Page 607 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 607

KAWASAKI ZH2




        δούς της βελτίωσης οι δυνατότητες είναι τεράστιες,       ΤΕΧΝΙΚΑ
        αφού ένας επαναπρογραμματισμός μπορεί να απε-            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        λευθερώσει έως 40 περισσότερους ίππους και μια           Τύπος                            4Τ, 4Κ, Υ/Ψ
        αναζήτηση στο διαδίκτυο αρκεί για να τρελαθείς με       Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)              998
        τα νούμερα των βελτιωμένων Η2.                           Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)          76X55
                                                                 Συμπίεση (:1)
                                                                                                         11.2
          Όπως και στο H2, το εξατάχυτο κιβώτιο διαθέτει         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           200/11000
                                                                                                     14/8500
        γρανάζια Dog Ring, συμπλέκτη περιορισμένης ολί-          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)             Ηλ.Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
        σθησης και quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ τη         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           19
        διαχείριση της δύναμης αναλαμβάνει το γκάζι Ride         Μέση κατανάλωση (λτ./100χλμ.)            8,8
        by wire. Η εντολή του δεξιού καρπού περνάει μέ-
        σω της ECU στις ηλεκτρονικές πεταλούδες γκαζιού,         Τύπος        Ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
                                                                                              Ανεστρ. Πιρούνι
        οι οποίες με τη σειρά τους συμβάλλουν στη σωστή            Διαδρομή (χλστ.)          41χιλ ΑΣ, ΑΕ,ΠΕ
        λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.                 Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισερ
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                             Διαδρομή (χλστ.)                 ΑΣ,ΑΕ,ΠΕ
          Για να φανεί αντάξιο στην ωμή δύναμη του κινη-         Φρένα Ε (χλστ.)                  2Δ/290, 4Ε
                                                                                                    Δ/226, 1Ε
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        τήρα, η Kawasaki σχεδίασε ένα πλαίσιο-υποπλαί-           Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        σιο  από ατσάλινο χωροδικτύωμα, προσφέροντας            Ελαστικά    Ελαστικό Π            190/55-17’’
        τα επιθυμητά επίπεδα ακαμψίας αλλά και ευελιξί-

        ας. Έτσι, σε κάθε σημείο έχουν χρησιμοποιηθεί σω-
        λήνες διαφορετικού πάχους και διαμέτρου, ενώ η  ζι, αφού ακόμα και όταν κινείσαι ήρεμα, νιώθεις την
        ανοιχτή σχεδίασή του συμβάλλει στην άμεση απα- εισαγωγή να ταΐζει φρέσκο αέρα τον κομπρέσσορα,
        γωγή θερμότητας από τον υπερτροφοδοτούμενο κι- ώστε να είναι έτοιμος να δείξει τα δόντια του ανά πά-
        νητήρα, θυμίζοντας το H2. Αυτό που διαφέρει εντε- σα στιγμή. Δόντια που μπορούν να δαγκώσουν πολύ
        λώς στο γυμνό μοντέλο είναι το αλουμινένιο ψαλίδι.  δυνατά αν δεν το σεβαστείς και αυτό είναι ένα στοι-
        Το ZH2 δεν διαθέτει μονόμπρατσο αλλά ένα συμβα- χείο που δεν συναντάς συχνά και σίγουρα σε εξιτά-
        τικό, παρόμοιο με τα supersport μοντέλα της εται- ρει...

        ρίας, το οποίο εδράζεται στο πίσω μέρος του κινη-      Ακόμα και με τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα δεν
        τήρα  για  εξοικονόμηση  βάρους.  Ζυγίζοντας  239  είναι ό,τι πιο εύκολο να ανοίξεις τέρμα το γκάζι… Το
        κιλά γεμάτο, σίγουρα το ZH2 δεν είναι το πιο ελα- ZH2 κάνει ό,τι μπορεί για να κρατήσει τον μπροστινό
        φρύ streetfighter, αλλά αυτός δεν είναι και ο σκο- τροχό στο έδαφος, σε μια διαδικασία που μοιάζει σαν
        πός του.                                              αδυσώπητη μάχη μεταξύ δύναμης-ηλεκτρονικών και
          Οδηγώντας                                           συνοδεύεται από τον εθιστικό ήχο της βαλβίβας ανα-
          Το ΖΗ2 είναι διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο και  κούφισης που παίζει το ρόλο της σάλπιγγας του πο-
        αυτό δεν αργείς να το καταλάβεις. Ας μην κρυβό- λέμου. Όταν πάρεις μια γεύση της δύναμης, μπορείς
        μαστε, το πρώτο πράγμα που σε απασχολεί είναι να  να απενεργοποιείς το traction control και τότε είσαι
        νιώσεις πώς συμπεριφέρεται όταν ανοίξεις το γκά- μόνος σου απέναντι στο θηρίο...













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612