Page 585 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 585

HONDA CB650R



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Η φιλοσοφία πίσω από τη Neo Sports Cafe είναι
        να συνδυάζεις τις compact διαστάσεις και τον μινι-
        μαλισμό με τα ρετρό στοιχεία. Το νέο CB 650R δεν
        αποτελεί εξαίρεση καθώς ανταποκρίνεται πλήρως
        στον όρο “γυμνή μοτοσυκλέτα” με τη χρήση πλα-

        στικών να έχει περιοριστεί στο ελάχιστο. Το μυώ-
        δες ρεζερβουάρ πλαισιώνεται από τις όμορφες ει-
        σαγωγές αέρα, που δεν έχουν μόνο διακοσμητικό
        ρόλο,  αλλά  σύμφωνα  με  τη  Honda,  βελτιώνουν
        την καμπύλη ροπής. Τα φωτιστικά σώματα και τα
        φλας παραμένουν LED με τον στρογγυλό προβο-
        λέα και το μικρών διαστάσεων πίσω φως να τονί-        Έργο τέχνης οι λαιμοί της εξάτμιση.

        ζουν τη ρετρό αισθητική. Νέα είναι η βάση της πι-                                        Άνετη σχετικά
        νακίδας, με τη σχεδίασή της να είναι αιχμηρή και                                         η σέλα για
        σπορ συνδυάζοντας πλαστικό και μέταλλο. Ρίχνο-                                           τον αναβάτη.
        ντας μια ματιά στον κινητήρα το μάτι πέφτει αμέ-                                         Πιο σκληρό το
                                                                                                 κομμάτι του
        σως στους λαιμούς της εξάτμισης που είναι έργο                                           συνεπιβάτη.
        τέχνης, ενώ όμορφη πινελιά είναι το μπρούτζινο
        χρώμα στα πλαϊνά καπάκια και το καπάκι της κε-
        φαλής. Ποιοτικά βρίσκεται στα υψηλά επίπεδα που  γρήγορες  τις  αλλαγές  κατεύθυνσης  με  τη  θέση
        χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Honda. Η προσοχή  οδήγησης να παραμένει ελαφρώς σκυφτή, χωρίς
        που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια είναι εμφανής σε  όμως να γίνεται κουραστική. Η σέλα βρίσκεται στα

        κάθε σημείο από τους διακόπτες μέχρι το φινίρι- 810 χιλιοστά από το έδαφος, οπότε δεν θα προ-
        σμα και τη συναρμογή των επιμέρους κομματιών  βληματίσει τους πιο βραχύσωμους αναβάτες ενώ
        ενώ πολύ καλή διαχείριση έχει γίνει σε καλωδιώ- για να σε κουράσει θα πρέπει να περάσεις τουλά-
        σεις και σωληνάκια τα οποία είναι επιμελώς κρυμ- χιστον δυο ώρες συνεχόμενα πάνω της. Το κομ-
        μένα.                                                 μάτι που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη είναι σίγου-
          Ανεση – Εργονομία                                   ρα πιο σκληρό και τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ
          Το  πρώτο  πράγμα  που  σε  εντυπωσιάζει  μόλις  κάνουν τα γόνατα να λυγίζουν αρκετά, αλλά δεν
        ανέβεις στο CB 650R είναι οι μαζεμένες διαστά- είναι άβολο όπως συμβαίνει με άλλες προτάσεις

        σεις, αφού θυμίζει μοτοσυκλέτα 300 κυβικών, ενώ  τις κατηγορίας. Οι χειρολαβές είναι όμορφα ενσω-
        ο όγκος της σε κάνει να ξεχνάς ότι από κάτω σου  ματωμένες στην ουρά και προσφέρουν καλή στή-
        βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 650 κυ- ριξη.
        βικών. Το τιμόνι είναι πλέον φαρδύτερο και δίνει       Κινητήρας
        ακόμα καλύτερο μοχλό κάνοντας πιο εύκολες και          Όταν ο ανταγωνισμός καταφεύγει σε δικύλινδρες













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590