Page 586 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 586
HONDA CB650R
προτάσεις, η Honda μένει πιστή στον εν σειρά τε- ρεζερβουάρ των 15,4 λίτρων προσφέρει ικανοποι-
τρακύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα των 649 κυβι- ητική αυτονομία.
κών, ο οποίος πλέον έχει ανανεωμένη ECU, νέο Ο ήχος που απελευθερώνει η εξάτμιση είναι δυ-
προφίλ εκκεντροφόρων και χρονισμό εισαγωγής, νατός και βγάζει μια όμορφη αγριάδα σε κάθε γεν-
επανασχεδιασμένο όλο το σύστημα εξάτμισης, ναίο άνοιγμα του γκαζιού. Το CB 650R είναι εξο-
ενώ τοποθετήθηκε και αισθητήρας στροφάλου. πλισμένο με το απαραίτητο για τα δεδομένα των
Στόχος ήταν να καλύπτει τις Euro 5 προδιαγρα- ελληνικών δρόμων traction control, που η Honda
φές ρύπων χωρίς όμως να επηρεαστεί η απόδο- ονομάζει Selectable Torque Control (HSTC), το
ση, με την ιπποδύναμη να παραμένει στους 95 ίπ- οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί ακόμα και εν κι-
πους στις 12.000 σ.α.λ, ενώ μπορεί να περιοριστεί νήσει.
στους 47 ίππους για τους κατόχους διπλώματος Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Α2. Η κατανάλωση των 5,9 λίτρων ανά 100 χιλιό- Στο πλαίσιο δεν έχουμε αλλαγές καθώς το γνω-
μετρα είναι απόλυτα λογική για τα δεδομένα αυτής στό πλέον ατσάλινο τύπου διαμάντι προσφέρει την
της κατηγορίας κυβισμού και σε συνδυασμό με το απαραίτητη ακαμψία διατηρώντας το βάρος στα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα