Page 598 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 598
Kawasaki Z650 MY2020
Και με τα υπόλοιπα μέρη τι γίνεται; θαρός σε καυσαέρια και πλήρως εναρμονισμένος με
Στόχος ήταν να μην πειραχτεί η ομοιογένεια και τους κανονισμούς Euro 5. Φυσικά έχει παραμείνει το
η φιλικότητα του συνόλου, αφού το Ζ650 αποτελεί σύστημα με τις διπλές πεταλούδες γκαζιού οι οποί-
το σκαλοπάτι πριν από τα μεγαλύτερα και ισχυρότε- ες ρυθμίζουν ακριβώς τη ροή του αέρα εισαγωγής,
ρα σε κυβικά και ιπποδύναμη Ζ. Έτσι, τα μηχανικά εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο γραμμική από-
μέρη όπως επίσης και τα δομικά στοιχεία της μοτο- κριση. Ο συμπλέκτης υποβοήθησης ολίσθησης είναι
σικλέτας, παρέμειναν ως είχαν. Η ισχύς του δικύ- παρών, προσφέροντας πιο ομαλές αλλαγές σχέσε-
λινδρου κινητήρα έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα, ων και δρώντας αποτρεπτικά στο μπλοκάρισμα του
δηλαδή 68 ίπποι στις 8.000σ.α.λ. με ελαφρώς χαμη- πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα. Τον κινητή-
λότερη ροπή 6,5 kg-m στις 6.700, είναι όμως πιο κα- ρα αγκαλιάζει ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα το οποίο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα