Page 609 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 609

KAWASAKI Z900



          Εμφάνιση-ποιότητα
          Η Sugomi φιλοσοφία της Z900 ξεκινάει φυσικά
        από την εμφάνιση, η οποία είναι απροκάλυπτα επι-
        θετική, όπως μια naked μεγάλου κυβισμού πρέπει
        να είναι. Η ανανέωση στην σχεδίαση της νέας γε-
        νιάς Z900, που πραγματοποιήθηκε το 2020, δεν εί-
        ναι μεγάλη, αλλά ορατή, με τις γωνίες του μοντέ-

        λου να τονίζονται περισσότερο και τις λεπτομέρειες
        να κάνουν τελικά, την διαφορά στο μάτι. Στο εμπρός
        μέρος,  το  φωτιστικό  σώμα  είναι  αισθητά  πιο  «τε-  Καλή συμπεριφορά από τις αναρτήσεις, με το
        θλασμένο», ενώ νέο είναι και το ζελατινάκι πάνω  πιρούνι να είναι πιο «έτοιμο» για πίεση σε σπορ
        από το μούτρο. Το ρεζερβουάρ, τα πλαϊνά πλαστι-       ρυθμούς. Αμορτισέρ και πιρούνι ρυθμίζονται, ενώ
        κά εκατέρωθεν του ψυγείου, αλλά και τα τμήματα        τα φρένα είναι επαρκώς ισχυρά με καλή αίσθηση.
        της «ποδιάς» του κινητήρα είναι επίσης πιο επιθετι-

        κά σχεδιασμένα, ενώ τα φλας είναι τύπου LED και
        μικρότερων  διαστάσεων  –όπως  και  όλα  τα  φωτι-
        στικά στοιχεία στο Z. Όμως, παρά όλα τα μοντέρ-
        να στοιχεία, η σχεδιαστική «γλώσσα» που εισήγαγε
        πρώτο το Ζ 1000 του 2003 ζει και βασιλεύει, μέσα
        από την χαρακτηριστική μυώδη μορφή, με τον κι-
        νητήρα σε πρώτη θέα και κανένα πλαστικό «ένδυ-
        μα». Για το 2021, το Kawasaki Z900 έρχεται σε 3
        χρωματικούς  συνδυασμούς:  Λευκό-μαύρο-πράσι-
        νο με πράσινο στις ζάντες και το πλαίσιο, μαύρο-      Κινητήρας που σε παρασέρνει στην αμαρτία: Ο

        κόκκινο με κόκκινες ζάντες και μαύρο με πράσινο       ζωηρός 4κύλινδρος συμβάλλει τα μέγιστα στον
                                                              fun χαρακτήρα του Z900 με πληθώρα ισχύος και
        μόνο το πλαίσιο και τις λεπτομέρειες. Εύσημα αξί- φανταστικό δούλεμα!
        ζουν επίσης στην ποιότητα κατασκευής του Z900, η  η  απαραίτητη  σπορ  εργονομία  να  επιτυγχάνεται,
        οποία είναι από κάθε άποψη κορυφαία. Τόσο τα υλι- όχι όμως σε έντονο βαθμό όπως στις απαιτητικές
        κά, όσο η συναρμολόγηση τους, το φινίρισμα και η  superbikes. Το τιμόνι είναι δεν είναι σε καμία πε-
        απίστευτη ποιότητα βαφής στα διάφορα τμήματα εί- ρίπτωση πολύ στενό (κάτι που έχουμε δει σε άλλες
        ναι κάτι που αξίζει να δει κανείς από πρώτο χέρι, με  naked) αλλά είναι αρκετά πλατύ, ώστε τα χέρια του
        το Z900 να παρουσιάζει το καλύτερο δυνατό πρό- αναβάτη να έχουν επαρκή «μοχλισμό» για τον χει-

        σωπο στον τομέα αυτό.                                 ρισμό της Z ακόμα και με υψηλότερες ταχύτητες. Για
          Ανεση-εργονομία                                     την άνετη τοποθέτηση των ποδιών του αναβάτη, το
          Η θέση οδήγησης του Z900 τοποθετεί τον ανα- ρεζερβουάρ έχει το ανάλογο σχήμα, ενώ το ύψος
        βάτη με μια ελαφρά κλίση προς τα εμπρός, ώστε  των μαρσπιέ είναι ορθά ρυθμισμένο για την διατή-













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614