Page 573 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 573
DUCATI MULTISTRADA V2
Εμφάνιση-ποιότητα
Η Multistrada V2 ακολουθεί την χαρακτηριστική
εμφανισιακή ταυτότητα, που έχει καθιερώσει το μο-
ντέλο εδώ και 12 χρόνια και έχει αναδειχθεί σε πό-
λο έλξης, στην κατηγορία. Η σχεδίαση της είναι ένα
μοναδικό πάντρεμα καμπυλών και γωνιών, το πα-
ρουσιαστικό της είναι «γυμνασμένο» και σπορ, ενώ
το φινίρισμα της είναι ιδιαίτερα λιτό, αλλά προσεγ-
μένο στην λεπτομέρεια. Σε σχέση με την απερχόμε- Ένας από τους καλύτερους κινητήρες της Ducati:
Φοβερή δύναμη, λογική κατανάλωση αλλά κυρίως,
νη 950, η V2 δεν έχει μεγάλες αλλαγές. Διαφορές αυθεντικός Desmo ήχος και χαρακτήρας.
εντοπίζονται στα καπάκια του κινητήρα και στα πλα-
στικά τμήματα που διατρέχουν τα πλαϊνά, κάτω από
τις σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη. Ακόμα, οι νέες
ζάντες, που προέρχονται από την Multistrada V4,
είναι ελαφρώς διαφορετικές σε εμφάνιση από αυ-
τές της 950, ενώ από το «μεγάλο» μοντέλο έρχονται
και οι καθρέπτες. Η δυναμικότητα της σχεδίασης
δεν επιδέχεται αμφισβήτησης και για αυτό άλλωστε
η Ducati δεν προέβη σε δραστικές αλλαγές.
Άνεση-εργονομία Μπορεί η οθόνη να μην είναι TFT, αλλά δεν
Η θέση οδήγησης της Multistrada V2 είναι αρχο- υπολείπεται σε πληροφόρηση, ενώ είναι
ντική, συνδυάζοντας την όρθια και ξεκούραστη στά- ευανάγνωστη σε κάθε περίπτωση.
ση σώματος, με την αίσθηση ελέγχου που απαιτεί η νάρια. Χειρίζεσαι την μοτοσυκλέτα με αυτοπεποίθη-
σπορ πλευρά της οδήγησης. Η σέλα είναι χαμηλό- ση, στατικά και σε μικρές ταχύτητες, χωρίς να φο-
τερη από αυτή της απερχόμενης 950, στα 830 χιλι- βάσαι ότι θα… σε πάρει αυτή μαζί της. Το κόψιμο
οστά από το έδαφος, αλλά αντίστοιχα έχει μειωθεί του τιμονιού είναι πολύ μεγάλο, υποβοηθώντας τις
και το εσωτερικό τόξο του χώρου για τα πόδια, με όποιες μανούβρες.
στόχο την ευκολότερη πρόσβαση αυτών στο έδα- Κινητήρας-ηλεκτρονικά
φος. Πράγματι, με αναβάτη της τάξης του 1.75, η Κάτω από τα minimal πλαστικά της V2 φιλοξενεί-
πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος εξασφαλίζεται ται ο γνωστός Testastretta κινητήρας, στον οποίο
στο ακέραιο, ενώ για κάποιον ψηλότερο τα πράγμα- όμως η Ducati έκανε αρκετές αλλαγές, πριν τον
τα θα είναι σίγουρα πιο εύκολα. Η Ducati, διαθέτει «φορέσει» εκ νέου στην μικρότερη Multistrada.
και επιλογές χαμηλώματος σε σέλα αλλά και ανάρ- Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται νέες μπιέλες, νέ-
τηση, για όσους το επιθυμούν ή το χρειάζονται. ος συμπλέκτης με 8 δίσκους, αλλά και ανανεωμένο
Με το μέγεθος της, ίσως νομίσεις ότι η Multistrada κιβώτιο ταχυτήτων. Μαζί με νέα καπάκια που έχουν
V2 θα είναι δύσκολη στους επιτόπιους ελιγμούς, χρησιμοποιηθεί, το βάρος του κινητήρα είναι μειω-
όμως το σωστό ζύγισμα της διαψεύδει αυτά τα σε- μένο κατά 2 κιλά, συμβάλλοντας με την σειρά του
Eπιστροφή στα περιεχόμενα