Page 583 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 583

Ducati Supersport 950  S


        με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επανα-            ΤΕΧΝΙΚΑ
        φοράς. Η έκδοση S πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα             ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        με ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλιοστών και αμορ-
        τισέρ της Öhlins, τα οποία ρυθμίζονται σε όλες τις       Τύπος                Testastretta 11o 2K, YΨ
                                                                                                         937
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        παραμέτρους τους. Το σύστημα πέδησης είναι κοι-         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   94 Χ 67,5
        νό  και  στις  δύο  εκδόσεις.  Μπροστά,  δύο  δίσκοι     Συμπίεση (:1)                           12,6

        320 χιλιοστών συνεργάζονται με monoblock ακτι-           Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             110/9000
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                    9,5/6500
        νικές τετραπίστονες δαγκάνες Μ4-32 της Brembo            Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        και τη νέα ακτινική τρόμπα PR18/19 με δυνατό-            Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           16
        τητα αυτόματης εξαέρωσης, ενώ πίσω συναντάμε             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             230+
        ένα δίσκο 245 χιλιοστών με δαγκάνα δύο εμβό-             Τύπος     Ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα
        λων της Brembo.                                          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις         USD 43χιλ,
                                                                 ρυθμιζόμενο
                                                                                                         130
          Στο δρόμο                                             Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Αμορτισέρ με
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
          Η  Ducati,  δεν  διάλεξε  τυχαία  την  πίστα  της      μοχλικό, ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ
                                                                                                         144
        Vallelunga  για  την  παρουσίαση  της  Supersport        Διαδρομή (χλστ.)            2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        950s, αφού χρησιμοποιείται για το εθνικό πρωτά-          Φρένα Π (χλστ.)              Δ/245, 2Ε, ABS
        θλημα της Ιταλίας που αποκαλείται CIV αλλά στο          Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’
                                                                                                  180/55-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
        παρελθόν έχει φιλοξενήσει και αγώνες τους πα-
        γκόσμιου πρωταθλήματος SBK! Φυσικά το Μότο
        Τρίτη δεν θα μπορούσε να λείπει από μια τέτοια  ανοίγαμε το γκάζι προσπαθώντας να διατηρήσουμε
        παρουσίαση.  Αμέσως  μετά  την  ανακοίνωση  των  όσο περισσότερη φορά γίνεται για να μπούμε στην
        Group, ξεκίνησε η δράση. Στην αρχή, πριν οδηγή- πέμπτη  στροφή,  χρησιμοποιώντας  όλα  τα  μέτρα
        σουμε την μοτοσυκλέτα, δεν περιμέναμε ότι παρά  της πίστας ώστε να στρίψουμε με τέρμα γκάζι και
        την ονομασία της θα δανειζόταν στοιχεία από την  να βγούμε στην μεγάλη ευθεία. Έπειτα κατέβασμα

        Panigale!  Με  το  που  ξεκινήσαμε,  από  την  πρώ- σε 2α με πάρα πολύ δυνατά φρένα και στην επόμε-
        τη στροφή καταλάβαμε αμέσως ότι όλη η μέρα θα  νη κλειστή δεξιά σηκώναμε νωρίς τη μοτοσυκλέτα
        κυλήσει καταπληκτικά! Ας κάνουμε μαζί της ένα  στην έξοδο και πάλι πολύ δυνατό φρενάρισμα πριν
        γύρο στη πίστα της Vallelunga. Ανοιχτή αριστερή  την επόμενη στροφή, ένα σημείο όπου σημειώθη-
        στροφή  με  έκτη  ταχύτητα  και  περίπου  230  χλμ./ καν και οι περισσότερες πτώσεις της ημέρας. Με
        ώρα, αμέσως μετά ακολουθεί μία δεξιά όπου κα- 2α μικρή εναλλαγή κατεύθυνσης και δυνατά φρένα
        τεβάζαμε στην είσοδο σε 5η ταχύτητα χωρίς φρέ- για να βγούμε με περισσότερη ασφάλεια και όσο το

        να, απλά με κλείσιμο του γκαζιού, και με την αλ- δυνατόν γρηγορότερα από το εσάκι. 3η στο κιβώτιο
        λαγή κατεύθυνσης ανοίγαμε πάλι τέρμα το γκάζι.  και δυνατά φρένα με ταυτόχρονο κατέβασμα σε 2α
        Ακολουθούσε η τρίτη στροφή της πίστας όπου ανε- για την είσοδο της επόμενης σφιχτής στροφής στην
        βάζαμε με τέρμα γκάζι 6η ταχύτητα και κατεβαίνα- οποία έμενες όσο πιο δεξιά γίνεται ώστε να φρε-
        με στην πρώτη κατηφόρα της πίστας για να φρενά- νάρεις κατεβάζοντας 1η για την επόμενη και πιο
        ρουμε πολύ δυνατά για την τέταρτη στροφή. Μετά  σφιχτή στροφή της πίστας.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588