Page 623 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 623

QJMOTOR SRK 400



        αποτελεί νοητή συνέχεια του πλαισίου. Στον τομέα         ΤΕΧΝΙΚΑ
        των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 37            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        χιλιοστών, με ωφέλιμη διαδρομή 125 χιλ., ενώ στη
        δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας δεσπόζει το έκκε-          Τύπος                            4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
                                                                                                         400
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        ντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ που εδράζεται          Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   70.5 x 51.5
                                                                                                         11.8
        στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό. Η επόμενη έκπληξη μας          Συμπίεση (:1)                   41,5 / 9.000
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        περίμενε  στα  φρένα  καθώς  δυο  δίσκους  εμπρός        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)               3.7 / 7.500
        και μάλιστα σε σχήμα “μαργαρίτα” σπάνια συναντά-         Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                                                         13,5
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        με σε αυτή την κατηγορία. Έχουν διάμετρο 260 χι-         Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 4,2
        λιοστά και συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκά-         Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              180
        νες, ενώ πίσω έχουμε ίδιας σχεδίασης δίσκο 240           Τύπος                Ατσάλινο χωροδικτύωμα
        χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα. Για την ασφαλή πέδη-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   USD πιρούνι, 37χιλ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         125
        ση φροντίζει το δικάναλο ABS με τη μονάδα 9.1MB         Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         Δ.Α
        της Bosch.                                               Διαδρομή (χλστ.)           2Δ / 260, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
          Στο δρόμο                                              Φρένα Π (χλστ.)             Δ / 240, 1Ε, ABS
          To SRK 400 κερδίζει τις εντυπώσεις “από τα απο-        Ελαστικό Ε                       110/70-17’’
        δυτήρια” χάρη στη μοντέρνα και νεανική εμφάνισή         Ελαστικά    Ελαστικό Π            150/70-17’’
        του, όμως από τα πρώτα χιλιόμετρα αποδεικνύει ότι
        έχει πολλά παραπάνω να προσφέρει και δεν πρό-            Μήκος (χλστ.)                         2.080
        κειται απλά για μια ακόμα επιλογή σε μια δημοφι-        Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               820
        λή κατηγορία. Μέσα στον αστικό ιστό, εντυπωσιά-          Μεταξόνιο (χλστ.)                     1.425
        ζει με τους χρόνους που καλύπτει τις αποστάσεις          ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     780
                                                                                                         186
                                                                 Βάρος (κιλά)
        από φανάρι σε φανάρι, όχι μόνο λόγω του ισχυρού
        κινητήρα, αλλά κυρίως της ευελιξίας του. Το στενό  σεις μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα / ώρα από στάση

        τιμόνι με το ικανοποιητικό κόψιμο σου επιτρέπει να  έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα, ενώ αν επιμείνεις θα
        ελίσσεσαι με απίστευτη ευκολία ανάμεσα στα αυτο- δεις 180 χλμ. τελικής.
        κίνητα ροκανίζοντας τις αποστάσεις και κερδίζοντας     Στα πιο κλειστά κομμάτια είναι σκέτη απόλαυση,
        χρόνο στις μετακινήσεις σου. Αν θέλεις να οδηγή- καθώς η ακαμψία του πλαισίου σε συνδυασμό με
        σεις χαλαρά και πιο «commuterάδικα», η κορυφαία  την ελαφρώς σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων οι
        ελαστικότητα του κινητήρα σου επιτρέπει να έχεις  αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται ακαριαία με τη μο-
        δυο σχέσεις πάνω και μπορείς να ανοίξεις το γκά- τοσυκλέτα να διατηρεί την τροχιά που έχεις χαρά-
        ζι με 6η από τα 50 χλμ./ώρα χωρίς ίχνος σκορτσα- ξει, ενώ τα επώνυμα ελαστικά προσφέρουν μεγά-

        ρίσματος. Αν πάλι αποφασίσεις να ξεδιπλώσεις τον  λα περιθώρια πρόσφυσης και μπορείς να διατηρείς
        σπορ χαρακτήρα του, θα διαπιστώσεις ότι το δικύ- υψηλές  ταχύτητες  μέσα  στο  εσωτερικό  της  στρο-
        λινδρο σύνολο αποδίδει γραμμικά και απρόσκοπτα  φής. Το SRK 400 παρέχει υψηλό επίπεδο διασκέ-
        μέχρι  την  κόκκινη  περιοχή  του  στροφομέτρου  με  δασης, αντίστοιχο με πιο εξειδικευμένες κατασκευ-
        έναν απολαυστικό ήχο από το τελικό της εξάτμισης  ές. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα
        να συνοδεύει κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού. Ο  και είναι αποτελεσματικά σύμφωνα με το V-Box, κα-
        μαλακός συμπλέκτης σε συνδυασμό με το θετικό  θώς χρειάζονται 44,5 μέτρα για την ακινητοποίηση
        κούμπωμα του κιβωτίου κάνουν παιχνιδάκι τις αλ- από τα 100 χλμ. / ώρα, ενώ η σύγχρονη μονάδα
        λαγές ταχυτήτων και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανε- του ABS λειτουργεί εξαιρετικά επεμβαίνοντας μό-
        βαίνουν πριν το καταλάβεις. Σύμφωνα με τις μετρή- νο όπου χρειάζεται.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628