Page 623 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 623
QJMOTOR SRK 400
αποτελεί νοητή συνέχεια του πλαισίου. Στον τομέα ΤΕΧΝΙΚΑ
των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 37 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
χιλιοστών, με ωφέλιμη διαδρομή 125 χιλ., ενώ στη
δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας δεσπόζει το έκκε- Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
400
Κυβισμός (κ.εκ.)
ντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ που εδράζεται Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 70.5 x 51.5
11.8
στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό. Η επόμενη έκπληξη μας Συμπίεση (:1) 41,5 / 9.000
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
περίμενε στα φρένα καθώς δυο δίσκους εμπρός Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3.7 / 7.500
και μάλιστα σε σχήμα “μαργαρίτα” σπάνια συναντά- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
13,5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
με σε αυτή την κατηγορία. Έχουν διάμετρο 260 χι- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,2
λιοστά και συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκά- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
νες, ενώ πίσω έχουμε ίδιας σχεδίασης δίσκο 240 Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα. Για την ασφαλή πέδη- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι, 37χιλ
Διαδρομή (χλστ.)
125
ση φροντίζει το δικάναλο ABS με τη μονάδα 9.1MB Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
Δ.Α
της Bosch. Διαδρομή (χλστ.) 2Δ / 260, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
Στο δρόμο Φρένα Π (χλστ.) Δ / 240, 1Ε, ABS
To SRK 400 κερδίζει τις εντυπώσεις “από τα απο- Ελαστικό Ε 110/70-17’’
δυτήρια” χάρη στη μοντέρνα και νεανική εμφάνισή Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-17’’
του, όμως από τα πρώτα χιλιόμετρα αποδεικνύει ότι
έχει πολλά παραπάνω να προσφέρει και δεν πρό- Μήκος (χλστ.) 2.080
κειται απλά για μια ακόμα επιλογή σε μια δημοφι- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 820
λή κατηγορία. Μέσα στον αστικό ιστό, εντυπωσιά- Μεταξόνιο (χλστ.) 1.425
ζει με τους χρόνους που καλύπτει τις αποστάσεις ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 780
186
Βάρος (κιλά)
από φανάρι σε φανάρι, όχι μόνο λόγω του ισχυρού
κινητήρα, αλλά κυρίως της ευελιξίας του. Το στενό σεις μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα / ώρα από στάση
τιμόνι με το ικανοποιητικό κόψιμο σου επιτρέπει να έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα, ενώ αν επιμείνεις θα
ελίσσεσαι με απίστευτη ευκολία ανάμεσα στα αυτο- δεις 180 χλμ. τελικής.
κίνητα ροκανίζοντας τις αποστάσεις και κερδίζοντας Στα πιο κλειστά κομμάτια είναι σκέτη απόλαυση,
χρόνο στις μετακινήσεις σου. Αν θέλεις να οδηγή- καθώς η ακαμψία του πλαισίου σε συνδυασμό με
σεις χαλαρά και πιο «commuterάδικα», η κορυφαία την ελαφρώς σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων οι
ελαστικότητα του κινητήρα σου επιτρέπει να έχεις αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται ακαριαία με τη μο-
δυο σχέσεις πάνω και μπορείς να ανοίξεις το γκά- τοσυκλέτα να διατηρεί την τροχιά που έχεις χαρά-
ζι με 6η από τα 50 χλμ./ώρα χωρίς ίχνος σκορτσα- ξει, ενώ τα επώνυμα ελαστικά προσφέρουν μεγά-
ρίσματος. Αν πάλι αποφασίσεις να ξεδιπλώσεις τον λα περιθώρια πρόσφυσης και μπορείς να διατηρείς
σπορ χαρακτήρα του, θα διαπιστώσεις ότι το δικύ- υψηλές ταχύτητες μέσα στο εσωτερικό της στρο-
λινδρο σύνολο αποδίδει γραμμικά και απρόσκοπτα φής. Το SRK 400 παρέχει υψηλό επίπεδο διασκέ-
μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου με δασης, αντίστοιχο με πιο εξειδικευμένες κατασκευ-
έναν απολαυστικό ήχο από το τελικό της εξάτμισης ές. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα
να συνοδεύει κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού. Ο και είναι αποτελεσματικά σύμφωνα με το V-Box, κα-
μαλακός συμπλέκτης σε συνδυασμό με το θετικό θώς χρειάζονται 44,5 μέτρα για την ακινητοποίηση
κούμπωμα του κιβωτίου κάνουν παιχνιδάκι τις αλ- από τα 100 χλμ. / ώρα, ενώ η σύγχρονη μονάδα
λαγές ταχυτήτων και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανε- του ABS λειτουργεί εξαιρετικά επεμβαίνοντας μό-
βαίνουν πριν το καταλάβεις. Σύμφωνα με τις μετρή- νο όπου χρειάζεται.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα