Page 582 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 582
Ducati Supersport 950 S
ρολαβές. Μοναδικό μειονέκτημα η απουσία cruise Quickshifter (και στις δύο εκδόσεις), καθώς και
control, έστω και σαν εξτρά, σε μια μοτοσυκλέτα τις αναβαθμισμένες εκδόσεις EVO για το Traction
που θα χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές για μακρι- Control DTC και το Wheelie Control DWC το οποίο
νές διαδρομές. προστίθεται για πρώτη φορά. Τα τρία διαφορετικά
Κινητήρας προγράμματα οδήγησης , Sport, Touring και Urban
Η απόδοση του Testastretta 11 ° των 937 κ.εκ. προσφέρουν πλήρη προσαρμοστικότητα, μεταβάλ-
παραμένει στα ίδια επίπεδα με αυτά του προη- λοντας την απόδοση του κινητήρα και την παρέμ-
γούμενου μοντέλου, δηλαδή 110 ίπποι στις 9.000 βαση των ηλεκτρονικών.
σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 9,5 kg-m στις 6.500 σ.α.λ., Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
όμως φέρει αλλαγές στο σύστημα εξάτμισης ώστε Καμία αλλαγή σε θέμα πλαισίου σε σχέση με το
να πληροί τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων προηγούμενο μοντέλο, αφού κρίθηκε απόλυτα
Euro 5. Ο συμπλέκτης στο νέο Supersport 950 δι- επαρκές σε στιβαρότητα και ακαμψία. Στο νέο μο-
αθέτει υδραυλική ενεργοποίηση με ακτινική τρό- ντέλο λοιπόν, συναντάμε ένα ατσάλινο σωληνωτό
μπα αυτόματης εξαέρωσης για ακόμα μεγαλύτε- χωροδικτύωμα που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως
ρη ευκολία στη συνεχή χρήση, αντικαθιστώντας φέρον τμήμα του καθώς και μονόμπρατσο ψαλίδι
τη ντίζα του απερχομένου μοντέλου. Η Ducati αλουμινίου. Αμετάβλητη η εικόνα και στις αναρτή-
έχει προικίσει το νέο μοντέλο με έναν αισθητήρα σεις, με την βασική έκδοση να εξοπλίζεται με ένα
IMU 6 αξόνων της Bosch, με το εξελιγμένο πακέ- πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43
το ηλεκτρονικών να περιλαμβάνει Cornering ABS, χιλιοστών της Marzocchi και αμορτισέρ της Sachs
Eπιστροφή στα περιεχόμενα