Page 617 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 617
MV AGUSTA BRUTALE 800RR
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Ό,τι και να πει κανείς για την εμφάνιση της Brutale
είναι λίγο. Πρόκειται αναμφίβολα για ένα κόσμημα
σε δύο τροχούς που μπορεί να ομορφύνει ακόμα
και το σαλόνι σου, εντυπωσιάζοντας όποιον την κοι-
τά. Και αν το παραπάνω σου ακούγεται κλισέ αρ-
κεί μια βόλτα στο κέντρο της πόλης, αφού όταν την
οδηγείς θα βαρεθείς να ακούς την λέξη που αρχίζει
με Μ και τελειώνει σε άρα... Με χαρακτηριστική σι- Η ποιοτική σέλα παρά το σχετικά σκληρό αφρώδες
λουέτα, δυναμικές γραμμές αλλά και σωστές ανα- δεν θα κουράσει γρήγορα τον αναβάτη, ενώ το
μικρό σελάκι του συνεπιβάτη αποδεικνύεται πιο
λογίες, αποδεικνύει ότι το ιταλικό design ξεχωρίζει άνετο από ό,τι περιμένεις κοιτάζοντάς το.
ακόμη και την εποχή που οι μοτοσυκλέτες αρχί-
ζουν να μοιάζουν επικίνδυνα μεταξύ τους. Η έκδο-
ση της δοκιμής είναι ακόμη πιο σπορ, με το κόκκι-
νο τμήμα του πλαισίου και τα μεγάλα γράμματα RR
στο ντεπόζιτο να προσθέτουν τις απαραίτητες αγω-
νιστικές πινελιές. Το λιτό μπροστινό μέρος συνδυά-
ζεται αρμονικά με το πίσω όπου ξεχωρίζει το μονό-
μπρατσο ψαλίδι και φυσικά το σήμα κατατεθέν που
δεν είναι άλλο από τα 3 κοντά τελικά της εξάτμι-
σης. Η διαμπερής τρύπα στην περιοχή του υποπλαι-
σίου είναι ακόμη μια σχεδιαστική πρωτοτυπία, ενώ Η LCD οθόνη παρέχει αρκετές πληροφορίες
η ανασηκωμένη ουρά με το LED φωτιστικό δίνουν (εκτός από δείκτη βενζίνης), όμως υπολείπεται
άγρια όψη στο πίσω μέρος το οποίο απαλλάσσεται σε εμφάνιση και ευκρίνεια έναντι των πιο
από την πινακίδα αφού στηρίζεται στο ψαλίδι. Η ποι- σύγχρονων-έγχρωμων TFT.
ότητα με μια λέξη είναι κορυφαία όπως αρμόζει στο θες στις σπορ μοτοσυκλέτες), που στην περίπτωση
ιστορικό όνομα της MV Agusta, κάτι που διαπιστώ- της Brutale αποδεικνύεται πιο άνετο από ό,τι περι-
νεις τόσο από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, μένεις. Έτσι, το δεύτερο άτομο είναι ευπρόσδεκτο
όσο και από την αίσθηση πολυτέλειας που αποπνέ- σε κοντινές διαδρομές, έχοντας και χρήσιμες χειρο-
ει η μοτοσυκλέτα, χωρίς να αφήνει κανένα περιθώ- λαβές στη διάθεσή του. Τα όργανα της μοτοσυκλέ-
ριο για παράπονα. τας αποτελούνται από μια οθόνη, όμως εάν περί-
Άνεση – Εργονομία μενες ότι θα είναι TFT όπως επιβάλλει η εποχή θα
Οι μαζεμένες διαστάσεις και ο σπορ χαρακτή- απογοητευτείς, καθώς η MV Agusta επιμένει στην
ρας της Brutale δημιουργούν μια θέση οδήγησης lCD τεχνολογία. Χωρίς να εντυπωσιάζει σε μέγε-
με επιθετικό προσανατολισμό, όπως άλλωστε συμ- θος, παρέχει αρκετές πληροφορίες (ακόμα και Lap
βαίνει με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες αυτής της timer), αλλά απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης (υπάρ-
κατηγορίας. Η όμορφη σέλα είναι σχετικά σκληρή, χει λαμπάκι ρεζέρβας), ενώ η περιήγηση στο μενού
βρίσκεται στα 830χιλ από το έδαφος και λόγω της γίνεται από τους διακόπτες στην αριστερή πλευρά
κοντής ουράς δεν εντυπωσιάζει με τις διαστάσεις του τιμονιού οι οποίοι έχουν λαστιχένια αίσθηση,
της, όμως δεν ενοχλεί στην χρήση αφήνοντας τον απαιτώντας κάποιο χρόνο εξοικείωσης.
αναβάτη να συγκεντρωθεί στην οδήγηση. Ο συνεπι- Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
βάτης έχει στη διάθεσή του ένα μικρό σελάκι (σύνη- Το πλαίσιο των MV Agusta τα τελευταία χρόνια
Eπιστροφή στα περιεχόμενα