Page 570 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 570
Ducati Monster
πλευρά του τιμονιού ενώ, συμβαδίζοντας με τις τά- άρκεια της δοκιμής ανήλθε στα 5,8 λίτρα /100χλμ.
σεις της εποχής, υπάρχει προαιρετικά η δυνατότητα Η διαχείριση γίνεται φυσικά με ηλεκτρονικό γκά-
για σύνδεση με smartphone μέσω του συστήματος ζι Ride by Wire, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα για
Ducati Multimedia System. τρία riding modes (Sport, Touring, Urban-75 ίπποι)
Κινητήρας καθώς και για τα απαραίτητα ηλεκτρονικά βοηθή-
Μπαίνοντας στην εποχή Euro 5 το Monster εξο- ματα τα οποία συνεργάζονται με μονάδα IMU 6 αξό-
πλίστηκε με τον γνωστό δικύλινδρο V 937 κυβι- νων και περιλαμβάνουν Traction control 8 επιπέδων,
κών Testastreta 11ο που έχουμε γνωρίσει στα Wheelie control που λειτουργεί ανεξάρτητα και μπο-
Multistrada 950, Supersport και Hypermotard. Πα- ρεί να απενεργοποιηθεί και launch control, ενώ στον
ρά τον αυξημένο κυβισμό κατά 116 κ.εκ σε σχέση βασικό εξοπλισμό συναντάμε και quickshifter δύο
με το απερχόμενο Monster 821 ο κινητήρας του νέ- κατευθύνσεων ώστε να χρησιμοποιείς τον υδραυλι-
ου μοντέλου είναι κατά 2,4 κιλά ελαφρύτερος, απο- κό συμπλέκτη μόνο στις εκκινήσεις. Φυσικά νέα εί-
δίδοντας όμως 111 ίππους στις 9.250 σ.α.λ με 9,5 ναι η εξάτμιση με κρυμμένους πλέον τους λαιμούς,
χλγμ ροπής στις 6.500 σ.α.λ. (1.250 σ.α.λ νωρίτερα ώστε το μάτι σου να πέφτει κατευθείαν πάνω στα δύο
από το 821) και μέση κατανάλωση που κατά τη δι- όμορφα τελικά. Τέλος όσον αφορά στη συντήρηση,
Eπιστροφή στα περιεχόμενα