Page 598 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 598

Kawasaki Z650 MY2020



























































          Και με τα υπόλοιπα μέρη τι γίνεται;                 θαρός σε καυσαέρια και πλήρως εναρμονισμένος με
          Στόχος ήταν να μην πειραχτεί η ομοιογένεια και  τους κανονισμούς Euro 5. Φυσικά έχει παραμείνει το
        η φιλικότητα του συνόλου, αφού το Ζ650 αποτελεί  σύστημα με τις διπλές πεταλούδες γκαζιού οι οποί-
        το σκαλοπάτι πριν από τα μεγαλύτερα και ισχυρότε- ες ρυθμίζουν ακριβώς τη ροή του αέρα εισαγωγής,
        ρα σε κυβικά και ιπποδύναμη Ζ. Έτσι, τα μηχανικά  εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο γραμμική από-

        μέρη όπως επίσης και τα δομικά στοιχεία της μοτο- κριση. Ο συμπλέκτης υποβοήθησης ολίσθησης είναι
        σικλέτας, παρέμειναν ως είχαν. Η ισχύς του δικύ- παρών, προσφέροντας πιο ομαλές αλλαγές σχέσε-
        λινδρου κινητήρα έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα,  ων και δρώντας αποτρεπτικά στο μπλοκάρισμα του
        δηλαδή 68 ίπποι στις 8.000σ.α.λ. με ελαφρώς χαμη- πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα. Τον κινητή-
        λότερη ροπή 6,5 kg-m στις 6.700, είναι όμως πιο κα- ρα αγκαλιάζει ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα το οποίο












                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603