Page 575 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 575

DUCATI MULTISTRADA V2


          Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα                               ΤΕΧΝΙΚΑ
          H  Multistrada  V2  φέρει  πλαίσιο-χωροδικτύωμα,       ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        μια επιλογή σχεδόν συνώνυμη με το λογότυπο του
        Borgo Panigale, συνδυασμένο με χυτές πλάκες και          Τύπος                         4Τ 2Κ, Υ/Ψ 4Β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         937
        τμήματα από πολυμερές ενισχυμένο με fiberglass,         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   94x67,5
                                                                 Συμπίεση (:1)
                                                                                                         12,6
        στο πίσω μέρος του. Συνεργάζεται με ανεστραμμέ-          Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)            113/9.000
                                                                                                    9,6/6.750
        νο πιρούνι εμπρός και αλουμινένιο ψαλίδι που δεν         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
        είναι μονόμπρατσο, αλλά συμβατικού τύπου. Χάρη           Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           20
                                                                                                          6,5
        στις νέες ζάντες και τις διάφορες άλλες αλλαγές, η       Κατανάλωση (λτ./100 χλμ)               200+
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)
        V2 είναι κατά 5 κιλά ελαφρύτερη από την 950, με το
        βάρος στα 222 κιλά (γεμάτη).                             Τύπος         Ατσάλινο χωρ/μα με ενισχύσεις
          Στο δρόμο                                              Αν. Ε / Ρυθμίσεις             Ανεστραμμένο

                                                                               πιρούνι KYB 41mm, ΠΕ, ΑΕ,ΑΣ
          Ανέκαθεν,  το  μεγάλο  προσόν  των  Ducati  στην      Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    170
        οδήγηση, ήταν ο χαρακτήρας τους. Η Multistrada           Αν. Π / Ρυθμίσεις  Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         170
        V2 δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα, αφού φορά          Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/320, 4Ε, ABS
        έναν κινητήρα με γονίδια από Superbikes, που δεν         Φρένα Π (χλστ.)              Δ/265, 2Ε, ABS
        διστάζει επ ουδενί να τα θέσει στο προσκήνιο. Ο χα-     Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-19”
                                                                                                  170/60-17”
                                                                 Ελαστικό Π
        ρακτηριστικός ήχος του Testastretta διεγείρει την
        ακοή  σου,  όπως  κάνει  η  χαρακτηριστική  ελαφρά
        «τραχύτητα» λειτουργίας του μοτέρ, στην αφή σου.       Ο τρόπος που το Multistrada V2 ρολάρει στο δρό-
        Φυσικά η Ducati έχει εξελίξει πολύ τους πάλαι ποτέ  μο, σε συνδυασμό με την συμπεριφορά του μοτέρ,
        «δύστροπους» κινητήρες της και τόσο η απόκριση  προσδίδουν σπορ χαρακτήρα σε όλες τις μετακινή-
        του γκαζιού, όσο και η συμπεριφορά του συμπλέ- σεις, ακόμη και αν την χρησιμοποιείτε κάθε μέρα.
        κτη είναι πολύ καλές, εξασφαλίζοντας ομαλές εκκι- Χωρίς να σε ταλαιπωρεί στους αργούς ρυθμούς και

        νήσεις από στάση. Ανάλογα με το mode λειτουργί- αντιμετωπίζοντας στωικά την οδήγηση σε συνθήκες
        ας του κινητήρα που έχετε επιλέξει, η συμπεριφορά  αστικής κυκλοφορίας, δεν θα προσπαθήσεις πολύ
        του αλλάζει αισθητά και αυτό βοηθά τον αναβάτη  για να καταλάβεις ότι η Multi V2 θέλει να κινείται
        να τον φέρει στα μέτρα του. Στο Low, τα ηλεκτρονι- σε ζωηρό tempo, ενώ «ζει και αναπνέει» για να λει-
        κά βάζουν… χαλινάρι, αλλά στο High τον αφήνουν  τουργεί με το γκάζι τέρμα. Όταν βγεις από την πόλη,
        ελεύθερο να… τραγουδήσει με αυτό το μοναδικό  σε ένα ταξίδι με ευθείες ή στροφές, ο Testastretta
        soundtrack που μόνο ένα μοτέρ Ducati μπορεί να  βγαίνει στο προσκήνιο με τον φανταστικό ήχο του

        προσφέρει. Στην πράξη, η απόδοση της δύναμης  και την ολοζώντανη απόδοση του.
        του μοτέρ είναι ομαλή σε όλο το φάσμα των στρο-        Το  στήσιμο  του  Multistrada  ικανοποιεί  απόλυτα
        φών, χωρίς «σκορτσαρίσματα» ή σημεία απότομου  τις προσδοκίες από ένα ιταλικό εργαλείο οδηγικής
        ξεσπάσματος, δίνοντας στον αναβάτη τον απόλυτο  απόλαυσης, αφού διακρίνεται για την σταθερότη-
        έλεγχο, να χρησιμοποιήσει όση δύναμη θέλει, όπου  τα του και τα έκδηλα στοιχεία σπορ μοτοσυκλετών,
        θέλει.                                                στην συμπεριφορά στις στροφές.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580