Page 614 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 614
ΚΤΜ 890 DUKE GP
θα μπορούσε να λείπει, αφού με την πλατφόρμα αιρούμενα οριζόντια, επιτρέποντας λεπτότερα τοιχώ-
KTM MY RIDE μπορείς να διαχειριστείς από του δι- ματα για μικρότερο βάρος και καλύτερη ψύξη.
ακόπτες της μοτοσυκλέτας κλήσεις, μουσική κ.λ.π. Όπως και στο 790, η διαχείριση γίνεται φυσικά μέ-
Κινητήρας σω ηλεκτρονικού γκαζιού ride by wire, κάτι που δί-
O δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας LC8c (liquid νει τη δυνατότητα για τρία διαφορετικά riding modes
cooled 8-valve compact) εμφανίστηκε πρώτη φο- (sport, street, rain) καθώς και για τo traction control
ρά στο 790 Duke αποδίδοντας 105 ίππους από 799 (εκτελεί και χρέη wheelie control) το οποίο λειτουρ-
κυβικά, κάτι που πλέον έχει αλλάξει (μαζί με πολλά γεί σύμφωνα με την κλίση της μοτοσυκλέτας, μιας και
ακόμη), αφού τα κυβικά αυξήθηκαν σε 889 όπως και το 890 εφοδιάζεται με μονάδα IMU 6 αξόνων. Προ-
η ιπποδύναμη στους 115 ίππους, με την μέση κατα- αιρετικά (+354,77ευρώ) διατίθεται το πακέτο track
νάλωση όμως να παραμένει στα ίδια επίπεδα, κοντά mode το οποίο παρέχει ρυθμιζόμενο traction control
στα 6λτ/100χλμ. σε 9 επίπεδα εν κινήσει, ρυθμιζόμενη απόκριση γκα-
Χαρακτηριστικά στοιχεία εκτός από τις μικρές του ζιού, Launch control και ξεχωριστό wheelie control
διαστάσεις είναι οι δυο αντικραδασμικοί άξονες, ένας με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ στον προαιρε-
ανάμεσα στους εκκεντροφόρους και ένας μπροστά τικό εξοπλισμό ανήκει επίσης το quickshifter δύο κα-
από τον στρόφαλο, όπως και τα κάρτερ που είναι δι- τευθύνσεων όπως και το MSR (motor slip regulation)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα