Page 621 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 621
QJMOTOR SRK 400
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Η εμφάνιση είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα δυ-
νατά σημεία του SRK 400, καθώς έχουμε να κά-
νουμε με ένα μαζεμένων διαστάσεων streetfighter
με μυώδες παρουσιαστικό που τραβάει τα βλέμμα-
τα. Το αιχμηρό μούτρο κατεβαίνει χαμηλά και φι-
λοξενεί τον LED προβολέα με τα ενσωματωμένα
φώτα ημέρας, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω, το
ανασηκωμένο ρεζερβουάρ δημιουργεί μια όμορφη Η σέλα του αναβάτη έχει σχετικά μαλακό
«ροή» στην όλη σχεδίαση κάνοντας πιο επιθετική αφρώδες. Η άνεση του συνεπιβάτη περνά συχνά
σε δεύτερη μοίρα σε τέτοιου είδους κατασκευές.
τη σιλουέτα. Στο πίσω μέρος τα πράγματα γίνονται
ακόμη πιο ενδιαφέροντα με τα πλαϊνά πλαστικά της
μίνιμαλ ουράς να είναι διαμπερή θυμίζοντας αερο-
δυναμικά βοηθήματα από supersport κατασκευές,
ενώ το επίσης LED φωτιστικό σώμα σχηματίζει ένα
πρωτότυπο «Τ». Τα φλας και η βάση πινακίδας βρί-
σκονται πιο χαμηλά, αφού στηρίζονται στο ψαλίδι,
αφήνοντας έτσι «καθαρή» την ουρά. Το SRK 400 εί-
ναι διαθέσιμο σε λευκό και μαύρο χρώμα με τις δυο
επιλογές να συνδυάζονται με πορτοκαλί γραφικά,
τα οποία ταιριάζουν με το πλαίσιο που είναι βαμμέ-
νο στο ίδιο χρώμα. Ιδιαίτερα ευανάγνωστη η οθόνη με τα λευκά ψηφία
σε μπλε φόντο.
Ποιοτικά βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο με τη συ-
ναρμογή και το φινίρισμα να μην αφήνουν κανένα συνεπιβάτη περνά σε δεύτερη μοίρα, αφού το κομ-
περιθώριο για παράπονα, ενώ δεν εντοπίσαμε κά- μάτι σέλας που του αναλογεί είναι μικρό και στε-
ποιο τριγμό ακόμα και περνώντας με μεγάλη ταχύ- νό, ενώ δεν έχει χειρολαβές στη διάθεσή του, πάρα
τητα πάνω από ανωμαλίες. Λίγοι κραδασμοί στους μόνο τον κλασσικό ιμάντα ανάμεσα στα πόδια που
καθρέπτες αλλοιώνουν ελαφρώς το είδωλο, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικός. Αυτό όμως είναι κά-
αυτοί εμφανίζονται μετά τα 110-120 χλμ./ώρα. τι φυσιολογικό για τα δεδομένα αυτής της κατηγορί-
Ανεση – Εργονομία ας μοτοσυκλετών, οι οποίες στοχεύουν στην οδηγι-
Η θέση οδήγησης είναι όσο σπορ πρέπει με τα γό- κή απόλαυση του αναβάτη και δεν προορίζονται για
νατα να λυγίζουν ελαφρώς, ενώ το εργονομικό τρί- μεγάλες βόλτες με δυο άτομα.
γωνο φέρνει τον αναβάτη μπροστά χωρίς να πέφτει Η απαραίτητη πληροφόρηση φτάνει στον αναβά-
πολύ βάρος στους καρπούς. Παρά την streetfighter τη μέσω μιας ευανάγνωστης TFT οθόνης με λευκά
φιλοσοφία του SRK 400, η σέλα έχει σχετικά μα- ψηφία σε μπλε φόντο, η οποία διαθέτει στροφόμε-
λακό αφρώδες και σωστή διαμόρφωση, οπότε δεν τρο, ταχύμετρο, στάθμη καυσίμου, επιλεγμένη σχέ-
μας κούρασε ακόμα και μετά από αρκετά χιλιόμε- ση στο κιβώτιο, ρολόι, θερμοκρασία ψυκτικού, δυο
τρα σε μονοήμερη εξόρμηση. Μάλιστα η χαμηλή μερικούς και έναν ολικό χιλιομετρητή.
απόστασή της από το έδαφος επιτρέπει και στα δυο Κινητήρας
πόδια να πατούν με ευκολία στο οδόστρωμα ακόμα Ο κινητήρας είναι το στοιχείο που κλέβει την πα-
κι αν ο αναβάτης δεν είναι πρώτο μπόι, όπως ακρι- ράσταση και κάνει το SRK 400 να ξεχωρίζει καθώς
βώς συμβαίνει με τον υπογράφοντα. Η άνεση του δεν έχουμε ένα μονοκύλινδρο, αλλά ένα εν σειρά
Eπιστροφή στα περιεχόμενα