Page 587 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 587

HONDA CB650R


        203 κιλά πλήρως υγρών. Μεγάλη αλλαγή για το
        2021 αποτελεί το νέο εμπρός πιρούνι και συγκε-           ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        κριμένα το Big Piston Fork των 41 χιλιοστών της
        Showa, το οποίο διαχωρίζει το ελατήριο από τον           Τύπος                       4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         649
        μηχανισμό απόσβεσης, τοποθετώντας τα ξεχωρι-            Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   67 x 46
        στά  στα  καλάμια  του  πιρουνιού.  Παράλληλα,  το       Συμπίεση (:1)                           11,6
        μεγαλύτερο  πιστόνι  απόσβεσης  υπόσχεται  καλύ-         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           95 / 12.000
                                                                                                   6,4 / 9.500
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        τερη αίσθηση και απορρόφηση των κραδασμών,               Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        άρα και καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Αυτό           Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         15,4
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
                                                                                                          5,9
        συνεργάζεται με μονό αμορτισέρ το οποίο διαθέ-
        τει ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου σε 10          Τύπος                Ατσάλινο τύπου διαμάντι
                                                                                               Ανεστραμμένο
        θέσεις και εδράζεται στο αλουμινένιο ψαλίδι χω-          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις    πιρούνι 41χιλ / ΠΕ

        ρίς μοχλικό.                                            Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)     Δ.Α
          Στον τομέα των φρένων έχουμε πλευστούς δί-             Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ / ΠΕ
                                                                                                          Δ.Α
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        σκους 310 χλστ. εμπρός με ακτινικά τοποθετημέ-           Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/310, 4Ε, ABS
        νες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Nissin και             Φρένα Π (χλστ.)              Δ/240, 1Ε, ABS
        δίσκο  240  χλστ.  πίσω  με  μονοπίστονη  δαγκάνα.      Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’

        Φυσικά δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το δικά-            Ελαστικό Π                       180/55-17’’
        ναλο ABS. Οι αλουμινένιοι τροχοί των 17 ιντσών
        φορούν ελαστικά της Dunlop σε διάσταση 120/70- χιακά κομμάτια. Η ελαστικότητά του μάλιστα κά-
        17 και 180/55-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.          νει  αχρείαστα  τα  περιττά  ανεβοκατεβάσματα
          Στο δρόμο                                           ταχυτήτων και μπορείς να κινηθείς με ροή εκμε-
          Ανεβαίνοντας  για  πρώτη  φορά  πάνω  στο  CB  ταλλευόμενος τη ροπή και το γρανάζωμα του κι-
        650R εντυπωσιάζεσαι από τις μαζεμένες διαστά- βωτίου. Σε αυτό βέβαια συμβάλει τόσο η επιθε-
        σεις και τη φιλόξενη θέση οδήγησης που σε κά- τική θέση οδήγησης όσο και το στιβαρό πλαίσιο
        νει να νιώθεις σαν να το οδηγούσες χρόνια, κά- που σε συνδυασμό με τις σχετικά σφικτές αναρ-
        τι που λίγο – πολύ συμβαίνει με όλα τα Honda.  τήσεις δημιουργούν ένα πρόθυμο, ακριβές και

        Η ευκολία στην οδήγηση και η ελαφριά αίσθη- ευέλικτο σύνολο.
        ση το καθιστούν ιδανικό για μετάβαση σε αυτή           Στους αμφιβόλου πρόσφυσης ελληνικούς δρό-
        την κατηγορία για κάποιον που προέρχεται από  μους, το traction control μας φάνηκε αρκετά ευ-
        μικρότερη μοτοσυκλέτα. Ο πολύπλευρος χαρα- αίσθητο, αλλά η παρέμβασή του είναι διακριτική
        κτήρας του σου επιτρέπει να μετακινείσαι σβέλ- και δεν κάνει έντονα κοψίματα. Όμως, η προο-
        τα και με άνεση μέσα στην πόλη για τις καθημε- δευτικότητα του κινητήρα του κινητήρα σου επι-
        ρινές σου μετακινήσεις, ενώ ταυτόχρονα μπορεί  τρέπει να το απενεργοποιήσεις αν θέλεις και να
        να σου προσφέρει γενναίες δόσεις ευχαρίστη- απολαύσεις μερικές απόλυτα ελεγχόμενες πλα-

        σης και σπορ συμπεριφοράς σε στριφτερά επαρ- γιολισθήσεις.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592