Page 613 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 613

ΚΤΜ 890 DUKE GP



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Η σχεδιαστική φιλοσοφία του 890 Dυke βασίζε-
        ται φυσικά στο πρωτότυπο 790 Duke που κέρδισε
        τις εντυπώσεις στην Eicma του 2016. Με κοφτερές
        γραμμές  και  μαζεμένες  διαστάσεις,  δείχνει  πολύ
        σύγχρονο και επιθετικό σε κάθε πλευρά, σαν γνή-

        σιο ΚΤΜ. Όπως προαναφέραμε η έκδοση GP είναι
        ακόμη πιο εντυπωσιακή χάρη στα αγωνιστικά χρώ-
        ματα-γραφικά αλλά και στο μονόσελο κάλυμμα που
        δίνουν την απαραίτητη Moto GP αύρα, με τα υπό- Χωρίς να ξεφεύγει σε μέγεθος, η TFT οθόνη 4,3΄΄
        λοιπα χαρακτηριστικά να παραμένουν ίδια με τη βα-     είναι ευανάγνωστη, έχοντας απλό μενού με κάθε
        σική  έκδοση.  Ο  μπροστινός  Led  προβολέας  έχει    πληροφορία καθώς και δυνατότητα σύνδεσης με
                                                              smartphone.
        γίνει σήμα κατατεθέν της σειράς και είναι ίσως το

        εντυπωσιακότερο στοιχείο πάνω στο 890, ενώ κοι-
        τώντας από το πλάι παρατηρούμε ότι το ρεζερβου-
        άρ 14 λίτρων είναι αρκετά ψηλό και το πίσω μέρος
        απαλλαγμένο από οτιδήποτε περιττό (το πίσω Led
        φανάρι είναι τοποθετημένο στο λασπωτήρα), αφού
        μαζί με τη σέλα του συνεπιβάτη αφαιρέθηκε και η
        χειρολαβή. Η ποιότητα κατασκευής ικανοποιεί συμ-
        βαδίζοντας με τα στάνταρ της μεσαίας κατηγορίας,
        χωρίς βέβαια να κυμαίνεται στα επίπεδα του κορυ-
        φαίου 1290 SuperDuke R.                               Αρκετά σκληρή η σέλα, όπως αρμόζει σε μια
          Άνεση – Εργονομία                                   σπορ μοτοσυκλέτα. Για τον συνεπιβάτη τα λόγια

          Οι μικρές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας δεν ση-       είναι περιττά αφού τη θέση του καταλαμβάνει το
                                                              όμορφο μονόσελο.
        μαίνουν απαραίτητα ότι πρέπει να κάνεις συμβιβα-
        σμούς στη θέση οδήγησης, η οποία είναι φιλόξενη  εύκολα κάτω υπό κλίση. Για αγωνιστική οδήγηση, ο
        για κάθε σωματότυπο. Η σέλα στα 820 χιλ από το  λεβιές ταχυτήτων μπορεί εύκολα να ρυθμιστεί για
        έδαφος είναι ευρύχωρη αλλά και αρκετά σκληρή,  ανάποδες αλλαγές (1η πάνω, οι υπόλοιπες κάτω).
        ενώ ο χώρος ανάμεσα στα πόδια είναι πραγματικά         Όπως και στη βασική έκδοση ο πίνακας οργάνων
        άπλετος. Το τιμόνι (ρυθμίζεται σε 4 διαφορετικές θέ- αποτελείται από μια ευανάγνωστη TFT οθόνη 4,3΄΄
        σεις) δίνει σωστό έλεγχο στη γρήγορη οδήγηση χω- η οποία αλλάζει αυτόματα φωτεινότητα και φόντο

        ρίς να είναι υπερβολικά φαρδύ και χωρίς να φορ- ανάλογα τον εξωτερικό φωτισμό, παρέχοντάς σου
        τίζει τους καρπούς, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται στο  κάθε πληροφορία που μπορεί να χρειαστείς μέσω
        ιδανικό ύψος ώστε να μην δημιουργούν ενοχλητι- των διακοπτών στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.
        κές γωνίες στα γόνατα, αλλά και να μην βρίσκουν  Η δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone δεν













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618