Page 611 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 611
KAWASAKI Z900
τις κατάλληλες ενισχύσεις ακαμψίας στην περιοχή του ΤΕΧΝΙΚΑ
λαιμού. Από το 2020 όταν και αναβαθμίστηκε το πλαί- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
σιο, έλαβε ενισχύσεις ακαμψίας και νέα έδραση του Τύπος 4T 4K, Y/Ψ 4Β
ψαλιδιού και στην έκδοση του 2021, δεν έχουμε άλλες Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 948
αλλαγές. Στις αναρτήσεις, συναντάμε ένα USD πιρού- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 73,4x56
11,8
Συμπίεση (:1)
νι 41 χιλιοστών, ενώ το πίσω μονό αμορτισέρ συνδέε- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 125/9.500
ται με το ψαλίδι μέσω μοχλικού Horizontal Back-Link. Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10,1/7.700
Ψεκασμός
Τροφοδοσία
Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει την προφόρτιση ελα- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17
6,8
τηρίου και την απόσβεση επαναφοράς και στις δύο πε- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 210+
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
ριπτώσεις, ανοίγοντας δυνατότητες προσαρμογής στις
απαιτήσεις και το οδηγικό του στυλ, ένα βέβαιο δέλε- Τύπος Ατσάλινο τύπου διαμάντι
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι 41mm,
αρ για τους πιο έμπειρους. Την πέδηση αναλαμβάνουν Διαδρομή (χλστ.) ΠΕ, ΑΕ
Δ/Α
δύο δίσκοι 300 χιλιοστών εμπρός και ένας 250 χιλιο- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ,
ΑΕ
στών πίσω, με δαγκάνες 4 και 1 εμβόλου αντίστοιχα. Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Η απόδοση του συστήματος φρένων είναι υψηλή, κά- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Δ/250, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
τι που φάνηκε από τα 45,3 μέτρα που χρειάστηκαν για Ελαστικό Ε 120/70-17”
την ακινητοποίηση του Z από τα 100 χλμ/ώρα. Το ABS Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17”
στέκεται «άγρυπνος φρουρός» και οι ιδιαίτερα έμπει-
ροι ίσως χαρακτηρίσουν την επέμβαση του έντονη ει-
δικά σε μέτρια άσφαλτο, όμως σε κάθε περίπτωση η πόλεων και αξίζει να αναφέρουμε ότι η επέμβαση
επιπλέον ασφάλεια εξασφαλίζεται, για τον μέσο χρή- του είναι υποδειγματική, χωρίς να προκαλεί από-
στη και τα οδηγικά σενάρια που θα συναντήσει. τομες διακοπές ισχύος και νευρικότητα, ειδικότερα
Στο δρόμο στις ρυθμίσεις 2 και 3. Στην ρύθμιση 1, το σύστημα
Το Z900 καραδοκεί στο γκαράζ ως το «παιχνίδι» επιτρέπει ελεγχόμενη ολίσθηση του πίσω τροχού
σου, που θα σου προσφέρει στιγμές οδηγικού εν- προσφέροντας ευκαιρία για παιχνίδι, αλλά και δίνο-
θουσιασμού και ξεγνοιασιάς όταν η δουλειά σου ή ντας μεγαλύτερο έλεγχο στον αναβάτη που πρέπει
η εβδομάδα, τελειώνουν. Από την εκκίνηση του, ο να έχει το νου του ως ένα σημείο, στο άνοιγμα του
μπάσος και έντονος ήχος του κινητήρα, σε προδιαθέ- γκαζιού. Με την ομαλή λειτουργία του 4κύλινδρου
τουν για τις εμπειρίες που θα ακολουθήσουν, με τον μοτέρ και την υψηλή ποιότητα κύλισης, το Z900 τα
τετρακύλινδρο να αποτελεί ξεκάθαρα το ισχυρότε- καταφέρνει μια χαρά στην πόλη, ενώ οι αναρτήσεις
ρο σημείο του μοντέλου. Λίγα χιλιόμετρα μέσα στην είναι ρυθμισμένες πολύ καλά για αυτή την χρήση,
πόλη αρκούν για να σε «συστήσουν» με τα ζωηρό- απορροφώντας επιτυχώς ακόμα και μεγάλες κα-
τατα άλογα του μοτέρ, που προσφέρουν αβίαστες κοτεχνίες του οδοστρώματος. Όμως γίνεται εύκο-
επιταχύνσεις με ελάχιστο άνοιγμα του γκαζιού. Το λα αντιληπτό ότι το μοντέλο «ζητά» ανοικτό δρόμο,
Traction Control θα κληθεί σε λειτουργία αρκετές με ή χωρίς στροφές, για να σου δείξει τον καλύτε-
φορές, στην γνωστή κακή άσφαλτο των ελληνικών ρο εαυτό του…
Eπιστροφή στα περιεχόμενα