Page 589 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 589

Honda CBR 1000RR-R SP



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Από  την  πρώτη  ματιά  καταλαβαίνεις  ότι  η  νέα
        CBR1000RR-R δεν έχει καμία σχέση με τις προ-
        ηγούμενες γενιές. Εμφανώς πιο σύγχρονη, πολύ
        πιο επιθετική και μαζεμένη σε διαστάσεις, δείχνει
        από μακριά τις προθέσεις της και στην έκδοση SP

        τραβά  αμέσως  το  βλέμμα  σου.  Η  ποιότητα  είναι
        απλώς κορυφαία από άκρη σε άκρη, ενώ τα χρώ-
        ματα HRC τονίζουν ακόμη περισσότερο το αγωνι-
        στικό της προφίλ, θυμίζοντάς σου  γιατί είναι κατα-   Τα φρένα της Brembo δεν χρειάζονται ιδιαίτερες
        σκευασμένη. Οι αλλαγές για το 2022 περιορίζονται      συστάσεις. Έχουν άπλετη δύναμη και σωστή
                                                              αίσθηση στη δεξιά μανέτα για να τα κρατάς μέχρι
        στα ελαφρώς διαφορετικά γραφικά καθώς και στις  την κορυφή της στροφής.
        ζάντες οι οποίες είναι πλέον χρυσές.

          Στο  μπροστινό  μέρος  ξεχωρίζει  ο  αεραγωγός                                    Παρότι είναι
                                                                                            διακριτικά, τα
        που βρίσκεται πλέον στο κέντρο, ανάμεσα στους                                       αεροδυναμικά
        Led προβολείς και φυσικά τα αεροδυναμικά φτε-                                       φτερά παρέχουν την
        ρά τα οποία παρότι είναι διακριτικά, παρέχουν την                                   απαραίτητη κάθετη
                                                                                            δύναμη, αντίστοιχή
        απαραίτητη κάθετη δύναμη, αντίστοιχα με αυτά της                                    με αυτά της
        αγωνιστικής RCV213 του 2018. Κοιτώντας τη μο-                                       αγωνιστικής RCV213
        τοσυκλέτα από το πλάι, παρατηρούμε ότι το επά-                                      του 2018.
        νω  μέρος  του  ρεζερβουάρ  είναι  αρκετά  χαμηλό  σει, δίνοντας έτσι την απαραίτητη αγωνιστική αύρα
        (45χιλ  χαμηλότερο  από  την  προηγούμενη  γενιά)  πριν ακόμη τοποθετηθούν τα πολυεστερικά.
        ενώ το κάτω μέρος του φέρινγκ φτάνει κοντά στον        Άνεση – Εργονομία

        πίσω τροχό με μια μικρή κλίση, ώστε να μειωθεί η       Τα  γνωστά  κλισέ  με  τα  οποία  έχουμε  συνδυά-
        αντίσταση του αέρα στο πίσω ελαστικό. Μελετημέ- σει  την  εργονομία  της  Honda  τόσα  χρόνια  ανή-
        νο αεροδυναμικά είναι ακόμη και το πίσω φτερό,  κουν πλέον στο παρελθόν. Δεν είναι ένα ¨άνετο¨
        συμβάλλοντας ώστε η νέα γενιά του fireblade να  superbike όπως οι προηγούμενες γενιές, ούτε  αι-
        έχει  ιδιαίτερα  χαμηλό  αεροδυναμικό  συντελεστή  σθάνεσαι αμέσως ότι την οδηγείς χρόνια αν έχεις
        (0.270). Το πίσω μέρος είναι ανασηκωμένο, αρκε- έρθει από διαφορετική κατηγορία. Είναι πολεμική
        τά μικρότερο όπως επιβάλλει η εποχή και τριγω- μηχανή και αυτό ακριβώς σου έρχεται στο μυαλό
        νικού σχήματος ώστε να ταιριάζει αισθητικά με τη  όταν κάτσεις στη σέλα της. Η θέση οδήγησης έγινε

        σχεδίαση της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. Συναντά- πολύ πιο επιθετική και λόγω του χαμηλότερου ρε-
        με δύο led φωτιστικά σώματα αντί για ένα, με την  ζερβουάρ νιώθεις ότι κάθεσαι πάνω στη μοτοσυ-
        βάση της πινακίδας να είναι η μόνη που μαρτυρά  κλέτα όταν κρατάς τα ανοικτά τοποθετημένα κλιπ
        ότι αυτή η μοτοσυκλέτα μπορεί να κυκλοφορεί στο  ον, όπως σε ένα πραγματικό αγωνιστικό. Ο όγκος
        δρόμο. Φυσικά ο Δημήτρης την είχε ήδη αφαιρέ- που βλέπεις μπροστά σου είναι ελάχιστος για τε-













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594