Page 593 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 593
Indian FTR 1200
Σχεδίαση- Ποιότητα κατασκευής
Η σχεδίαση είναι ξεκάθαρα επηρεασμένη από το
FTR750, πάνω και στο οποίο βασίζεται το FTR 1200,
τροφοδοτούμενη από σύγχρονα και μοντέρνα στοι-
χεία που το κάνουν ιδιαίτερα ελκυστικό. Δεν γίνεται
να μην προσέξεις το φαρδύ ρεζερβουάρ που αγκα-
λιάζει τη σέλα (στην ουσία πρόκειται για το κάλυμ-
μα από το φιλτροκούτι αφού η δεξαμενή καυσίμου
έχει μεταφερθεί κάτω από αυτήν) και τα ανάγλυφα Ο 19άρης τροχός τυλίγεται από flat track ελαστικά
logo της Indian σε διάφορα σημεία της μοτοσικλέ- της Dunlop. Δυνατό δάγκωμα προσφέρουν οι
τας. Η αιχμηρή ουρά αναδεικνύει το πίσω μέρος του τετραπίστονες της Brembo.
μοντέλου, αφού η πινακίδα έχει μεταφερθεί πάνω
σε μια βάση στον πίσω τροχό, η οποία είναι στερε-
ωμένη στο ψαλίδι. Αρκετά τσαμπουκαλεμένες και
οι διπλές ανασηκωμένες εξατμίσεις με τις τετραγω-
νιζέ απολήξεις. Ο φωτισμός είναι παντού LED, με
τον μπροστινό προβολέα να ενσωματώνει και φώτα
ημέρας DRL. Ο μαύρος χρωματισμός στο σώμα αλ-
λά και στα επιμέρους σημεία της μοτοσικλέτας, συ-
μπληρώνει το αγριεμένο look του FTR και του προσ-
δίδει μια χαρακτηριστική φινέτσα. Στο σύνολο της,
είναι μια αρκετά ποιοτική κατασκευή σε ότι αφορά Στη βασική έκδοση, τον πίνακα οργάνων
την επιλογή υλικών τη συναρμογή και τη βαφή. κοσμεί ένα στρογγυλό αναλογικό ταχύμετρο με
αξιοπερίεργη διάταξη των ενδείξεων και μια
Άνεση –Εργονομία ενσωματωμένη ψηφιακή οθόνη με τις υπόλοιπες
Με τα 183 χιλιοστά να αποτελούν την ελάχιστη πληροφορίες.
απόσταση από το έδαφος και το ύψος της σέλας στα νη ψηφιακή οθόνη για τις υπόλοιπες ενδείξεις. Λί-
840 χιλιοστά , θα περίμενε κανείς ότι πρόκειται για γο πιο κάτω και αριστερά, βρίσκεται μια θύρα USB
μια ψηλή μοτοσικλέτα με δυσκολία στην πρόσβαση, για τη διευκόλυνση του αναβάτη όταν θελήσει να
ειδικά από μέτριου αναστήματος αναβάτες. Η πραγ- φορτίσει τις ηλεκτρικές του συσκευές. Τα χειριστή-
ματικότητα είναι διαφορετική και πάνω στο FTR θα ρια του τιμονιού βρίσκονται στις κλασικές θέσεις,
βολευτούν αρκετοί σωματότυποι, την ώρα που το με τον διακόπτη του cruise control να κοσμεί την
μαλακό αφρώδες ενδείκνυται για πολύωρη χρήση αριστερή χειρολαβή. Εργονομικό φάουλ η κακή το-
χωρίς παράπονα από το μαλακά σου μόρια. Το κομ- ποθέτηση του διακόπτη εκκίνησης. Συνιστά άθλο η
μάτι για το συνεπιβάτη δεν το λες και μικρό, αλλά τοποθέτηση του κλειδιού στη σχισμή του, χωρίς να
η άβολη γωνία που σχηματίζουν τα πόδια του πά- γρατζουνίσεις τα χέρια σου. Πραγματικά δεν μπο-
νω στα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ, θα τον κου- ρώ να καταλάβω τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους…
ράσουν γρήγορα. Στη βασική έκδοση δεν υπάρχει η Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
TFT οθόνη των 4,3 ιντσών που τοποθετείται στις εκ- Το νέο FTR 1200 δομείται γύρω από ένα ατσάλι-
δόσεις S, και S Race Replica. Αντί αυτής, έχει τοπο- νο σωληνωτό πλαίσιο και ένα αλουμινένιο υποπλαί-
θετηθεί ένα στρογγυλό αναλογικό όργανο, το ίδιο σιο, τα οποία φροντίζουν για τη διατήρηση της απαι-
που βρίσκουμε και στο Scout, με την αξιοπερίεργη τούμενης ακαμψίας και σταθερότητας κάτω από
διάταξη του χιλιομετρητή και με μια ενσωματωμέ- οποιεσδήποτε συνθήκες. Το σετ των αναρτήσεων
Eπιστροφή στα περιεχόμενα