Page 579 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 579

Ducati streetfighter V2


        ση στο δεξί γκριπ και δυσανασχετεί μόνο κάτω από         ΤΕΧΝΙΚΑ
        τις  3.000  σ.α.λ,  παρουσιάζοντας  τα  χαρακτηριστι-    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        κά σκορτσαρίσματα των V2. Επιλέγοντας το Road
        mode, η δύναμη έρχεται ακόμη πιο ομαλά στο αρ-           Τύπος                            4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
                                                                                                         955
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        χικό άνοιγμα του γκαζιού ώστε να μπορείς να κι-         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   100 Χ 60,8
        νείσαι  ακόμη  και  στην  πόλη,  χωρίς  φυσικά  αυτό     Συμπίεση (:1)                           12,5

        να σημαίνει ότι μπορεί να γίνει το καθημερινό σου        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           153/10.750
        commuter. Με τις μαζεμένες της διαστάσεις θα πε-         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)              10,4 / 9,000
        ράσει χωρίς πρόβλημα ανάμεσα από τα αυτοκίνη-            Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                                                           17
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        τα παρά το μικρό κόψιμο του τιμονιού και θα σε πά-
        ει ακόμη και στην καφετέρια αν αυτό θέλεις, όμως         Τύπος                           Αλουμινένιο
        μια καθαρόαιμη σπορ μοτοσυκλέτα έχει άλλες χά-           Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   USD 43χιλ Showa
                                                                                             BPF / Α.Σ, Α.Ε, Π

        ρες και θα το καταλάβεις άμεσα όταν αφήσεις πίσω        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    120
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ  ΠΕ
        σου την πόλη.                                            Διαδρομή (χλστ.)                        130
           Προορισμένη για σπορ οδήγηση                          Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                                               Δ/245,2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
          Προικισμένη με το μικρό αλουμινένιο monocoque
        πλαίσιο της Panigale V2 (το οποίο λειτουργεί και        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  180/60-17’’
        σαν φιλτροκούτι) και με ποιοτικές πλήρως ρυθμι-
        ζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ
        BPF big piston fork της Showa, πλάγια τοποθετη- επιπέδου superbike, χωρίς όμως την άβολη θέ-
        μένο αμορτισέρ και σταμπιλιζατέρ της Sachs) είναι  ση οδήγησης. Τα ελαστικά Diablo Rosso II της
        ένα ελαφρύ (200 κιλά  πλήρες  υγρών)  και  άκα- Pirelli παρέχουν την απαραίτητη πρόσφυση τό-
        μπτο σύνολο, ικανό να αντεπεξέλθει σε οτιδή- σο στην κορυφή της στροφής όσο και στις εξό-
        ποτε  του  ζητήσεις.  Μπορεί  να  φαίνεται  σφιχτό  δους, εκεί όπου ο V2 κινητήρας πρωταγωνιστεί

        και μερικές φορές νευρικό στις κακοτεχνίες των  και πάλι έχοντας πάντα δύναμη αλλά και ένα κο-
        ελληνικών δρόμων, πάντα όμως μπορείς να παί- ρυφαίο traction control στο πλευρό του. Το τε-
        ξεις  με  τις  ρυθμίσεις  των  αναρτήσεων  για  να  λευταίο όπως σε κάθε σπορ Ducati σε βοηθά να
        επιτύχεις  τον  ιδανικό  συνδυασμό  μεταξύ  άνε- πας πιο γρήγορα με ασφάλεια αλλά και ταυτό-
        σης και απόδοσης. Φυσικά όταν βρεθείς σε κα- χρονα να διασκεδάζεις μιας και επιτρέπει τα γλι-
        λή άσφαλτο ή σε πίστα καταλαβαίνεις τον λόγο  στρήματα ανάλογα με το επίπεδο παρεμβατικότητας
        για  τον  οποίο  φτιάχτηκε.  Αλλάζει  κατεύθυνση  που έχεις επιλέξει. Το ίδιο ισχύει και για το Wheelie

        και  βουτά  σε  κάθε  είδους  στροφή  απαιτώντας  control, παρότι ο μπροστινός τροχός μοιάζει βιδω-
        ελάχιστη  δύναμη  στο  φαρδύ  τιμόνι,  δίνοντας  μένος  στην  άσφαλτο.  Αν  σου  αρέσουν  οι  σούζες
        σου  ακριβέστατη  πληροφόρηση  από  το  μπρο- πρέπει να το απενεργοποιήσεις και να παίξεις με
        στινό, ανεξάρτητα την κλίση ή την ταχύτητα που  τον συμπλέκτη μιας και το στήσιμο της είναι ξεκά-
        έχεις εκείνη τη στιγμή. Κουνήματα και ασάφειες  θαρα επικεντρωμένο στους απόλυτους χρόνους και
        είναι λέξεις άγνωστες, μιλάμε για συμπεριφορά  όχι στους κανιβαλισμούς.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584