Page 566 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 566
Ducati Diavel V4
κός εξοπλισμός) μέσω της εφαρμογής Ducati Link. Η και εκπομπή θερμότητας παράγοντας έναν πιο μπά-
ρύθμιση των παραμέτρων της οθόνης αλλά και των σο ήχο. Στην πράξη, η μέση κατανάλωση κυμαίνε-
ηλεκτρονικών συστημάτων γίνεται από τα χειριστή- ται στα 7,2 λίτρα, ενώ και η θερμοκρασία που φτάνει
ρια στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ όλοι οι δι- στον αναβάτη στο σφιχτό αστικό κλοιό είναι σημαντι-
ακόπτες έχουν εντυπωσιακό οπίσθιο φωτισμό. κά μειωμένη. Παράλληλα, το σύστημα εξάτμισης κα-
Κινητήρας τέχει περίοπτη θέση στο νέο Diavel, αφού καταλήγει
Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τον κινητήρα, με σε τέσσερις απολήξεις, με σαφή αναφορά στους κυ-
τον V4 Granturismo να παίρνει την θέση του δικύ- λίνδρους του V4 Granturismo.
λινδρου Testastretta. Ο νέος τετρακύλινδρος V κι- Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
νητήρας με σειρά ανάφλεξης twin Pulse, περιεχόμε- Το νέο Diavel έχει υποστεί δομικές αλλαγές, αφού
νη γωνία 90 μοιρών και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποχωρίστηκε την κλασική λύση του χωροδικτυώ-
έχει χωρητικότητα 1158 κυβικών, ενώ φέρει συμβα- ματος. Πλέον διαθέτει αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο
τικό σύστημα βαλβίδων προσφέροντας το ασύγκριτο και μονόμπρατσο ψαλίδι, τα οποία σε συνδυασμό με
πλεονέκτημα των διαστημάτων μεγάλων σέρβις στα τον νέο κινητήρα εξοικονόμησαν 13 ολόκληρα κιλά
60.000 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας του Diavel αποτελεί σε σχέση με το Diavel 1260 S, σταματώντας τη ζυ-
ένα απαύγασμα της τεχνολογίας καθώς χρησιμοποι- γαριά στα 236 γεμάτα κιλά. Η ανάρτηση είναι πλή-
εί σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, το οποίο ρως ρυθμιζόμενη και αποτελείται από ανεστραμμέ-
του επιτρέπει να λειτουργεί ως δικύλινδρος ή ως τε- νο πιρούνι 50 χιλιοστών με ρύθμιση συμπίεσης και
τρακύλινδρος κατά περίπτωση. Πιο συγκεκριμένα, οι προφόρτισης ελατηρίου στο αριστερό και επαναφο-
2 πίσω κύλινδροι απενεργοποιούνται στο ρελαντί και ράς στο δεξιό καλάμι, καθώς και μονό αμορτισέρ με
τις χαμηλές ταχύτητες, για χαμηλότερη κατανάλωση ξεχωριστό, πρόσθετο δοχείο υγρών. Η διαδρομή των
Eπιστροφή στα περιεχόμενα