Page 599 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 599

Kawasaki Z650 MY2020




        συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου        ΤΕΧΝΙΚΑ
        41  χιλιοστών  με  διαδρομή  125  χιλιοστών  και  ένα    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη          Τύπος                         4T 2K, Υ/Ψ 8Β
        προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 130 χιλιοστών.        Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)              649
        Ούτε στο σύστημα πέδησης σημειώθηκαν αλλαγές.            Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)          83x60
                                                                                                         10.8
        Μπροστά δύο ημίπλευστοι δίσκοι 300 χιλιοστών τύ-         Συμπίεση (:1)                      68/8.000
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        που μαργαρίτα συνδυάζονται με δαγκάνα 2 εμβόλων          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 6,5/6.700
        της Nissin, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό δίσκο 220        Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
        χιλιοστών τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα μονού εμ-           Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           15
        βόλου.
          Στο δρόμο                                              Τύπος                Ατσάλινο χωροδικτύωμα
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
                                                                                             Πιρούνι 41 χλστ.
          Η ώρα της κρίσης έφτασε και ξεκινάμε για την προ-     Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    125
        καθορισμένη διαδρομή, εκεί όπου θα ανακαλύψου-           Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις      Αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         130
        με τις αρετές του νέου Ζ650 στο δρόμο. Η πορεία          Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/300, 2Ε, ABS
        μας περιλαμβάνει κυρίως ορεινό στροφιλίκι με μικρά       Φρένα Π (χλστ.)              Δ/220, 1Ε, ABS

        ενδιάμεσα τμήμα μεγάλων ευθειών και με τον καιρό         Ελαστικό Ε                       120/70-17”
        να δείχνει τα δόντια του. Η θερμοκρασία που δεν ξε-     Ελαστικά    Ελαστικό Π            160/60-17”
        περνάει τους 6 βαθμούς και η υγρασία που έχει πο-
        τίσει με φιλμ νερού το οδόστρωμα, στοιχειοθετούν
        ένα  αρκετά  απαιτητικό  περιβάλλον.  Από  τα  πρώτα  αρχίζει να στεγνώνει την άσφαλτο.  Έτσι οι ρυθμοί
        λεπτά συμβίωσης αντιλαμβάνεσαι την ευκολία στο  ανεβαίνουν και το Ζ650 αλωνίζει στα σφιχτά κομμά-
        χειρισμό. Η θέση οδήγησης σου επιτρέπει να κου- τια της ορεινής διαδρομής. Το μεσαίο Ζ είναι πραγ-

        μπώσεις πάνω στη μοτοσικλέτα και να νιώσεις σχε- ματικά απολαυστικό. Η αίσθηση που σου μεταφέρει
        τικά γρήγορα ότι βρίσκεσαι σε οικείο περιβάλλον. Η  είναι ότι οδηγείς μοτοσικλέτα μικρότερου κυβισμού
        TFT είναι χορταστική στο μάτι και σε προδιαθέτει ευ- που μπορείς να την τοποθετήσεις όπως σε βολεύ-
        χάριστα, διαθέτει τις απαραίτητες πληροφορίες ενώ  ει μέσα στη στροφή. Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι
        η ευκρίνια της δεν επηρέζεται από την μεταβολή του  αρκετά ελαστικός με φουσκωμένες μεσαίες και την
        φωτός, τουλάχιστον με το μαύρο background που  καλύτερη  περιοχή  του  να  βρίσκεται  μεταξύ  3.000
        εγώ δοκίμασα. Στην αρχή κινούμαι συγκρατημένα,  και 8.000 σ.α.λ. Οι 68 ίπποι και τα 6,5 kg-m ροπής (
        καθώς τα βρεγμένα σημεία του οδοστρώματος εί- 0,2 λιγότερα από τον προκάτοχο που, διαφορά που
        ναι αρκετά και τα Dunlop Sportmax Roadsport 2 δεν  δεν την αντιλαμβάνεσαι στην πράξη) είναι υπεραρ-
        έχουν έρθει σε κατάλληλη θερμοκρασία. Λίγο να ξε- κετά για να σου χαρίσουν χαμόγελα αφού χουφτώ-

        χαστείς να φρενάρεις, το πιθανότερο είναι να αγο- νεις απότομα το γκάζι σε κάθε έξοδο από νωρίς, χω-
        ράσεις οικόπεδο στα ισπανικά περίχωρα. Όμως στα- ρίς το φόβο κάποιου γλιστρήματος, την ώρα που ο
        διακά ο δυνατός αέρας, ενώ τεστάρει την ισορροπία  ήχος από το φιλτροκούτι γεμίζει την αεροφόρο σου
        μου,  ταυτόχρονα  αποδεικνύεται  ευεργετικός  αφού  κοιλότητα.












                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604