Page 591 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 591

Honda CBR 1000RR-R SP


        προς το σύστημα της εισαγωγής έδωσε τη θέση της στο      ΤΕΧΝΙΚΑ
        σύστημα Keyless), στην τελική μετάδοση (πίσω γρανά-      ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ζι 43 αντί για 41) με σκοπό να βελτιωθεί η απόδοση στο   Τύπος                      4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 4β/κ
        χαμηλό μεσαίο φάσμα στροφών, στην εξάτμιση τιτανίου      Κυβισμός (κ.εκ.)                       1000
        της Akrapovic και φυσικά στις ρυθμίσεις των ηλεκτρο-    Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   81 Χ 48,5

        νικών βοηθημάτων που μόνο λίγα δεν είναι.                Συμπίεση (:1)                           13,4
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                           Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)         214,5/14.500
          Στην τελευταία του γενιά το CBR διαθέτει ένα ολο-      Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)              11,4/12.500
        καίνουργιο αλουμινένιο πλαίσιο με τέσσερα συγκολ-        Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        λημένα τμήματα, καθώς οι μειωμένες διαστάσεις του        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           16
        κινητήρα  έδωσαν  και  νέες  δυνατότητες  στην  κατα-    Τύπος                Αλουμινένιο δύο δοκών
        σκευή του. Η κάθετη και η στρεπτική ακαμψία αυξή-        Αν.Ε / Ρυθμίσεις         USD 43χιλ, πλήρως

                                                                                                 ρυθμιζόμενο
                                                                                                         125
        θηκαν κατά 18% και 9% αντίστοιχα, ενώ η πλευρική        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Αμορτισέρ, πλήρως
                                                                 Αν. Π / Ρυθμίσεις
        μειώθηκε κατά 11% με σκοπό να αυξηθεί η σταθερό-           Διαδρομή (χλστ.)              ρυθμιζόμενο
                                                                                                         143
        τητα της μοτοσυκλέτας αλλά και η αίσθηση που λαμ-        Φρένα Ε (χλστ.)          2Δ 330χιλ, 4Ε, ABS
        βάνει ο αναβάτης. Οι βάσεις του κινητήρα είναι πλέον     Φρένα Π (χλστ.)            Δ 220χιλ, 2Ε, ABS
        έξι, ενώ αλλαγές είχαμε και στη γεωμετρία. Το μεταξό-   Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’
                                                                                                  200/55-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
        νιο είναι μακρύτερο 1.460χιλ αντί για 1.405χιλ, η γω-
        νία κάστερ 24ο αντί για 23ο και το ίχνος 102χιλ αντί για
        96χιλ, νούμερα που υποδηλώνουν ότι δόθηκε μεγάλο  σου κάνει εντύπωση μόλις ξεκινήσεις είναι η ελαφριά
        βάρος στη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας. Μακρύτε- αίσθηση και η κοφτερή συμπεριφορά που σε συνδυα-
        ρο κατά 30.5χιλ είναι και το ψαλίδι το οποίο κατασκευ- σμό με τις μαζεμένες διαστάσεις σε κάνει να νομίζεις

        άζεται από 18 διαφορετικά πάχη αλουμινίου ώστε το  ότι οδηγείς supersport και όχι superbike. Η ευκολία
        βάρος του να παραμείνει στα ίδια ακριβώς επίπεδα με  με την οποία αλλάζει κατεύθυνση είναι πρωτοφανής
        την προηγούμενη γενιά σε αντίθεση με την πλευρική  για 1000αρι όπως και ο τρόπος που βουτά στο εσω-
        του ακαμψία που μειώθηκε κατά 15% για καλύτερη  τερικό της στροφής κρατώντας με ακρίβεια χιλιοστού
        αίσθηση. Αλλαγές είχαμε και στο υποπλαίσιο καθώς  τη γραμμή που έχεις επιλέξει όση φόρα και αν ¨κου-
        κατασκευάζεται από αλουμινένιους σωλήνες μικρής  βαλάς¨. Μια φόρα που όπως διαπιστώσαμε χρειάζε-
        διαμέτρου συμβάλλοντας με τον τρόπο του ώστε το  σαι, αφού όσο και αν ακούγεται περίεργο supersport
        συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά να  θυμίζει και ο τρόπος που αποδίδει ο κινητήρας. Για να

        μην ξεπερνά τα 201 κιλά.                              δείξει το καλό του πρόσωπο εκλιπαρεί για στροφάρι-
          Οδηγώντας                                           σμα, όμως το πολύ μακρύ γρανάζωμα και η χάραξη
          Αφού ο Δημήτρης έκανε τους πρώτους αναγνωρι- των Μεγάρων δεν ήταν ο ιδανικός συνδυασμός για να
        στικούς γύρους, έφτασε η στιγμή να δούμε και εμείς  απολαύσεις τη δύναμή του, ειδικά αν το στροφόμετρο
        πώς  μεταφράζεται  η  παραπάνω  τεχνολογία  σε  μια  βρισκόταν κάτω από τις 6.000σ.α.λ όπου το κλαπέτο
        σφικτή πίστα όπως αυτή των Μεγάρων. Το πρώτο που  της Akrapovic παρέμενε κλειστό.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596