Page 587 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 587
HONDA CB650R
203 κιλά πλήρως υγρών. Μεγάλη αλλαγή για το
2021 αποτελεί το νέο εμπρός πιρούνι και συγκε- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
κριμένα το Big Piston Fork των 41 χιλιοστών της
Showa, το οποίο διαχωρίζει το ελατήριο από τον Τύπος 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β
Κυβισμός (κ.εκ.)
649
μηχανισμό απόσβεσης, τοποθετώντας τα ξεχωρι- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67 x 46
στά στα καλάμια του πιρουνιού. Παράλληλα, το Συμπίεση (:1) 11,6
μεγαλύτερο πιστόνι απόσβεσης υπόσχεται καλύ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 95 / 12.000
6,4 / 9.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
τερη αίσθηση και απορρόφηση των κραδασμών, Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
άρα και καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Αυτό Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15,4
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
5,9
συνεργάζεται με μονό αμορτισέρ το οποίο διαθέ-
τει ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου σε 10 Τύπος Ατσάλινο τύπου διαμάντι
Ανεστραμμένο
θέσεις και εδράζεται στο αλουμινένιο ψαλίδι χω- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις πιρούνι 41χιλ / ΠΕ
ρίς μοχλικό. Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
Στον τομέα των φρένων έχουμε πλευστούς δί- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ / ΠΕ
Δ.Α
Διαδρομή (χλστ.)
σκους 310 χλστ. εμπρός με ακτινικά τοποθετημέ- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
νες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Nissin και Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
δίσκο 240 χλστ. πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
Φυσικά δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το δικά- Ελαστικό Π 180/55-17’’
ναλο ABS. Οι αλουμινένιοι τροχοί των 17 ιντσών
φορούν ελαστικά της Dunlop σε διάσταση 120/70- χιακά κομμάτια. Η ελαστικότητά του μάλιστα κά-
17 και 180/55-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. νει αχρείαστα τα περιττά ανεβοκατεβάσματα
Στο δρόμο ταχυτήτων και μπορείς να κινηθείς με ροή εκμε-
Ανεβαίνοντας για πρώτη φορά πάνω στο CB ταλλευόμενος τη ροπή και το γρανάζωμα του κι-
650R εντυπωσιάζεσαι από τις μαζεμένες διαστά- βωτίου. Σε αυτό βέβαια συμβάλει τόσο η επιθε-
σεις και τη φιλόξενη θέση οδήγησης που σε κά- τική θέση οδήγησης όσο και το στιβαρό πλαίσιο
νει να νιώθεις σαν να το οδηγούσες χρόνια, κά- που σε συνδυασμό με τις σχετικά σφικτές αναρ-
τι που λίγο – πολύ συμβαίνει με όλα τα Honda. τήσεις δημιουργούν ένα πρόθυμο, ακριβές και
Η ευκολία στην οδήγηση και η ελαφριά αίσθη- ευέλικτο σύνολο.
ση το καθιστούν ιδανικό για μετάβαση σε αυτή Στους αμφιβόλου πρόσφυσης ελληνικούς δρό-
την κατηγορία για κάποιον που προέρχεται από μους, το traction control μας φάνηκε αρκετά ευ-
μικρότερη μοτοσυκλέτα. Ο πολύπλευρος χαρα- αίσθητο, αλλά η παρέμβασή του είναι διακριτική
κτήρας του σου επιτρέπει να μετακινείσαι σβέλ- και δεν κάνει έντονα κοψίματα. Όμως, η προο-
τα και με άνεση μέσα στην πόλη για τις καθημε- δευτικότητα του κινητήρα του κινητήρα σου επι-
ρινές σου μετακινήσεις, ενώ ταυτόχρονα μπορεί τρέπει να το απενεργοποιήσεις αν θέλεις και να
να σου προσφέρει γενναίες δόσεις ευχαρίστη- απολαύσεις μερικές απόλυτα ελεγχόμενες πλα-
σης και σπορ συμπεριφοράς σε στριφτερά επαρ- γιολισθήσεις.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα