Page 613 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 613
ΚΤΜ 890 DUKE GP
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Η σχεδιαστική φιλοσοφία του 890 Dυke βασίζε-
ται φυσικά στο πρωτότυπο 790 Duke που κέρδισε
τις εντυπώσεις στην Eicma του 2016. Με κοφτερές
γραμμές και μαζεμένες διαστάσεις, δείχνει πολύ
σύγχρονο και επιθετικό σε κάθε πλευρά, σαν γνή-
σιο ΚΤΜ. Όπως προαναφέραμε η έκδοση GP είναι
ακόμη πιο εντυπωσιακή χάρη στα αγωνιστικά χρώ-
ματα-γραφικά αλλά και στο μονόσελο κάλυμμα που
δίνουν την απαραίτητη Moto GP αύρα, με τα υπό- Χωρίς να ξεφεύγει σε μέγεθος, η TFT οθόνη 4,3΄΄
λοιπα χαρακτηριστικά να παραμένουν ίδια με τη βα- είναι ευανάγνωστη, έχοντας απλό μενού με κάθε
σική έκδοση. Ο μπροστινός Led προβολέας έχει πληροφορία καθώς και δυνατότητα σύνδεσης με
smartphone.
γίνει σήμα κατατεθέν της σειράς και είναι ίσως το
εντυπωσιακότερο στοιχείο πάνω στο 890, ενώ κοι-
τώντας από το πλάι παρατηρούμε ότι το ρεζερβου-
άρ 14 λίτρων είναι αρκετά ψηλό και το πίσω μέρος
απαλλαγμένο από οτιδήποτε περιττό (το πίσω Led
φανάρι είναι τοποθετημένο στο λασπωτήρα), αφού
μαζί με τη σέλα του συνεπιβάτη αφαιρέθηκε και η
χειρολαβή. Η ποιότητα κατασκευής ικανοποιεί συμ-
βαδίζοντας με τα στάνταρ της μεσαίας κατηγορίας,
χωρίς βέβαια να κυμαίνεται στα επίπεδα του κορυ-
φαίου 1290 SuperDuke R. Αρκετά σκληρή η σέλα, όπως αρμόζει σε μια
Άνεση – Εργονομία σπορ μοτοσυκλέτα. Για τον συνεπιβάτη τα λόγια
Οι μικρές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας δεν ση- είναι περιττά αφού τη θέση του καταλαμβάνει το
όμορφο μονόσελο.
μαίνουν απαραίτητα ότι πρέπει να κάνεις συμβιβα-
σμούς στη θέση οδήγησης, η οποία είναι φιλόξενη εύκολα κάτω υπό κλίση. Για αγωνιστική οδήγηση, ο
για κάθε σωματότυπο. Η σέλα στα 820 χιλ από το λεβιές ταχυτήτων μπορεί εύκολα να ρυθμιστεί για
έδαφος είναι ευρύχωρη αλλά και αρκετά σκληρή, ανάποδες αλλαγές (1η πάνω, οι υπόλοιπες κάτω).
ενώ ο χώρος ανάμεσα στα πόδια είναι πραγματικά Όπως και στη βασική έκδοση ο πίνακας οργάνων
άπλετος. Το τιμόνι (ρυθμίζεται σε 4 διαφορετικές θέ- αποτελείται από μια ευανάγνωστη TFT οθόνη 4,3΄΄
σεις) δίνει σωστό έλεγχο στη γρήγορη οδήγηση χω- η οποία αλλάζει αυτόματα φωτεινότητα και φόντο
ρίς να είναι υπερβολικά φαρδύ και χωρίς να φορ- ανάλογα τον εξωτερικό φωτισμό, παρέχοντάς σου
τίζει τους καρπούς, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται στο κάθε πληροφορία που μπορεί να χρειαστείς μέσω
ιδανικό ύψος ώστε να μην δημιουργούν ενοχλητι- των διακοπτών στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.
κές γωνίες στα γόνατα, αλλά και να μην βρίσκουν Η δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone δεν
Eπιστροφή στα περιεχόμενα