Page 577 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 577
Ducati streetfighter V2
Εμφάνιση - Εργονομία
Αυτό που δεν διαφέρει καθόλου μεταξύ Ισπανί-
ας και Ελλάδας είναι η ευκολία με την οποία αυτή η
μοτοσυκλέτα τραβά κάθε βλέμμα. Η Streetfigter σε
κάθε της γενιά ήταν ελκυστική όπως άλλωστε κάθε
σπορ μοτοσυκλέτα της Ducati όμως η V4 το πήγε
ένα βήμα παραπέρα, όντας μια από τις ομορφότε-
ρες γυμνές που έχουν κατασκευαστεί. Έτσι το μόνο Η σέλα για τον συνεπιβάτη υπάρχει αν και δύσκολα
που έπρεπε να κάνουν οι σχεδιαστές του νέου μο- θα αντισταθείς να μην τοποθετήσεις μονόσελο.
ντέλου, ήταν να πάρουν τα βασικά στοιχεία και τις
κοφτερές γραμμές της μεγάλης αδελφής και να τα
προσαρμόσουν κατάλληλα. Το αποτέλεσμα σίγου-
ρα τους δικαίωσε, αφού από μακριά δύσκολα τις
ξεχωρίζεις μεταξύ τους αν εξαιρέσεις την απουσία
των αεροδυναμικών φτερών τα οποία όμως υπάρ-
χουν στον κατάλογο των αξεσουάρ και για την V2. Η
μικρή Streetfighter δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από
τα μεγαλύτερα μοντέλα σε εμφάνιση, ούτε όμως Η TFT οθόνη 4,3 ιντσών διακρίνεται για την
και στην ποιότητα κατασκευής που είναι απλώς κο- ευκρίνειά της, προσφέροντας μπόλικες
πληροφορίες (εκτός από δείκτη βενζίνης) μέσα
ρυφαία σε κάθε λεπτομέρεια. από ένα καλοσχεδιασμένο μενού. Φυσικά υπάρχει
Η ομορφιά βέβαια χρειάζεται και κάποιες παρα- η δυνατότητα για σύνδεση με smartphone μέσω
χωρήσεις. Αυτές στην περίπτωση της Streetfightetr του DMS (Ducati Multimedia System.
V2 έχουν να κάνουν κυρίως με την αεροδυναμι- ρισσότερο αφρώδες. Κάθεσαι ¨πάνω¨ στη μοτοσυ-
κή προστασία, η οποία όπως είναι εύκολα αντιλη- κλέτα, με το σώμα σε πιο όρθια αλλά ταυτόχρονα
πτό κοιτώντας τη μικροσκοπική μάσκα είναι ουσι- επιθετική στάση που είναι κατάλληλη τόσο για σπορ
αστικά ανύπαρκτη στις μεγάλες ταχύτητες. Πρέπει οδήγηση όσο και για βόλτες χωρίς να ταλαιπωρού-
λοιπόν να έχεις καλό κράνος και γυμνασμένο σβέρ- νται οι καρποί σου, ενώ όσον αφορά τον συνεπιβά-
κο αν θες να παραμείνει εκεί όταν ξεπερνάς τα τη αυτός θα σε ακολουθήσει τουλάχιστον σε σύντο-
200χλμ/ώρα. Παρόλα αυτά η εργονομία είναι αρκε- μες διαδρομές, αφού η υπερκομψή ουρά διαθέτει
τά πιο άνετη από ότι περιμένεις. Οι μικρές διαστά- και σέλα για δεύτερο άτομο. Αν βέβαια μπορείς να
σεις έπρεπε να συνδυαστούν με μια πιο φιλική θέ- αντισταθείς και να μην τοποθετήσεις μονόσελο κάλ-
ση οδήγησης σε σχέση με την Panigale V2, αφού η λυμα...
Streetfighter V2 δεν προορίζεται μόνο για την πί- Όμοια με της μικρής Panigele είναι και η TFT οθό-
στα. Έτσι το φαρδύ τιμόνι που αντικατέστησε τα κλιπ νη 4,3 ιντσών η οποία διακρίνεται για την ευκρίνειά
ον συνδυάζεται με χαμηλότερα και πιο μπροστά το- της, προσφέροντας μπόλικες πληροφορίες (εκτός
ποθετημένα μαρσπιέ και με μια μεγαλύτερη σέλα από δείκτη βενζίνης) μέσα από ένα καλοσχεδιασμέ-
(845χιλ από το έδαφος), η οποία έχει πλέον και πε- νο μενού. Από αυτήν επιλέγεις και το riding mode
Eπιστροφή στα περιεχόμενα