμορ-        ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        τισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ενώ
        τα φρένα προέρχονται από την ισπανική J.Juan και         Τύπος                            4Τ, 1Κ, Y/Ψ
                                                                                                       292,4
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        αποτελούνται από ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα με       Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   78 Χ 61,2
        δίσκο 292 χιλ μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα με         Συμπίεση (:1)                           11.1
        δίσκο 220χιλ πίσω. Το δικάναλο ABS της Continental       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           28,7 / 8750
                                                                                                   2,5 / 7.250
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        ολοκληρώνει το σύστημα πέδησης ώστε να φρενά-            Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
        ρεις με ασφάλεια σε κάθε τύπο ασφάλτου.                  Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           12
          Οδηγώντας                                              Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 3,5
          Δεν χρειάζεται πολλή ώρα για να ¨κουμπώσεις¨           Τύπος                Ατσάλινο χωροδικτύωμα
        σωστά πάνω στο 300 SR και να ξεχυθείς στους δρό-         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   USD πιρούνι 37χιλ
                                                                                                          Δ.Α
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        μους της πόλης, αφού παρά το παρουσιαστικό της,         Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ
                                                                                                          Δ.Α
        σε  αυτό  το  περιβάλλον  η  μοτοσυκλέτα  αισθάνεται     Διαδρομή (χλστ.)             Δ/292, 4Ε, ΑBS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        πολύ άνετα, όπως άλλωστε και εσύ. Το βάρος του           Φρένα Π (χλστ.)              Δ/220, 1Ε , ΑBS
        σώματός σου δεν πέφτει στα χέρια όπως θα φαντα-
        ζόσουν κοιτώντας τα κλιπ ον, ενώ το αφρώδες της         Ελαστικά    Ελαστικό Ε           110/70- 17’’
                                                                                                  140/60-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
        σέλας μαζί με τις αναρτήσεις βοηθούν στο να περνάς
        αναίμακτα πάνω από τις περισσότερες κακοτεχνίες
        που θα συναντήσεις στην καθημερινότητα σου. Ο κι- ξε ακόμη μια φορά με τον καλύτερο τρόπο. Σε δρόμο
        νητήρας λειτουργεί χωρίς κραδασμούς παρά τη μο- με στροφές μπορείς να το ξεζουμίζεις χωρίς να δια-
        νοκύλινδρη φύση του, ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς  μαρτύρεται, αφού το πλαίσιο θα μπορούσε να αντε-
        και το τιμόνι κόβει ανέλπιστα πολύ για σπορ μοτο- πεξέλθει  και  σε  διπλάσια  ιπποδύναμη,  συμβάλλο-
        συκλέτα, βοηθώντας σημαντικά σε επιτόπιες μανού- ντας με τον τρόπο του στη στιβαρότητα που εμπνέει
        βρες. Σε πυκνή κίνηση ίσως σε ενοχλήσουν οι κα- το σύνολο υπό κλίση ακόμα και κοντά στην τελική. Η

        θρέπτες που εξέχουν αρκετά, όμως η μοτοσυκλέτα  συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα εφοδιαζόταν με τα ελα-
        είναι τόσο ευέλικτη που γρήγορα θα ξεπερνάς οτιδή- στικά Supercorsa SC της Pirelli όποτε σε συνδυασμό
        ποτε σε εμποδίζει να βρίσκεσαι πρώτος σε κάθε φα- με τα αγωνιστικά χρώματα ήταν σαν να μας ζήταγε
        νάρι. Ανοίγοντας το γκάζι οι σχεδόν 30 ίπποι δεν θα  να δούμε τι μπορεί να κάνει και σε μια πίστα. Όχι,
        βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, αρκούν όμως για να κι- με το 300 SR δεν χρειάζεσαι να ταξιδέψεις μέχρι τις
        νηθείς αξιοπρεπώς σε κάθε περιβάλλον, από τα στε- Σέρρες ή τα Μέγαρα. Αρκεί μια πίστα καρτ όπως η
        νά της πόλης μέχρι τον αυτοκινητόδρομο όπου μπο- Speed Force που μας φιλοξένησε για τις ανάγκες της

        ρείς να ξεπεράσεις τα 150 χλμ/ώρα. Και όταν έρθει  δοκιμής. Η σφικτή χάραξη δεν έδειξε να δυσκολεύει
        η πρώτη στροφή απλώς στρίβεις με όσα έρχεσαι…         τη μοτοσυκλέτα που άλλαζε με ευκολία κατεύθυν-
          Έχοντας οδηγήσει το γυμνό αδελφάκι του ΝΚ γνω- ση, ενώ η δύναμη του κινητήρα ήταν τόση-όση για
        ρίζαμε ότι η CF Moto κάνει σπουδαία δουλειά στο  να ευχαριστηθούμε παιχνίδι, ψάχνοντας παράλλη-
        κομμάτι του στησίματος και το 300 SR μας το επέδει- λα τα όρια της.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568