Page 561 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 561

CF Μoto 300SR



          Εμφάνιση- Ποιότητα κατασκευής
          Ό,τι και να πει κανείς για την εμφάνιση του 300 SR
        είναι λίγο, αφού από όποια πλευρά και αν το κοιτά-
        ξεις φωνάζει για το δεύτερο γράμμα του ονόματος
        του (SR= Sport Racing). Όμως δεν είναι μόνο αυ-
        τό, καθώς ο αυστριακός σχεδιαστικός οίκος Kiska

        Design που είναι γνωστός από τα μοντέλα της KTM
        (CF Moto και ΚΤΜ συνεργάζονται σε πολλά επίπε-
        δα) φρόντισε να του δώσει τον δικό του χαρακτήρα,     Η TFT οθόνη είναι εντυπωσιακή και ευανάγνωστη.
                                                              Διαθέτει δύο απεικονίσεις ανάλογα την
        με αποτέλεσμα να μην ξεχωρίζει μόνο λόγω των          χαρτογράφηση και αυτόματη προσαρμογή
        χρωμάτων  και  των  εντυπωσιακών  γραφικών  του.  φωτισμού σύμφωνα με τις εξωτερικές συνθήκες,
        Φρέσκο  και  επιθετικό,  με  σωστές  αναλογίες  πα-   ενώ μοναδικό παράπονο είναι η μικρή υστέρηση
        ρά τις μικρές του διαστάσεις, το 300 SR είναι στο     του στροφομέτρου στο άνοιγμα του γκαζιού.

        πνεύμα της εποχής και η καλύτερη απόδειξη είναι
        τα βλέμματα των πιτσιρικάδων που κολλάνε πάνω
        του. Αυτές οι ματιές σου δίνουν την ελπίδα ότι και
        στη νέα γενιά η μοτοσυκλέτα θα σημαίνει πολλά πε-
        ρισσότερα από ένα απλό μέσο μεταφοράς.
          Άνεση – Εργονομία
          Παρά τον σπορ προσανατολισμό και τις μικρές δι-     Η σπορ σχεδίαση επηρεάζει τον διαθέσιμο χώρο
        αστάσεις, το 300 SR θα σε εκπλήξει ευχάριστα στον  μόνο για τον συνεπιβάτη, καθώς η σέλα του
        τομέα της εργονομίας. Τα κλιπ oν είναι ψηλά τοπο-     οδηγού είναι άνετη και ευρύχωρη για τα δεδομένα
        θετημένα,  το  αφρώδες  της  σέλας  ικανοποιητικό,    της κατηγορίας.

        ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά χαμηλά με απο- σκεται μια εντυπωσιακή και ευκρινής έγχρωμη TFT
        τέλεσμα να                                            οθόνη,  η  οποία  διαθέτει  δύο  απεικονίσεις  (sport,
          δημιουργείται ένα εργονομικό τρίγωνο κατάλλη- eco) με το στροφόμετρο σε πρώτο πλάνο, καθώς
        λο για κάθε ανάστημα. Έτσι, βολεύεσαι πάνω του  και  αυτόματα  ρυθμιζόμενη  φωτεινότητα  ανάλογα
        χωρίς να χρειάζεται να σκύψεις υπερβολικά (για τα  με τις εξωτερικές συνθήκες. Είναι πλήρης από εν-
        δεδομένα της κατηγορίας) εάν η σωματική σου δι- δείξεις αφού εκτός από τις βασικές περιλαμβάνει
        άπλαση ξεφεύγει από τα δεδομένα των αναβατών  θερμοκρασία περιβάλλοντος και κινητήρα, επιλεγ-
        Moto GP. Η στενή σιλουέτα επιτρέπει να πατήσεις  μένη σχέση στο κιβώτιο και τάση μπαταρίας,  χω-

        με  ευκολία  στο  έδαφος  προσφέροντας  επιπλέον  ρίς φυσικά να λείπει ο μερικός χιλιομετρητής που
        αυτοπεποίθηση στον αρχάριο αναβάτη, ενώ το μι- μηδενίζει από το κουμπί που υπάρχει πάνω της και
        κρό βάρος κάνει εύκολη τη μετακίνηση ακόμη και  όχι από τον διακόπτη στο τιμόνι, αφού αυτός επεμ-
        με τα χέρια, όταν πχ βρίσκεσαι στο γκαράζ.            βαίνει μόνο στο mode. Επιπλέον παρέχεται η δυ-
          Η όψη που έχεις όταν οδηγείς δεν συνηθίζεται σε  νατότητα για σύνδεση με smartphone, ενώ μονα-
        αυτή την κατηγορία τιμής, αφού μπροστά σου βρί- δικό παράπονο είναι η μικρή χρονική υστέρηση του











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566