Page 619 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 619
MV AGUSTA BRUTALE 800RR
Η σχεδίαση της Brutale ταιριάζει απόλυτα με τον ΤΕΧΝΙΚΑ
ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα, ο οποίος μπορεί ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
να μεταβάλλεται αρκετά, ανάλογα τις ορέξεις σου.
Στο ρελαντί και στις χαλαρές βόλτες η μοτοσυκλέ- Τύπος 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ
798
Κυβισμός (κ.εκ.)
τα είναι αρκετά ήσυχη, αλλά όταν ανοίξεις το γκάζι Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 79 x 54,3
13.3
τα ντεσιμπέλ δυναμώνουν και ο ήχος γίνεται άγρι- Συμπίεση (:1) 140/12.300
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
ος και τραχύς, φτιάχνοντάς σου την διάθεση για Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 8,87/10.100
γρήγορη οδήγηση. Και με τον συνδυασμό 140 ίπ- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
16.5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
πων- 175 κιλών (στεγνή) η Βrutale είναι πολύ γρή- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7.3
γορη… Σαν γνήσιο τρικύλινδρο έχει δυνατές με-
σαίες σ.α.λ, αλλά αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει Τύπος Υβριδικό
είναι η αίσθηση επιτάχυνσης που συνεχίζεται ακό- Αν. Ε / Ρυθμίσεις USD Marzocchi 43χιλ, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
125
μα και όταν φλερτάρεις με τον κόφτη. Το traction Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ Sachs ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ
124
control δεν εμποδίζει τον μπροστινό τροχό να ση- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
κωθεί στον αέρα, την στιγμή που το σταμπιλιζατέρ Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι όταν ο τελευταί- Ελαστικό Ε 120/70-17’’
ος ελαφραίνει κατά την διαδικασία της επιτάχυνσης. Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
Τα νούμερα των μετρήσεων επιβεβαίωσαν την τα-
χύτητα της Brutale, καθώς χρειάζεται μόλις 3.7΄΄ για Μήκος (χλστ.) 2,045
το 0-100 , 7.2 για το 0-160 και 11.1 για τα πρώτα Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 875
200χλμ/ώρα, με το κοντέρ να ξεπερνά τα 240 χλμ/ Μεταξόνιο (χλστ.) 1,400
ώρα αν είσαι διατεθειμένος να αντισταθείς στην πίε- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830
175
Βάρος (κιλα χωρίς υγρά)
ση του αέρα. Φυσικά οι δυνατές επιδόσεις απαιτούν
και τα αντίστοιχα φρένα, που σε αυτήν την περίπτω- ρίζουν ευελιξία και αστραπιαίες αλλαγές κατεύ-
ση χαρακτηρίζονται από ικανοποιητική αίσθηση και θυνσης. Όμως είναι και αρκετά νευρική στις ει-
δυνατό αρχικό δάγκωμα. Αυτό είναι θετικό σε κα- σόδους και στην κορυφή της στροφής, απαιτώντας
λή άσφαλτο, όμως στους δρόμους της πόλης ίσως περισσότερο χρόνο ώστε να ψαχτείς με τις ρυθμί-
φανεί υπερβολικό. Στο αστικό περιβάλλον, το δυ- σεις της ανάρτησης για να την φέρεις στα μέτρα
νατό χαρτί της Brutale είναι οι μαζεμένες διαστά- σου. Αν την εμπιστευτείς, θα κινηθείς γρήγορα με
σεις και το μικρό της βάρος, που την κάνουν να μην τα πολύ καλά ελαστικά της Pirelli να συμβάλλουν
δυσανασχετεί ακόμη και στην πυκνή κίνηση, αρκεί σε αυτό, παρέχοντας πρόσφυση ακόμα και σε συν-
να μην χρειαστούν επιτόπιες μανούβρες. Το κόψι- θήκες όπως αυτές της φωτογράφησης όπου επι-
μο του τιμονιού είναι μικρό θυμίζοντας superbike, κρατούσε ομίχλη και υγρασία. Το traction control
αλλά ούτως ή άλλως δεν αγοράζεις μία Brutale για σου επιτρέπει να επιταχύνεις δυνατά στις εξόδους
χρήση παπιού… Για να την απολαύσεις θα πρέπει ώστε να εκμεταλλευτείς την δύναμη και την άμεση
να περάσεις τα αστικά τείχη και τις κακοτεχνίες της απόκριση του κινητήρα, ενώ το shifter σε κάνει να
πόλης που λόγω σκληρών αναρτήσεων δεν πο- ξεχνάς την ύπαρξη συμπλέκτη. Στο sport mode ο
λυσυμπαθεί, αφήνοντας τη να δείξει τον πραγ- ψεκασμός είναι αρκετά απότομος, οπότε η επιλογής
ματικό της εαυτό σε καλή άσφαλτο. Σε δρόμο μας ήταν το normal, καθώς η πιο γλυκιά απόκριση
με στροφές η Ιταλίδα αγριεύει επιβεβαιώνοντας στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού κάνει την Brutale
τις αγωνιστικές της ρίζες που σε συνδυασμό με πολύ πιο ευχάριστη τόσο σε χαλαρές βόλτες όσο
το φαρδύ τιμόνι και το κοντό μεταξόνιο της χα- και στην γρήγορη οδήγηση.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα