Page 594 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 594

Indian FTR 1200































































        αποτελείται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι των 43  ση αλλά δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί (στη βασι-
        χιλιοστών που δεν δέχεται ρυθμίσεις και ένα μονό  κή έκδοση). Τα flat-τράδικα ελαστικά DT3-R Radial
        αμορτισέρ  με  δυνατότητα  ρύθμισης  προφόρτισης  είναι  ειδικά  σχεδιασμένα  από  την  Dunlop  και  τυ-

        και απόσβεσης επαναφοράς. Αμφότερα έχουν δι- λίγονται γύρω από τους τροχούς 19 ιντσών μπρο-
        αδρομή 150 χιλιοστών. Το σύστημα πέδησης είναι  στά και 18 ιντσών πίσω, με διαστάσεις 120/70 και
        αρκετά ισχυρό, κάτι που επιβεβαίωσαν και οι με- 150/7Α0 αντίστοιχα.
        τρήσεις όπου το FTR 1200 χρειάστηκε 39,6 μέτρα         Στο δρόμο
        για το 100-0. Πρωταγωνιστές είναι οι δύο ακτινικές     Aν λάβουμε υπόψη ότι η Indian με το FTR 1200
        δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων M4.32 της Brembo  μπαίνει στα αχαρτογράφητα νερά μιας κατηγορί-
        με τους δίσκους 320 χιλιοστών μπροστά και η δι- ας που μέχρι πρότινος δεν είχε συμμετοχή, τότε η
        πίστονη  δαγκάνα  της  ίδιας  εταιρίας  με  τον  δίσκο  προσπάθεια της αυτή στέφεται, εκτός ελαχίστων
        των 265 χιλιοστών πίσω. Το δικάναλο σύστημα ABS  εξαιρέσεων, με επιτυχία. Τον αρχικό εκνευρισμό
        αποτρέπει ενοχλητικά γλιστρήματα κατά την πέδη- για τη δυσκολία με την οποία ανοίγει και κλείνει

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599