Page 603 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 603

Kawasaki Vulcan S



        τρέποντας τη μοτοσυκλέτα σε κατάλληλη για διπλώ-         ΤΕΧΝΙΚΑ
        μα Α2, με δυνατότητα να γυρίσει στην αρχική της          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ισχύ όταν το θελήσει ο αναβατής.  Η Vulcan S διαθέ-
        τει ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου για τη διαχείριση        Τύπος                            4T, 2Κ, Υ/Ψ
                                                                                                         649
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        του κινητήρα και σε συνδυασμό με το δείκτη οικονο-      Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   83 x 60
        μικής οδήγησης, που εμφανίζεται σαν ένδειξη «eco»        Συμπίεση (:1)                           10,8
                                                                                                    61/7.500
        όταν η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή για μια          Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             6,4/6.000
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        δεδομένη ταχύτητα, μπορεί να βοηθήσουν τον ανα-          Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        βάτη να πετύχει υψηλά επίπεδα εξοικονόμησης καυ-         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           21
        σίμου. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρων         Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 5,5
        και η κατανάλωση, στις μετρήσεις μας, σε μεικτή δι-      Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        αδρομή κυμάνθηκε στα 5,5 λίτρα, χωρίς να είμαστε         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  τηλεσκοπικό, 41χιλ.
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         130
        φειδωλοί στο γκάζι.                                     Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           80
          Πλαίσιο φρένα ανάρτηση                                 Διαδρομή (χλστ.)            2Δ/300, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
          Η βάση που έχει χτιστεί της η Vulcan S είναι ευγε-     Φρένα Π (χλστ.)              Δ/250, 1Ε, ABS
        νική χορηγία από το Versys, με το σωληνωτό πλαί-
        σιο τύπου διαμάντι από ατσάλι υψηλής ποιότητας και      Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-18’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  160/60-17’’
        αντοχής να βοηθάει στην ακαμψία της μοτοσυκλέ-
        τας χωρίς να αυξάνει όμως το βάρος της σημαντικά,
        που φτάνει τα 229 κιλά γεμάτη. Μπροστά συναντά-       τσε ειδυλλιακά στις στάνταρ θέσεις που προσφέρει η
        με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών και πίσω      εταιρία. Με το μακρύ μεταξόνιο των 1.575 χιλιοστών
        ένα έκκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ εφοδιασμέ-        να είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στην ευελιξία και την
        νο με μοχλικό που έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτε-     σταθερότητα κινηθήκαμε άνετα μέσα στην πόλη και
        ρη διαδρομή για αυξημένη άνεση του αναβάτη ενώ        μόλις συνειδητοποιήσαμε ακριβώς τον όγκο της και
        διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης 7 θέσεων. Το φρενά-      «μετρήσαμε» το βάρος της, η κίνηση ανάμεσα στα

        ρισμα της urban cruiser μοτοσυκλέτας έχουν αναλά-     αυτοκίνητα έγινε παιχνιδάκι. Σε ανοιχτούς δρόμους
        βει ένας δίσκος 300 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα    και εθνικές οδούς η Vulcan δείχνει τον άλλο εαυτό
        μπροστά και ένας δίσκος 250 χιλιοστών με μονοπί-      της, του καθαρού cruiser, αφού λατρεύει να κινείται
        στονη δαγκάνα πίσω ενώ πατάει πάνω σε ζάντες 18       σε σβέλτους ρυθμούς. Ο αναβάτης, παρόλο που εί-
        ιντσών και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.      ναι εκτεθειμένος από παντού, δεν θα αντιμετωπίσει
          Στο δρόμο                                           κανένα πρόβλημα από τον αέρα μέχρι τα 130 χιλιό-
          Η Kawasaki Vulcan S, όσο και να μην της φαίνε-      μετρα, μιας και ουσιαστικά κάθετε μέσα στη μηχανή
        ται, είναι κατασκευασμένη για καθημερινή μετακίνη-    και σε συνδυασμό με τις δυο overdrive τελευταί-

        ση. Η σέλα της, από την πρώτη στιγμή, αγκάλιασε τον   ες σχέσεις στο σασμάν μπορεί να καταπίνει  χιλιό-
        αναβάτη δίνοντας του την αίσθηση ότι την καβαλά-      μετρα με σχετική ευκολία χωρίς περιττούς κραδα-
        ει χρόνια και παρόλο τα 194 εκατοστά ύψος του έκα-    σμούς.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608