Page 599 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 599
Kawasaki Z650 MY2020
συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου ΤΕΧΝΙΚΑ
41 χιλιοστών με διαδρομή 125 χιλιοστών και ένα ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη Τύπος 4T 2K, Υ/Ψ 8Β
προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 130 χιλιοστών. Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 649
Ούτε στο σύστημα πέδησης σημειώθηκαν αλλαγές. Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83x60
10.8
Μπροστά δύο ημίπλευστοι δίσκοι 300 χιλιοστών τύ- Συμπίεση (:1) 68/8.000
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
που μαργαρίτα συνδυάζονται με δαγκάνα 2 εμβόλων Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,5/6.700
της Nissin, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό δίσκο 220 Τροφοδοσία Ψεκασμός
χιλιοστών τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα μονού εμ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15
βόλου.
Στο δρόμο Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
Πιρούνι 41 χλστ.
Η ώρα της κρίσης έφτασε και ξεκινάμε για την προ- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 125
καθορισμένη διαδρομή, εκεί όπου θα ανακαλύψου- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
130
με τις αρετές του νέου Ζ650 στο δρόμο. Η πορεία Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/300, 2Ε, ABS
μας περιλαμβάνει κυρίως ορεινό στροφιλίκι με μικρά Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 1Ε, ABS
ενδιάμεσα τμήμα μεγάλων ευθειών και με τον καιρό Ελαστικό Ε 120/70-17”
να δείχνει τα δόντια του. Η θερμοκρασία που δεν ξε- Ελαστικά Ελαστικό Π 160/60-17”
περνάει τους 6 βαθμούς και η υγρασία που έχει πο-
τίσει με φιλμ νερού το οδόστρωμα, στοιχειοθετούν
ένα αρκετά απαιτητικό περιβάλλον. Από τα πρώτα αρχίζει να στεγνώνει την άσφαλτο. Έτσι οι ρυθμοί
λεπτά συμβίωσης αντιλαμβάνεσαι την ευκολία στο ανεβαίνουν και το Ζ650 αλωνίζει στα σφιχτά κομμά-
χειρισμό. Η θέση οδήγησης σου επιτρέπει να κου- τια της ορεινής διαδρομής. Το μεσαίο Ζ είναι πραγ-
μπώσεις πάνω στη μοτοσικλέτα και να νιώσεις σχε- ματικά απολαυστικό. Η αίσθηση που σου μεταφέρει
τικά γρήγορα ότι βρίσκεσαι σε οικείο περιβάλλον. Η είναι ότι οδηγείς μοτοσικλέτα μικρότερου κυβισμού
TFT είναι χορταστική στο μάτι και σε προδιαθέτει ευ- που μπορείς να την τοποθετήσεις όπως σε βολεύ-
χάριστα, διαθέτει τις απαραίτητες πληροφορίες ενώ ει μέσα στη στροφή. Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι
η ευκρίνια της δεν επηρέζεται από την μεταβολή του αρκετά ελαστικός με φουσκωμένες μεσαίες και την
φωτός, τουλάχιστον με το μαύρο background που καλύτερη περιοχή του να βρίσκεται μεταξύ 3.000
εγώ δοκίμασα. Στην αρχή κινούμαι συγκρατημένα, και 8.000 σ.α.λ. Οι 68 ίπποι και τα 6,5 kg-m ροπής (
καθώς τα βρεγμένα σημεία του οδοστρώματος εί- 0,2 λιγότερα από τον προκάτοχο που, διαφορά που
ναι αρκετά και τα Dunlop Sportmax Roadsport 2 δεν δεν την αντιλαμβάνεσαι στην πράξη) είναι υπεραρ-
έχουν έρθει σε κατάλληλη θερμοκρασία. Λίγο να ξε- κετά για να σου χαρίσουν χαμόγελα αφού χουφτώ-
χαστείς να φρενάρεις, το πιθανότερο είναι να αγο- νεις απότομα το γκάζι σε κάθε έξοδο από νωρίς, χω-
ράσεις οικόπεδο στα ισπανικά περίχωρα. Όμως στα- ρίς το φόβο κάποιου γλιστρήματος, την ώρα που ο
διακά ο δυνατός αέρας, ενώ τεστάρει την ισορροπία ήχος από το φιλτροκούτι γεμίζει την αεροφόρο σου
μου, ταυτόχρονα αποδεικνύεται ευεργετικός αφού κοιλότητα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα