Page 615 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 615
ΚΤΜ 890 DUKE GP
που σε συνδυασμό με τον συμπλέκτη ολίσθησης πε- ΤΕΧΝΙΚΑ
ριορίζουν τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
απότομα κατεβάσματα.
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα Τύπος 4Τ, 2Κ, Y/Ψ
889
Κυβισμός (κ.εκ.)
Ήδη από το 790 το μεσαίο Duke έχει αφήσει πί- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90,7 Χ 68,8
σω το πλαίσιο χωροδικτύωμα. Τη θέση του πήρε ένα Συμπίεση (:1) Δ.Α
ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο το οποίο χρησιμοποιεί Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 115
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
9,4
τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του με αποτέλεσμα να Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
είναι ελαφρύ (το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6.1
είναι 169 κιλά χωρίς υγρά), αλλά και όσο άκαμπτο Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
χρειάζεται για να αντεπεξέλθει στις αυξημένες απαι- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Ανεστραμμένο
τήσεις. Όσον αφορά στο υποπλαίσιο, αυτό είναι κα- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις πιρούνι WP 43χιλ
τασκευασμένο από δύο κομμάτια αλουμινίου με το Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 140
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ WP
φιλτροκούτι να βρίσκεται ανάμεσά τους και να προ- / Προφόρτιση
150
μηθεύεται με φρέσκο αέρα μέσω των πλαϊνών εσο- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/300, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
χών. Η τριγωνική σχεδίαση του υποπλαισίου συμ- Φρένα Π (χλστ.) Δ/240,1Ε ABS
βάλλει και στην εικόνα του πίσω μέρους που δείχνει Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
180/55-17’’
Ελαστικό Π
αρκετά minimal, χωρίς περιττά πλαστικά κλπ.
Όπως μας έχει συνηθίσει η KTM, εντυπωσιακή εί-
ναι και η εμφάνιση του χυτού ψαλιδιού με τα εμφα- ται με τα ελαστικά Conti Road της Continental σε δι-
νή νεύρα, το οποίο φιλοξενεί χωρίς μοχλικό το αμορ- αστάσεις 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.
τισέρ. Το 890 είναι αναβαθμισμένο στον τομέα των Οδηγώντας
αναρτήσεων σε σχέση με το 790, καθώς τόσο το Η αίσθηση που λαμβάνεις κάνοντας τα πρώτα χι-
αμορτισέρ όσο και το μη ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο λιόμετρα στη σέλα του 890 Duke είναι γνώριμη από
πιρούνι 43χιλ (προέρχονται από τη σειρά APEX της το 790 και θυμίζει μικρότερες κατηγορίες, αφού αν
WP) έχουν νέα ελατήρια και ρυθμίσεις, ενώ το πα- δεν ανοίξεις το γκάζι δύσκολα αντιλαμβάνεσαι ότι
κέτο συμπληρώνεται από το σταμπιλιζατέρ της ίδιας οδηγείς μοτοσυκλέτα 889 κυβικών. (Δεν ήταν λίγες
εταιρίας. Γνώριμες λύσεις συναντάμε και στα φρένα, οι φορές που συνομιλήσαμε με περαστικούς για τον
εκεί όπου ξεχωρίζει το κορυφαίο cornering ABS MP παραπάνω λόγο). Φυσικά δεν είναι μόνο οι διαστά-
9.1 της Bosch, το οποίο μπορεί να επεμβαίνει μόνο σεις που δημιουργούν αυτή την ψευδαίσθηση. Εξί-
στον εμπρός τροχό (χωρίς τη λειτουργία cornering) σου εντυπωσιάζει και το μικρό βάρος που κάνει το
όταν είναι ρυθμισμένο στο supermoto mode. Η τρό- 890 Duke ευχάριστο στην καθημερινή μετακίνηση,
μπα φρένου στο εμπρός μέρος είναι ακτινική όπως παρότι το σύνολο αναρτήσεων-σέλας είναι σχετικά
και οι τετραπίστονες δαγκάνες που σταματούν τους σφικτό (καμία σπορ μοτοσυκλέτα δεν προορίζεται
δίσκους των 300χιλ, ενώ πίσω συναντάμε μονοπί- για να σιδερώνει τις κακοτεχνίες της ελληνικής
στονη δαγκάνα με δίσκο 240χιλ. Το 890 εφοδιάζε- ασφάλτου).
Eπιστροφή στα περιεχόμενα