Page 579 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 579
Ducati streetfighter V2
ση στο δεξί γκριπ και δυσανασχετεί μόνο κάτω από ΤΕΧΝΙΚΑ
τις 3.000 σ.α.λ, παρουσιάζοντας τα χαρακτηριστι- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
κά σκορτσαρίσματα των V2. Επιλέγοντας το Road
mode, η δύναμη έρχεται ακόμη πιο ομαλά στο αρ- Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
955
Κυβισμός (κ.εκ.)
χικό άνοιγμα του γκαζιού ώστε να μπορείς να κι- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 100 Χ 60,8
νείσαι ακόμη και στην πόλη, χωρίς φυσικά αυτό Συμπίεση (:1) 12,5
να σημαίνει ότι μπορεί να γίνει το καθημερινό σου Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 153/10.750
commuter. Με τις μαζεμένες της διαστάσεις θα πε- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10,4 / 9,000
ράσει χωρίς πρόβλημα ανάμεσα από τα αυτοκίνη- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
17
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
τα παρά το μικρό κόψιμο του τιμονιού και θα σε πά-
ει ακόμη και στην καφετέρια αν αυτό θέλεις, όμως Τύπος Αλουμινένιο
μια καθαρόαιμη σπορ μοτοσυκλέτα έχει άλλες χά- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD 43χιλ Showa
BPF / Α.Σ, Α.Ε, Π
ρες και θα το καταλάβεις άμεσα όταν αφήσεις πίσω Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 120
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ ΠΕ
σου την πόλη. Διαδρομή (χλστ.) 130
Προορισμένη για σπορ οδήγηση Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Δ/245,2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Προικισμένη με το μικρό αλουμινένιο monocoque
πλαίσιο της Panigale V2 (το οποίο λειτουργεί και Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
Ελαστικό Π
180/60-17’’
σαν φιλτροκούτι) και με ποιοτικές πλήρως ρυθμι-
ζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ
BPF big piston fork της Showa, πλάγια τοποθετη- επιπέδου superbike, χωρίς όμως την άβολη θέ-
μένο αμορτισέρ και σταμπιλιζατέρ της Sachs) είναι ση οδήγησης. Τα ελαστικά Diablo Rosso II της
ένα ελαφρύ (200 κιλά πλήρες υγρών) και άκα- Pirelli παρέχουν την απαραίτητη πρόσφυση τό-
μπτο σύνολο, ικανό να αντεπεξέλθει σε οτιδή- σο στην κορυφή της στροφής όσο και στις εξό-
ποτε του ζητήσεις. Μπορεί να φαίνεται σφιχτό δους, εκεί όπου ο V2 κινητήρας πρωταγωνιστεί
και μερικές φορές νευρικό στις κακοτεχνίες των και πάλι έχοντας πάντα δύναμη αλλά και ένα κο-
ελληνικών δρόμων, πάντα όμως μπορείς να παί- ρυφαίο traction control στο πλευρό του. Το τε-
ξεις με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων για να λευταίο όπως σε κάθε σπορ Ducati σε βοηθά να
επιτύχεις τον ιδανικό συνδυασμό μεταξύ άνε- πας πιο γρήγορα με ασφάλεια αλλά και ταυτό-
σης και απόδοσης. Φυσικά όταν βρεθείς σε κα- χρονα να διασκεδάζεις μιας και επιτρέπει τα γλι-
λή άσφαλτο ή σε πίστα καταλαβαίνεις τον λόγο στρήματα ανάλογα με το επίπεδο παρεμβατικότητας
για τον οποίο φτιάχτηκε. Αλλάζει κατεύθυνση που έχεις επιλέξει. Το ίδιο ισχύει και για το Wheelie
και βουτά σε κάθε είδους στροφή απαιτώντας control, παρότι ο μπροστινός τροχός μοιάζει βιδω-
ελάχιστη δύναμη στο φαρδύ τιμόνι, δίνοντας μένος στην άσφαλτο. Αν σου αρέσουν οι σούζες
σου ακριβέστατη πληροφόρηση από το μπρο- πρέπει να το απενεργοποιήσεις και να παίξεις με
στινό, ανεξάρτητα την κλίση ή την ταχύτητα που τον συμπλέκτη μιας και το στήσιμο της είναι ξεκά-
έχεις εκείνη τη στιγμή. Κουνήματα και ασάφειες θαρα επικεντρωμένο στους απόλυτους χρόνους και
είναι λέξεις άγνωστες, μιλάμε για συμπεριφορά όχι στους κανιβαλισμούς.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα