Page 577 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 577

Ducati streetfighter V2



          Εμφάνιση - Εργονομία
          Αυτό που δεν διαφέρει καθόλου μεταξύ Ισπανί-
        ας και Ελλάδας είναι η ευκολία με την οποία αυτή η
        μοτοσυκλέτα τραβά κάθε βλέμμα. Η Streetfigter σε
        κάθε της γενιά ήταν ελκυστική όπως άλλωστε κάθε
        σπορ μοτοσυκλέτα της Ducati όμως η V4 το πήγε

        ένα βήμα παραπέρα, όντας μια από τις ομορφότε-
        ρες γυμνές που έχουν κατασκευαστεί. Έτσι το μόνο      Η σέλα για τον συνεπιβάτη υπάρχει αν και δύσκολα
        που έπρεπε να κάνουν οι σχεδιαστές του νέου μο-       θα αντισταθείς να μην τοποθετήσεις μονόσελο.
        ντέλου, ήταν να πάρουν τα βασικά στοιχεία και τις
        κοφτερές γραμμές της μεγάλης αδελφής και να τα
        προσαρμόσουν κατάλληλα. Το αποτέλεσμα σίγου-
        ρα τους δικαίωσε, αφού από μακριά δύσκολα τις

        ξεχωρίζεις μεταξύ τους αν εξαιρέσεις την απουσία
        των αεροδυναμικών φτερών τα οποία όμως υπάρ-
        χουν στον κατάλογο των αξεσουάρ και για την V2. Η
        μικρή Streetfighter δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από
        τα  μεγαλύτερα  μοντέλα  σε  εμφάνιση,  ούτε  όμως    Η TFT οθόνη 4,3 ιντσών διακρίνεται για την
        και στην ποιότητα κατασκευής που είναι απλώς κο-      ευκρίνειά της, προσφέροντας μπόλικες
                                                              πληροφορίες (εκτός από δείκτη βενζίνης) μέσα
        ρυφαία σε κάθε λεπτομέρεια.                           από ένα καλοσχεδιασμένο μενού. Φυσικά υπάρχει
          Η ομορφιά βέβαια χρειάζεται και κάποιες παρα-       η δυνατότητα για σύνδεση με smartphone μέσω
        χωρήσεις. Αυτές στην περίπτωση της Streetfightetr     του DMS (Ducati Multimedia System.
        V2 έχουν να κάνουν κυρίως με την αεροδυναμι- ρισσότερο αφρώδες. Κάθεσαι ¨πάνω¨ στη μοτοσυ-
        κή προστασία, η οποία όπως είναι εύκολα αντιλη- κλέτα, με το σώμα σε πιο όρθια αλλά ταυτόχρονα

        πτό κοιτώντας τη μικροσκοπική μάσκα είναι ουσι- επιθετική στάση που είναι κατάλληλη τόσο για σπορ
        αστικά ανύπαρκτη στις μεγάλες ταχύτητες. Πρέπει  οδήγηση όσο και για βόλτες χωρίς να ταλαιπωρού-
        λοιπόν να έχεις καλό κράνος και γυμνασμένο σβέρ- νται οι καρποί σου, ενώ όσον αφορά τον συνεπιβά-
        κο  αν  θες  να  παραμείνει  εκεί  όταν  ξεπερνάς  τα  τη αυτός θα σε ακολουθήσει τουλάχιστον σε σύντο-
        200χλμ/ώρα. Παρόλα αυτά η εργονομία είναι αρκε- μες διαδρομές, αφού η υπερκομψή ουρά διαθέτει
        τά πιο άνετη από ότι περιμένεις. Οι μικρές διαστά- και σέλα για δεύτερο άτομο. Αν βέβαια μπορείς να
        σεις έπρεπε να συνδυαστούν με μια πιο φιλική θέ- αντισταθείς και να μην τοποθετήσεις μονόσελο κάλ-
        ση οδήγησης σε σχέση με την Panigale V2, αφού η  λυμα...

        Streetfighter V2 δεν προορίζεται μόνο για την πί-      Όμοια με της μικρής Panigele είναι και η TFT οθό-
        στα. Έτσι το φαρδύ τιμόνι που αντικατέστησε τα κλιπ  νη 4,3 ιντσών η οποία διακρίνεται για την ευκρίνειά
        ον συνδυάζεται με χαμηλότερα και πιο μπροστά το- της, προσφέροντας μπόλικες πληροφορίες (εκτός
        ποθετημένα μαρσπιέ και με μια μεγαλύτερη σέλα  από δείκτη βενζίνης) μέσα από ένα καλοσχεδιασμέ-
        (845χιλ από το έδαφος), η οποία έχει πλέον και πε- νο μενού. Από αυτήν επιλέγεις και το riding mode











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582