Page 575 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 575
DUCATI MULTISTRADA V2
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα ΤΕΧΝΙΚΑ
H Multistrada V2 φέρει πλαίσιο-χωροδικτύωμα, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
μια επιλογή σχεδόν συνώνυμη με το λογότυπο του
Borgo Panigale, συνδυασμένο με χυτές πλάκες και Τύπος 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
937
τμήματα από πολυμερές ενισχυμένο με fiberglass, Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 94x67,5
Συμπίεση (:1)
12,6
στο πίσω μέρος του. Συνεργάζεται με ανεστραμμέ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 113/9.000
9,6/6.750
νο πιρούνι εμπρός και αλουμινένιο ψαλίδι που δεν Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
είναι μονόμπρατσο, αλλά συμβατικού τύπου. Χάρη Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
6,5
στις νέες ζάντες και τις διάφορες άλλες αλλαγές, η Κατανάλωση (λτ./100 χλμ) 200+
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)
V2 είναι κατά 5 κιλά ελαφρύτερη από την 950, με το
βάρος στα 222 κιλά (γεμάτη). Τύπος Ατσάλινο χωρ/μα με ενισχύσεις
Στο δρόμο Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι KYB 41mm, ΠΕ, ΑΕ,ΑΣ
Ανέκαθεν, το μεγάλο προσόν των Ducati στην Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 170
οδήγηση, ήταν ο χαρακτήρας τους. Η Multistrada Αν. Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
Διαδρομή (χλστ.)
170
V2 δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα, αφού φορά Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
έναν κινητήρα με γονίδια από Superbikes, που δεν Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 2Ε, ABS
διστάζει επ ουδενί να τα θέσει στο προσκήνιο. Ο χα- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-19”
170/60-17”
Ελαστικό Π
ρακτηριστικός ήχος του Testastretta διεγείρει την
ακοή σου, όπως κάνει η χαρακτηριστική ελαφρά
«τραχύτητα» λειτουργίας του μοτέρ, στην αφή σου. Ο τρόπος που το Multistrada V2 ρολάρει στο δρό-
Φυσικά η Ducati έχει εξελίξει πολύ τους πάλαι ποτέ μο, σε συνδυασμό με την συμπεριφορά του μοτέρ,
«δύστροπους» κινητήρες της και τόσο η απόκριση προσδίδουν σπορ χαρακτήρα σε όλες τις μετακινή-
του γκαζιού, όσο και η συμπεριφορά του συμπλέ- σεις, ακόμη και αν την χρησιμοποιείτε κάθε μέρα.
κτη είναι πολύ καλές, εξασφαλίζοντας ομαλές εκκι- Χωρίς να σε ταλαιπωρεί στους αργούς ρυθμούς και
νήσεις από στάση. Ανάλογα με το mode λειτουργί- αντιμετωπίζοντας στωικά την οδήγηση σε συνθήκες
ας του κινητήρα που έχετε επιλέξει, η συμπεριφορά αστικής κυκλοφορίας, δεν θα προσπαθήσεις πολύ
του αλλάζει αισθητά και αυτό βοηθά τον αναβάτη για να καταλάβεις ότι η Multi V2 θέλει να κινείται
να τον φέρει στα μέτρα του. Στο Low, τα ηλεκτρονι- σε ζωηρό tempo, ενώ «ζει και αναπνέει» για να λει-
κά βάζουν… χαλινάρι, αλλά στο High τον αφήνουν τουργεί με το γκάζι τέρμα. Όταν βγεις από την πόλη,
ελεύθερο να… τραγουδήσει με αυτό το μοναδικό σε ένα ταξίδι με ευθείες ή στροφές, ο Testastretta
soundtrack που μόνο ένα μοτέρ Ducati μπορεί να βγαίνει στο προσκήνιο με τον φανταστικό ήχο του
προσφέρει. Στην πράξη, η απόδοση της δύναμης και την ολοζώντανη απόδοση του.
του μοτέρ είναι ομαλή σε όλο το φάσμα των στρο- Το στήσιμο του Multistrada ικανοποιεί απόλυτα
φών, χωρίς «σκορτσαρίσματα» ή σημεία απότομου τις προσδοκίες από ένα ιταλικό εργαλείο οδηγικής
ξεσπάσματος, δίνοντας στον αναβάτη τον απόλυτο απόλαυσης, αφού διακρίνεται για την σταθερότη-
έλεγχο, να χρησιμοποιήσει όση δύναμη θέλει, όπου τα του και τα έκδηλα στοιχεία σπορ μοτοσυκλετών,
θέλει. στην συμπεριφορά στις στροφές.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα