Page 595 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 595

Indian FTR 1200


        το σταντ, διαδέχεται η έκπληξη που νιώθεις, κα-          ΤΕΧΝΙΚΑ
        θήμενος πάνω στη σέλα του FTR 1200. Η θέση               ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        οδήγησης  σε  τοποθετεί  μπροστά,  κοντά  στο  fat
        bar τιμόνι και παραπέμπει σε supermoto,  ότι πρέ-        Τύπος                        4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                        1203
        πει δηλαδή για πολεμικές καταστάσεις, όταν και          Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   102 Χ 73,6
                                                                                                         12.5
        άμα εσύ το θελήσεις.  Σε ήρεμη βόλτα, πράγμα             Συμπίεση (:1)                      123/8250
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        δύσκολο αφού το FTR σε βάζει εύκολα στην πρί-            Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                12,2/6000
        ζα για ημιάγριες καταστάσεις, θα απολαύσεις την          Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          13
        σωστή κατανομή βάρους η οποία άρει τις όποιες            Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 6.5
        ενστάσεις σου για τα 230 κιλά στον πίνακα τεχνι-         Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             200+
        κών χαρακτηριστικών. Στο ίδιο μήκος κύματος η            Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        πολύ καλή ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο            Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ
                                                                                                         150
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        και η ομοιογένεια του συνόλου όταν ο δρόμος γε-         Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις   Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ
                                                                                                         150
        μίσει εσάκια. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς, το κι-         Διαδρομή (χλστ.)            2Δ 320, 4E, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        βώτιο  ‘’ακούγεται’’ αλλά είναι μαλακό σε αίσθη-         Φρένα Π (χλστ.)              Δ 265, 2Ε, ABS
        ση, όμως ο ψεκασμός είναι κάπως απότομος και             Ελαστικό Ε                       120/70-19’’
        χρειάζεται γλυκούς χειρισμούς για να μην βρεθεί         Ελαστικά    Ελαστικό Π            150/70-18’’
        η ουρά να κυνηγάει τον μπροστινό τροχό.. Με κά-
        θε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού η εικόνα του κα-          Μήκος (χλστ.)                          2287
        λού παιδιού αλλάζει άρδην και το FTR μετατρέ-           Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               850
        πεται σε αγριεμένο Ινδιάνο που παίρνει κεφάλια.          Μεταξόνιο (χλστ.)                      1524
        O 1200αρης ανάμεσα στο πόδια σου κερνάει ρο-             ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     840
                                                                 Βάρος (κιλά)
                                                                                                         230
        πή τον πίσω τροχό, ο οποίος πασχίζει μάταια να
        βρει πρόσφυση στους κακούς Ελληνικούς δρό- θώς και το μακρύ μεταξόνιο δίνουν αργή γεωμε-

        μους. Σούζες και drift ανήκουν στην ημερήσια δι- τρία σε κλειστές στροφές, αλλά κρατάνε απόλυτα
        άταξη και η απουσία ηλεκτρονικών επιβάλει την  σταθερό το FTR κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες
        άμεση επαγρύπνηση όλων σου των αισθήσεων.  και μέχρι την τελική του ταχύτητα, η οποία συνυπο-
        Αν αφήσεις συμπλέκτη απότομα σε καλή άσφαλ- λογίζοντας πάντα το μειονέκτημα της ελλιπούς ανε-
        τό ο μπροστινός τροχός αψηφά τους νόμους της  μοκάλυψης, φτάνει τα 200 χλμ/ώρα. To FTR 1200
        βαρύτητας, ενώ σε γλιστερή άσφαλτο ή σε χώ- σου δίνει την αίσθηση ότι οι 43 μοίρες κλίσης που
        μα,  ο  πίσω  τροχός  χορεύει  αριστοτεχνικά  σεικ.  ανακοινώνει η Indian μπορούν να γίνουν περισσό-
        Το  δεξί  σου  χέρι  είναι  άμεσος  ρυθμιστής  όλων  τερες, όμως τα ελαστικά  της Dunlop DT3-R έχουν

        των  καταστάσεων,  αφού  το  FTR  μπορεί  χωρίς  τετράγωνη κορώνα και τα πλαϊνά τους τερματίζουν
        δυσκολία  να  ζωγραφίζει  όλη  μέρα  μαύρες  λω- γρήγορα, εμποδίζοντας το μοντέλο να πετύχει κά-
        ρίδες στην άσφαλτο χαρίζοντας χαμόγελα, ανε- τι καλύτερο. Αυτό δεν μειώνει στο ελάχιστο την ικα-
        βασμένους παλμούς ή λερωμένο παντελόνι, ανά- νότητα του FTR 1200 να βουτήξει με ασφάλεια σε
        λογα την εμπειρία που διαθέτεις. Το δικύλινδρο  κάθε είδους στροφή. Οι αναρτήσεις της βασικής έκ-
        μοτέρ έχει πλούσια αποθέματα σε ροπή και χα- δοσης είναι ρυθμισμένες με γνώμονα την άνεση και
        ρίζει εκρηκτικές επιταχύνσεις στο γυμνό Indian  αποσβαίνουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, κρατώ-
        με τα 0-100 να έρχονται σε 3,8 δεύτερα, τα 60- ντας σφιχτό το σύνολο, ενώ τα πολύ καλά φρένα
        120  σε  3,3  δεύτερα  με  4η  σχέση.  Η  διάμετρος  έχουν προοδευτική λειτουργία και διαθέτουν αρκε-
        των τροχών, 19 ίντσες μπροστά και 18 πίσω κα- τή δύναμη για άμεσες ακινητοποιήσεις.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600