Page 591 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 591
Honda CBR 1000RR-R SP
προς το σύστημα της εισαγωγής έδωσε τη θέση της στο ΤΕΧΝΙΚΑ
σύστημα Keyless), στην τελική μετάδοση (πίσω γρανά- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ζι 43 αντί για 41) με σκοπό να βελτιωθεί η απόδοση στο Τύπος 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 4β/κ
χαμηλό μεσαίο φάσμα στροφών, στην εξάτμιση τιτανίου Κυβισμός (κ.εκ.) 1000
της Akrapovic και φυσικά στις ρυθμίσεις των ηλεκτρο- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81 Χ 48,5
νικών βοηθημάτων που μόνο λίγα δεν είναι. Συμπίεση (:1) 13,4
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 214,5/14.500
Στην τελευταία του γενιά το CBR διαθέτει ένα ολο- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 11,4/12.500
καίνουργιο αλουμινένιο πλαίσιο με τέσσερα συγκολ- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
λημένα τμήματα, καθώς οι μειωμένες διαστάσεις του Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 16
κινητήρα έδωσαν και νέες δυνατότητες στην κατα- Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών
σκευή του. Η κάθετη και η στρεπτική ακαμψία αυξή- Αν.Ε / Ρυθμίσεις USD 43χιλ, πλήρως
ρυθμιζόμενο
125
θηκαν κατά 18% και 9% αντίστοιχα, ενώ η πλευρική Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Αμορτισέρ, πλήρως
Αν. Π / Ρυθμίσεις
μειώθηκε κατά 11% με σκοπό να αυξηθεί η σταθερό- Διαδρομή (χλστ.) ρυθμιζόμενο
143
τητα της μοτοσυκλέτας αλλά και η αίσθηση που λαμ- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ 330χιλ, 4Ε, ABS
βάνει ο αναβάτης. Οι βάσεις του κινητήρα είναι πλέον Φρένα Π (χλστ.) Δ 220χιλ, 2Ε, ABS
έξι, ενώ αλλαγές είχαμε και στη γεωμετρία. Το μεταξό- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
200/55-17’’
Ελαστικό Π
νιο είναι μακρύτερο 1.460χιλ αντί για 1.405χιλ, η γω-
νία κάστερ 24ο αντί για 23ο και το ίχνος 102χιλ αντί για
96χιλ, νούμερα που υποδηλώνουν ότι δόθηκε μεγάλο σου κάνει εντύπωση μόλις ξεκινήσεις είναι η ελαφριά
βάρος στη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας. Μακρύτε- αίσθηση και η κοφτερή συμπεριφορά που σε συνδυα-
ρο κατά 30.5χιλ είναι και το ψαλίδι το οποίο κατασκευ- σμό με τις μαζεμένες διαστάσεις σε κάνει να νομίζεις
άζεται από 18 διαφορετικά πάχη αλουμινίου ώστε το ότι οδηγείς supersport και όχι superbike. Η ευκολία
βάρος του να παραμείνει στα ίδια ακριβώς επίπεδα με με την οποία αλλάζει κατεύθυνση είναι πρωτοφανής
την προηγούμενη γενιά σε αντίθεση με την πλευρική για 1000αρι όπως και ο τρόπος που βουτά στο εσω-
του ακαμψία που μειώθηκε κατά 15% για καλύτερη τερικό της στροφής κρατώντας με ακρίβεια χιλιοστού
αίσθηση. Αλλαγές είχαμε και στο υποπλαίσιο καθώς τη γραμμή που έχεις επιλέξει όση φόρα και αν ¨κου-
κατασκευάζεται από αλουμινένιους σωλήνες μικρής βαλάς¨. Μια φόρα που όπως διαπιστώσαμε χρειάζε-
διαμέτρου συμβάλλοντας με τον τρόπο του ώστε το σαι, αφού όσο και αν ακούγεται περίεργο supersport
συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά να θυμίζει και ο τρόπος που αποδίδει ο κινητήρας. Για να
μην ξεπερνά τα 201 κιλά. δείξει το καλό του πρόσωπο εκλιπαρεί για στροφάρι-
Οδηγώντας σμα, όμως το πολύ μακρύ γρανάζωμα και η χάραξη
Αφού ο Δημήτρης έκανε τους πρώτους αναγνωρι- των Μεγάρων δεν ήταν ο ιδανικός συνδυασμός για να
στικούς γύρους, έφτασε η στιγμή να δούμε και εμείς απολαύσεις τη δύναμή του, ειδικά αν το στροφόμετρο
πώς μεταφράζεται η παραπάνω τεχνολογία σε μια βρισκόταν κάτω από τις 6.000σ.α.λ όπου το κλαπέτο
σφικτή πίστα όπως αυτή των Μεγάρων. Το πρώτο που της Akrapovic παρέμενε κλειστό.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα