Page 603 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 603
Kawasaki Vulcan S
τρέποντας τη μοτοσυκλέτα σε κατάλληλη για διπλώ- ΤΕΧΝΙΚΑ
μα Α2, με δυνατότητα να γυρίσει στην αρχική της ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ισχύ όταν το θελήσει ο αναβατής. Η Vulcan S διαθέ-
τει ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου για τη διαχείριση Τύπος 4T, 2Κ, Υ/Ψ
649
Κυβισμός (κ.εκ.)
του κινητήρα και σε συνδυασμό με το δείκτη οικονο- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 x 60
μικής οδήγησης, που εμφανίζεται σαν ένδειξη «eco» Συμπίεση (:1) 10,8
61/7.500
όταν η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή για μια Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 6,4/6.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
δεδομένη ταχύτητα, μπορεί να βοηθήσουν τον ανα- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
βάτη να πετύχει υψηλά επίπεδα εξοικονόμησης καυ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 21
σίμου. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρων Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5
και η κατανάλωση, στις μετρήσεις μας, σε μεικτή δι- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
αδρομή κυμάνθηκε στα 5,5 λίτρα, χωρίς να είμαστε Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις τηλεσκοπικό, 41χιλ.
Διαδρομή (χλστ.)
130
φειδωλοί στο γκάζι. Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, ΠΕ
80
Πλαίσιο φρένα ανάρτηση Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/300, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
Η βάση που έχει χτιστεί της η Vulcan S είναι ευγε- Φρένα Π (χλστ.) Δ/250, 1Ε, ABS
νική χορηγία από το Versys, με το σωληνωτό πλαί-
σιο τύπου διαμάντι από ατσάλι υψηλής ποιότητας και Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-18’’
Ελαστικό Π
160/60-17’’
αντοχής να βοηθάει στην ακαμψία της μοτοσυκλέ-
τας χωρίς να αυξάνει όμως το βάρος της σημαντικά,
που φτάνει τα 229 κιλά γεμάτη. Μπροστά συναντά- τσε ειδυλλιακά στις στάνταρ θέσεις που προσφέρει η
με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών και πίσω εταιρία. Με το μακρύ μεταξόνιο των 1.575 χιλιοστών
ένα έκκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ εφοδιασμέ- να είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στην ευελιξία και την
νο με μοχλικό που έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτε- σταθερότητα κινηθήκαμε άνετα μέσα στην πόλη και
ρη διαδρομή για αυξημένη άνεση του αναβάτη ενώ μόλις συνειδητοποιήσαμε ακριβώς τον όγκο της και
διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης 7 θέσεων. Το φρενά- «μετρήσαμε» το βάρος της, η κίνηση ανάμεσα στα
ρισμα της urban cruiser μοτοσυκλέτας έχουν αναλά- αυτοκίνητα έγινε παιχνιδάκι. Σε ανοιχτούς δρόμους
βει ένας δίσκος 300 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα και εθνικές οδούς η Vulcan δείχνει τον άλλο εαυτό
μπροστά και ένας δίσκος 250 χιλιοστών με μονοπί- της, του καθαρού cruiser, αφού λατρεύει να κινείται
στονη δαγκάνα πίσω ενώ πατάει πάνω σε ζάντες 18 σε σβέλτους ρυθμούς. Ο αναβάτης, παρόλο που εί-
ιντσών και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα. ναι εκτεθειμένος από παντού, δεν θα αντιμετωπίσει
Στο δρόμο κανένα πρόβλημα από τον αέρα μέχρι τα 130 χιλιό-
Η Kawasaki Vulcan S, όσο και να μην της φαίνε- μετρα, μιας και ουσιαστικά κάθετε μέσα στη μηχανή
ται, είναι κατασκευασμένη για καθημερινή μετακίνη- και σε συνδυασμό με τις δυο overdrive τελευταί-
ση. Η σέλα της, από την πρώτη στιγμή, αγκάλιασε τον ες σχέσεις στο σασμάν μπορεί να καταπίνει χιλιό-
αναβάτη δίνοντας του την αίσθηση ότι την καβαλά- μετρα με σχετική ευκολία χωρίς περιττούς κραδα-
ει χρόνια και παρόλο τα 194 εκατοστά ύψος του έκα- σμούς.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα