Page 594 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 594
Indian FTR 1200
αποτελείται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι των 43 ση αλλά δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί (στη βασι-
χιλιοστών που δεν δέχεται ρυθμίσεις και ένα μονό κή έκδοση). Τα flat-τράδικα ελαστικά DT3-R Radial
αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης είναι ειδικά σχεδιασμένα από την Dunlop και τυ-
και απόσβεσης επαναφοράς. Αμφότερα έχουν δι- λίγονται γύρω από τους τροχούς 19 ιντσών μπρο-
αδρομή 150 χιλιοστών. Το σύστημα πέδησης είναι στά και 18 ιντσών πίσω, με διαστάσεις 120/70 και
αρκετά ισχυρό, κάτι που επιβεβαίωσαν και οι με- 150/7Α0 αντίστοιχα.
τρήσεις όπου το FTR 1200 χρειάστηκε 39,6 μέτρα Στο δρόμο
για το 100-0. Πρωταγωνιστές είναι οι δύο ακτινικές Aν λάβουμε υπόψη ότι η Indian με το FTR 1200
δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων M4.32 της Brembo μπαίνει στα αχαρτογράφητα νερά μιας κατηγορί-
με τους δίσκους 320 χιλιοστών μπροστά και η δι- ας που μέχρι πρότινος δεν είχε συμμετοχή, τότε η
πίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας με τον δίσκο προσπάθεια της αυτή στέφεται, εκτός ελαχίστων
των 265 χιλιοστών πίσω. Το δικάναλο σύστημα ABS εξαιρέσεων, με επιτυχία. Τον αρχικό εκνευρισμό
αποτρέπει ενοχλητικά γλιστρήματα κατά την πέδη- για τη δυσκολία με την οποία ανοίγει και κλείνει
Eπιστροφή στα περιεχόμενα