Page 578 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 578

Ducati streetfighter V2






































        ανάμεσα στα Sport-Road-Wet, με τα δύο πρώτα να  παροχή της δύναμης -στα modes Road και Wet-). Ο
        παρέχουν τη μέγιστη ισχύ με διαφορετική απόκρι- V2 90 μοιρών που έχουμε δει και στην Panigale V2
        ση στο γκάζι και  το τρίτο να μειώνει την απόδοση  έχει χωρητικότητα 955 κυβικών και αποδίδει 153
        στους 110 ίππους για ολισθηρές συνθήκες.              ίππους στις 10.750 σ.α.λ με 10.4 χλγμ ροπής στις
          Φυσικά σε κάθε mode διαφέρει και η παρέμβα- 9.000 σ.α.λ. Οι μοναδικές διαφορές σε σχέση με
        ση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων τα οποία συνερ- την Panigale V2 εντοπίζονται στην τελική μετάδο-

        γάζονται με IMU 6 αξόνων και αποτελούνται από  ση καθώς η Streetfighter φορά μεγαλύτερο πίσω
        traction Control 8 επιπέδων, wheelie control 4 επι- γρανάζι (45 αντί για 43 δόντια). Λόγω προδιαγρα-
        πέδων, quick shifter με blipper για τα κατεβάσμα- φών Euro 5 η δύναμη γίνεται περισσότερο αισθητή
        τα  και  ρυθμιζόμενο  φρένο  κινητήρα  3  επιπέδων.  όταν το στροφόμετρο ξεπεράσει τις 7.000 σ.α.λ κα-
        Όλα τα παραπάνω μπορούν να απενεργοποιηθούν  θώς από εκεί και πάνω ανεβαίνει ακατάπαυστα μέ-
        αν θέλεις να απολαμβάνεις ανόθευτες τις δυνατό- χρι το κοντέρ να αγγίξει τα 280χλμ/ώρα της τελικής
        τητες του V2.                                         ταχύτητας. Το 0-100 έρχεται σε μόλις 3,4’’ ενώ τα
          Κινητήρας                                           7’’ που χρειάζεται για τα πρώτα 160 σε κάνουν να

          Για τη ¨μικρή¨ Streetfighter η Ducati επέλεξε τον  σκεφτείς οτι παραπάνω δύναμη σε μια γυμνή μοτο-
        επιτυχημένο κινητήρα Superquadro με το δεσμο- συκλέτα είναι απλώς υπερβολή. Άλλωστε οι περισ-
        δρομικό σύστημα βαλβίδων, (η Streetfigter V2 εί- σότεροι αναβάτες μπορούν πολύ πιο εύκολα να εκ-
        ναι η πρώτη μοτοσυκλέτα με αυτόν τον κινητήρα  μεταλλευτούν και να ¨στύψουν¨ τους 153 ίππους
        που χρησιμοποιεί διαφορετική χαρτογράφηση ανά- της V2 παρά τους 208 της V4.
        λογα την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο για ομαλή        Ο  κινητήρας  είναι  ελαστικός  με  γλυκιά  απόκρι-











                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583