Page 595 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 595
Indian FTR 1200
το σταντ, διαδέχεται η έκπληξη που νιώθεις, κα- ΤΕΧΝΙΚΑ
θήμενος πάνω στη σέλα του FTR 1200. Η θέση ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
οδήγησης σε τοποθετεί μπροστά, κοντά στο fat
bar τιμόνι και παραπέμπει σε supermoto, ότι πρέ- Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.)
1203
πει δηλαδή για πολεμικές καταστάσεις, όταν και Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 102 Χ 73,6
12.5
άμα εσύ το θελήσεις. Σε ήρεμη βόλτα, πράγμα Συμπίεση (:1) 123/8250
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
δύσκολο αφού το FTR σε βάζει εύκολα στην πρί- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 12,2/6000
ζα για ημιάγριες καταστάσεις, θα απολαύσεις την Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
13
σωστή κατανομή βάρους η οποία άρει τις όποιες Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6.5
ενστάσεις σου για τα 230 κιλά στον πίνακα τεχνι- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200+
κών χαρακτηριστικών. Στο ίδιο μήκος κύματος η Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
πολύ καλή ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ
150
Διαδρομή (χλστ.)
και η ομοιογένεια του συνόλου όταν ο δρόμος γε- Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ
150
μίσει εσάκια. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς, το κι- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ 320, 4E, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
βώτιο ‘’ακούγεται’’ αλλά είναι μαλακό σε αίσθη- Φρένα Π (χλστ.) Δ 265, 2Ε, ABS
ση, όμως ο ψεκασμός είναι κάπως απότομος και Ελαστικό Ε 120/70-19’’
χρειάζεται γλυκούς χειρισμούς για να μην βρεθεί Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-18’’
η ουρά να κυνηγάει τον μπροστινό τροχό.. Με κά-
θε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού η εικόνα του κα- Μήκος (χλστ.) 2287
λού παιδιού αλλάζει άρδην και το FTR μετατρέ- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 850
πεται σε αγριεμένο Ινδιάνο που παίρνει κεφάλια. Μεταξόνιο (χλστ.) 1524
O 1200αρης ανάμεσα στο πόδια σου κερνάει ρο- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 840
Βάρος (κιλά)
230
πή τον πίσω τροχό, ο οποίος πασχίζει μάταια να
βρει πρόσφυση στους κακούς Ελληνικούς δρό- θώς και το μακρύ μεταξόνιο δίνουν αργή γεωμε-
μους. Σούζες και drift ανήκουν στην ημερήσια δι- τρία σε κλειστές στροφές, αλλά κρατάνε απόλυτα
άταξη και η απουσία ηλεκτρονικών επιβάλει την σταθερό το FTR κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες
άμεση επαγρύπνηση όλων σου των αισθήσεων. και μέχρι την τελική του ταχύτητα, η οποία συνυπο-
Αν αφήσεις συμπλέκτη απότομα σε καλή άσφαλ- λογίζοντας πάντα το μειονέκτημα της ελλιπούς ανε-
τό ο μπροστινός τροχός αψηφά τους νόμους της μοκάλυψης, φτάνει τα 200 χλμ/ώρα. To FTR 1200
βαρύτητας, ενώ σε γλιστερή άσφαλτο ή σε χώ- σου δίνει την αίσθηση ότι οι 43 μοίρες κλίσης που
μα, ο πίσω τροχός χορεύει αριστοτεχνικά σεικ. ανακοινώνει η Indian μπορούν να γίνουν περισσό-
Το δεξί σου χέρι είναι άμεσος ρυθμιστής όλων τερες, όμως τα ελαστικά της Dunlop DT3-R έχουν
των καταστάσεων, αφού το FTR μπορεί χωρίς τετράγωνη κορώνα και τα πλαϊνά τους τερματίζουν
δυσκολία να ζωγραφίζει όλη μέρα μαύρες λω- γρήγορα, εμποδίζοντας το μοντέλο να πετύχει κά-
ρίδες στην άσφαλτο χαρίζοντας χαμόγελα, ανε- τι καλύτερο. Αυτό δεν μειώνει στο ελάχιστο την ικα-
βασμένους παλμούς ή λερωμένο παντελόνι, ανά- νότητα του FTR 1200 να βουτήξει με ασφάλεια σε
λογα την εμπειρία που διαθέτεις. Το δικύλινδρο κάθε είδους στροφή. Οι αναρτήσεις της βασικής έκ-
μοτέρ έχει πλούσια αποθέματα σε ροπή και χα- δοσης είναι ρυθμισμένες με γνώμονα την άνεση και
ρίζει εκρηκτικές επιταχύνσεις στο γυμνό Indian αποσβαίνουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, κρατώ-
με τα 0-100 να έρχονται σε 3,8 δεύτερα, τα 60- ντας σφιχτό το σύνολο, ενώ τα πολύ καλά φρένα
120 σε 3,3 δεύτερα με 4η σχέση. Η διάμετρος έχουν προοδευτική λειτουργία και διαθέτουν αρκε-
των τροχών, 19 ίντσες μπροστά και 18 πίσω κα- τή δύναμη για άμεσες ακινητοποιήσεις.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα