Page 619 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 619

MV AGUSTA BRUTALE 800RR



          Η σχεδίαση της Brutale ταιριάζει απόλυτα με τον        ΤΕΧΝΙΚΑ
        ήχο  του  τρικύλινδρου  κινητήρα,  ο  οποίος  μπορεί     ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        να μεταβάλλεται αρκετά, ανάλογα τις ορέξεις σου.
        Στο ρελαντί και στις χαλαρές βόλτες η μοτοσυκλέ-         Τύπος                            4Τ, 3Κ, Υ/Ψ
                                                                                                         798
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        τα είναι αρκετά ήσυχη, αλλά όταν ανοίξεις το γκάζι      Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   79 x 54,3
                                                                                                         13.3
        τα ντεσιμπέλ δυναμώνουν και ο ήχος γίνεται άγρι-         Συμπίεση (:1)                    140/12.300
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        ος  και  τραχύς,  φτιάχνοντάς  σου  την  διάθεση  για    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)              8,87/10.100
        γρήγορη οδήγηση. Και με τον συνδυασμό 140 ίπ-            Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                                                         16.5
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        πων- 175 κιλών (στεγνή) η Βrutale είναι πολύ γρή-        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 7.3
        γορη…  Σαν  γνήσιο  τρικύλινδρο  έχει  δυνατές  με-
        σαίες σ.α.λ, αλλά αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει        Τύπος                               Υβριδικό
        είναι η αίσθηση επιτάχυνσης που συνεχίζεται ακό-         Αν. Ε / Ρυθμίσεις  USD Marzocchi 43χιλ, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         125
        μα και όταν φλερτάρεις με τον κόφτη. Το traction        Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ Sachs ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ
                                                                                                         124
        control δεν εμποδίζει τον μπροστινό τροχό να ση-         Διαδρομή (χλστ.)            2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        κωθεί στον αέρα, την στιγμή που το σταμπιλιζατέρ         Φρένα Π (χλστ.)              Δ/220, 2Ε, ABS
        αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι όταν ο τελευταί-        Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        ος ελαφραίνει κατά την διαδικασία της επιτάχυνσης.      Ελαστικά    Ελαστικό Π            180/55-17’’
        Τα νούμερα των μετρήσεων επιβεβαίωσαν την τα-
        χύτητα της Brutale, καθώς χρειάζεται μόλις 3.7΄΄ για     Μήκος (χλστ.)                         2,045
        το 0-100 , 7.2 για το 0-160 και 11.1 για τα πρώτα       Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               875
        200χλμ/ώρα, με το κοντέρ να ξεπερνά τα 240 χλμ/          Μεταξόνιο (χλστ.)                     1,400
        ώρα αν είσαι διατεθειμένος να αντισταθείς στην πίε-      ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     830
                                                                                                         175
                                                                 Βάρος (κιλα χωρίς υγρά)
        ση του αέρα. Φυσικά οι δυνατές επιδόσεις απαιτούν
        και τα αντίστοιχα φρένα, που σε αυτήν την περίπτω- ρίζουν ευελιξία και αστραπιαίες αλλαγές κατεύ-

        ση χαρακτηρίζονται από ικανοποιητική αίσθηση και  θυνσης. Όμως είναι και αρκετά νευρική στις ει-
        δυνατό αρχικό δάγκωμα. Αυτό είναι θετικό σε κα- σόδους και στην κορυφή της στροφής, απαιτώντας
        λή άσφαλτο, όμως στους δρόμους της πόλης ίσως  περισσότερο χρόνο ώστε να ψαχτείς με τις ρυθμί-
        φανεί υπερβολικό. Στο αστικό περιβάλλον, το δυ- σεις  της  ανάρτησης  για  να  την  φέρεις  στα  μέτρα
        νατό χαρτί της Brutale είναι οι μαζεμένες διαστά- σου. Αν την εμπιστευτείς, θα κινηθείς γρήγορα με
        σεις και το μικρό της βάρος, που την κάνουν να μην  τα πολύ καλά ελαστικά της Pirelli να συμβάλλουν
        δυσανασχετεί ακόμη και στην πυκνή κίνηση, αρκεί  σε αυτό, παρέχοντας πρόσφυση ακόμα και σε συν-
        να μην χρειαστούν επιτόπιες μανούβρες. Το κόψι- θήκες  όπως  αυτές  της  φωτογράφησης  όπου  επι-

        μο του τιμονιού είναι μικρό θυμίζοντας superbike,  κρατούσε ομίχλη και υγρασία. Το traction control
        αλλά ούτως ή άλλως δεν αγοράζεις μία Brutale για  σου επιτρέπει να επιταχύνεις δυνατά στις εξόδους
        χρήση παπιού… Για να την απολαύσεις θα πρέπει  ώστε να εκμεταλλευτείς την δύναμη και την άμεση
        να περάσεις τα αστικά τείχη και τις κακοτεχνίες της  απόκριση του κινητήρα, ενώ το shifter σε κάνει να
        πόλης που λόγω σκληρών αναρτήσεων δεν πο- ξεχνάς την ύπαρξη συμπλέκτη. Στο sport mode ο
        λυσυμπαθεί, αφήνοντας τη να δείξει τον πραγ- ψεκασμός είναι αρκετά απότομος, οπότε η επιλογής
        ματικό  της  εαυτό  σε  καλή  άσφαλτο.  Σε  δρόμο  μας ήταν το normal, καθώς η πιο γλυκιά απόκριση
        με στροφές η Ιταλίδα αγριεύει επιβεβαιώνοντας  στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού κάνει την Brutale
        τις αγωνιστικές της ρίζες που σε συνδυασμό με  πολύ πιο ευχάριστη τόσο σε χαλαρές βόλτες όσο
        το φαρδύ τιμόνι και το κοντό μεταξόνιο της χα- και στην γρήγορη οδήγηση.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624